UPS reviews

1.2

Dervis Dogan
23-11-2015

Van kapot naar gebroken scherm

Ik heb bij een bedrijf genaamd paradigit een laptop gekocht. Deze moest helaas terug gestuurd worden omdat de laptop wel aan ging, maar het scherm niet meer. Deze laptop was nog in goede conditie. Ik was erg geschokt toen ik van het bedrijf een mailtje met foto's kreeg waarop te zien was waar het scherm van de laptop helemaal versplinterd was. Ik heb op mijn email nog geen antwoord gekregen, en terwijl ik dit schrijf zit ik al bijna 10 minuten aan de telefoon, te luisteren naar een irritant wacht muziekje. Graag zou ik iemand spreken zodat ik een vergoeding kan krijgen

Rowan
21-11-2015

Zeer slecht en traag

Pakketje laten versturen naar mij toe op 17 november. Krijg je op de 21e om kwart over 4 's nachts een email dat je pakketje beschikbaar is op het kiala ophaal punt kom je daar is het nog steeds niet. Hoe dan?

Waardeloze service dat kiala

Juul
20-11-2015

Drama.....

Betaling gedaan Geld afgeschreven maar geen verzendlabel ontvangen.. 3 dagen aan t bellen geweest a 80 cent per minuut steeds beloofd om label te sturen maar niets ontvangen.. Drama om ze aan de telefoon te krijgen..,slechte service geen antwoord op de mail! NOOIT MEER KIALA VOOR MIJ....

N. Rutten

#nooitmeerKiala

3 november een pakketje besteld, gratis levering via Kiala. 6 november is het pakket aangekomen op een sorteercentrum in Nederland, op dit moment (18 november) nog steeds niets binnen!

Reginald

Laaaaaannnnngggggzzzzaaammmmm

wacht al 8 dagen op een pakje ...blijkbaar is dit nog kort vergeleken bij anderen

Sandra

Wacht nog steeds

al sinds 13-11 staat er op dat het nog onderweg is naar een sorteercentrum hoelang gaat dat nog duren pff wil mijn pakketje

Sandra
18-11-2015

Wacht al een tijd op pakket

ik heb vrijdag 13-11 mijn laatste bericht gehad op de track en trace dat mijn pakket onderweg is naar het sorteercentrum hoelang moet dat wel niet duren vind het echt slecht ben zeer ontevreden

Sylver K.
17-11-2015

Bagger!

5 dagen geleden een nieuwe Macbook ingeleverd om door Kiala (gratis hoera) terug te worden verzonden naar de leverancier. Eerste dagen geen enkele verandering in track en trace info. Na 4 dagen bleek bij navraag door de leverancier bleek mijn pakket 'in/op een rolcontainer en/of pallet te liggen ergens in het zuiden des lands' Serieus!

Wie en wat houdt dit baggerbedrijf in stand?

Rooie04
17-11-2015

Veel te lang onderweg

Een pakketje ligt nu al 4 dagen om Verstuurt te worden, maar nog niet op plaats van bestemming.

Al een week onder weg. Toch niet normaal.

Jes
13-11-2015

Heel vreemd

Ook ik kan mij vinden in jullie ervaring/verhaal.

11-11-2015

Pakket eindelijk terecht, maar slechte communicatie

Na 4 weken is mijn pakket dan eindelijk terecht. Kiala reageerde na 3 weken eindelijk op mijn berichten die ik via het contactformulier heb ingevuld (stuk of 15 keer).

De reactie kwam vanaf het mailadres web.be@kiala.com. Wellicht heeft iemand hier nog iets aan om Kiala direct naar dit adres te mailen.

Fouten kunnen gemaakt worden, maar de service en communicatie van Kiala is zo ontzettend slecht dat dit de laatste keer was voor mij.

Mick
11-11-2015

Traaaaaaaaaag

Het pakket wordt nu al 5 hele dagen "getransporteerd". Tsjongejongejonge, wordt het per pakezel versleept of zo? Nee, dit doe ik niet meer, dat is die paar euro korting vergeleken met Post.nl niet waard.

Z. Yasur
09-11-2015

Geen gehoor of klantenservice

Een kleine fout heeft geleid tot het zoeken van contact met de klantenservice, de mogelijkheid bestaat dus NIETom een echte antwoord op je vraag te verkrijgen. Telefonisch contact is niet mogelijk en zelfs informatie inwinnen of een vraag stellen via de mail behoort niet tot de mogelijkheden. Wat buiten het gewone gang van zaken valt wordt genegeert. Kortom slecht service en veel irritatie

Gabriella
06-11-2015

Nooit meer

Ik laat nooit meer wat verzenden via Kiala.

Volgens track nummer ligt het pakket nog steeds bij het afleverpunt als vanaf dinsdag.

Vanmorgen Kiala gebeld eerst 15 minuten in de wacht en vervolgens onbeschoft worden behandeld en nog geen stap verder. Het pakket zou wel op het afleverpunt zijn opgehaald en in het sorteercentrum liggen werd er gezegd maar de status is nog steeds niet veranderd dus klopt niks van. Nu vandaag maar afwachten of de status veranderd.

Mevr kon niet in een glazenbol kijken om te zien waar mijn pakket was.

Volgende keer maar weer met PostNL versturen en dan maar de hele dag thuis zijn maar dan weet ik wel zeker dat ik het pakket binnen heb

Herma
06-11-2015

Telefoon toets 1 !

Nog steeds in afwachting van mijn pakket en antwoord op mijn drie mailtje richting Kiala! Geen antwoord op mijn mailtjes. Dus het telefoonnummer dat Linda vermeld in haar klacht gebeld en keurig gekozen voor optie 2, kwartier in de wacht! toen heb ik opnieuw gebeld en gekozen voor optie 1 (kiala punt houder) en ja hoor gelijk contact.

Nu blijkt dat het Kiala punt waar mijn pakket is ingeleverd een fout te hebben gemaakt en mijn pakket niet meegegeven te hebben aan de vervoerder. Ik vroeg waarom ik geen mail heb gekregen, die zou ik per direct krijgen... niet dus....

Ik heb gebeld met het kiala punt waar mijn pakket is ingeleverd en gevraagd of mijn pakket daar is blijven liggen. Nou je raad het al: Nee hoor! Dus foetsie......... :(

Linda
05-11-2015

ALTIJD goed nu SLECHT

Kiala gata altijd goed tot mijn pakket (verstuurd van de aardbodem verdween) heb op de 21e pakket verstuurd je kan met de code zien dat ik het aangemaakt heb en op 21e ook ingekleverd heb... hij blijft op ingeleverd staan :( mijn winkel ken ik en hij geeft ook netjes aan dat er niks meer ligt dat hij dan zelfs een melding op zijn apparaat krijgt dat er nog iets verstuurd moet worden als hij het ingescand heeft (en dat heeft ie) .. telnummer: 030-6014024 gebeld van de week en die dos helpt me ook voor gfeen kwartje verder ! ik maak melding mevrouw en geef het door aan de juiste afdeling.. ik vraag krijg ik hier reactie op hoe nu verder zegt ze doodleuk op haar beste belgse accent: weet ik ook niet geef het alleen door en wij geven geen reactie, als u pakket gevonden word word die omgelabeld en kunt u hem niet volgen... WTF ? jullie verdienen goudgeld aan al die pakjes die ik stuur nu gaat het fout en geen service what so ever ! :( koper eerste keer kiala p mijn aanraden en daar zit ik dan :( probeer ze vandaag ook de hele tijd te bellen maar niks hoor krijg rare toon steeds -_- wat is dit pffffff ... en idd al 10 mailtjes via de website gestuurd heb ik al 1 reactie? hahaha grapje zeker pfffffff kan wel janken wil gewoon normaal geholpen worden :(

Herma
05-11-2015

Duurt lang en geen antwoord op contactformulier.

Mijn pakket is op 31 oktober door de afzender bij een Kiala punt ingeleverd en volgens het volg-systeem nog steeds niet onderweg naar de ontvanger. Het ligt daar dus nog ergens in depot.

Inmiddels heb ik al drie keer een contactformulier gemaild met de vraag waar mijn pakket blijft en geen antwoord. Vanochtend naar het Kiala punt geweest waar mijn pakket binnen zou moeten komen maar ook daar geen steek wijzer van geworden.

Nooit weer Kiala voor mij!

Jaffar
03-11-2015

Pakket nog niet ontvangen

31.1-.2015 iets via internet besteld, verzender geeft aan het pakket via kiala te hebben verzonden. Kiala geeft aan dat verzender pakket heeft aangemeld maar nog niet heeft ingeleverd. Verzender geeft met klem aan pakket te hebben verzonden.

Als je het traceernummer intikt bij kiala dan krijg je de volgende tekst:

De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.

Wie moet ik nu geloven Verzender of Kiala? In ieder geval zal Kiala nooit mijn keuze zijn!

03-11-2015

Geen Kiala gebruiken!

Ook ik wacht al een paar weken op een pakket. Volgens de status is het pakket in het sorteercentrum blijven hangen.

Meerdere keren contact gezocht, maar Kiala vindt het blijkbaar niet nodig om te reageren.

Kiala vermijden! Betaal liever iets meer voor PostNL die wel gewoon een goede klantenservice hebben.

28-10-2015

Eindeloos lang wachten

17 oktober is er een pakketje naar mij verzonden.

Inmiddels is het 28 oktober en bij invoeren van de traceercode staat er nog steeds vermeld dat het pakketje word getransporteerd.

Hoe moeilijk is het om een pakketje van Veenendaal naar Leiden te vervoeren?

Kortom waardeloos ! Dit is voor mij de eerste maar gelijk ook de laatste keer KIALA voor mij !

Contactformulier op de website invullen heeft ook geen nut , je krijgt toch geen antwoord.