Martin
06-08-2015

Zeer slechte service

Ben momenteel al een week aan het wachten op een pakketje van 1000€, heb geen indicatie van Kiala gekregen en er staat nog steeds dat het "wordt getransporteerd". Zeer slechte service, ik zou het niemand aanraden!

Jen
01-08-2015

Om te janken zo slecht

'Pakket is wel aangemeld bij Kiala maar nog niet ontvangen. Waarschijnlijk is het pakket onderweg naar Kiala. Indien u vragen heeft dan kunt voor meer informatie de verzender benaderen.'

Staat er nu al dagen.....

Satilmis Erat
31-07-2015

Nog slechter bestaat niet

ik had via Kaila een pakket ontvangen, een naaimachine. Nadat het pakket eindelijk na 9 dagen is bezorgd, bleek er ook nog eens mee gegooid te zijn. De verpakking was op wel drie plekken kapot. Na het openen van het pakket bleek ook aan het product op dezelfde drie plekken grote beschadigingen te zitten. Ik zal daarom nooit meer via Kiala mijn pakketten laten bezorgen. Kortom zeer slechte service! Daarnaast wordt er ook geen antwoord gegeven op mijn mails! Nog nooit heb ik dit meegemaakt met PostNL.

Hoeben
30-07-2015

Ongelofelijk slecht

Had ik alle klachten over Kiala op internet eerst gelezen had ik het nooit geprobeerd. Maar het is waar. Omdat ik maar geen vooruitgang in de track&trace historie kon zien heb ik gemaild. Krijg ik de antwoord dat ze een onderzoek gestart zijn en met de verzender contact hebben opgenomen. Wat is dit voor een antwoord? Ik heb daar niks aan. Weer gemaild, blijkt dat het pakket bij een verkeerde afhaalpunt terecht was gekomen. Dat is een antwoord. Maar ik moest dit soort vragen toch vooral bij de verzender stellen en niet bij Kiala. Sorry? Over het slechte Nederlands wil ik het maar niet hebben. Maar goed. De verzender (online winkel) gebeld: Kiala heeft nooit contact met hun opgenomen. Kijk, hier wordt ik al misselijk van. Nu na bijna twee weken krijg ik van Kiala een mail dat ik het pakket in kwestie bij het door mij gekozen afhaalpunt kan gaan ophalen. En guess what: Het is er niet! Weer een mail gestuurd. Nu krijg ik geen antwoord meer. De online winkel heeft het product inmiddels nog een keer verstuurd, dit keer rechtstreeks naar mijn adres met DPD. Prima, na 1 dag had ik het thuis. Over het andere pakket heb ik niks meer vernomen. Schandalig!

Cor
30-07-2015

Onvolgbaar

Afspraken worden niet nagekomen.pakket zou in auto liggen maar volgens Internet retour afzender.

Via vomar te weten gekomen pakket in België.

Geen aanrader

Bas
29-07-2015

Jammer

Waar je pakketjes tegenwoordig met een dag of twee kan versturen/ontvangen is een kiala punt een grote stap terug... jammer.

Clemens
27-07-2015

Redelijk snel en goed

Een paket naar belgie verstuurd. Op woensdag verstuurd was op zaterdag al door de ontvanger opgehaald.

En dat voor een derde van de prijs van wat kpn vraagd.

Vv
24-07-2015

Mijn pakket is niet aangekomen!

Kiala belooft binnen twee dagen, maar heb na 4 dagen nog niets gehoord. Slecht!

Annette
Annette

ONGELOOFLIJK DAT KIALA NOG BESTAAT

SUPER SLECHTE SERVICE

STRAALT ABSOLUUT AF OP DE KIALAPUNTEN

TELEFONISCH ONBEREIKBAAR

ALS JE HET 0900 NUMMER BELT WORD JE HEEL LANG AAN DE LIJN GEHOUDEN: ONTMOEDIGINGINSBELEID EN MAKKELIJK GELD VERDIENEN!

GA ER NIET MEE IN ZEE, BETAAL LIEVER 3,- MEER!

JE BENT JE SPULLEN ECHT KWIJT!

France
24-07-2015

Wacht al 2 maanden op mijn pakket!

Ik wacht al bijna 2 maanden op mijn bestelling.

Verzonden op 2 juni vanuit Nederland naar Frankrijk, tot heden niets bezorgd.

1x antwoord gehad op een email, maar verder niets meer gehoord

Eerste x dat het zo lang duurt, en er geen antwoord komt. Normaal heb ik het binnen 5 dagen al binnen! Erg jammer dit!

Jean
23-07-2015

Kiala raakt niet alleen pakketjes maar ook afhaalpunten kwijt!

Er is door mij een pakketje besteld dat naar een Kiala punt afgeleverd zou worden. Kiala fuseert met UPS en raakt een aantal Kiala punten kwijt, ze sturen stilzwijgend het pakket door naar een ander Kiala punt zonder daarover te communiceren of dit wel het juist Kiala Punt is.

Schandalig gewoon, dit zou bij post nl of DHL niet gebeuren. UPS doe hier iets aan, het wordt door een fusie niet beter.

Huub Nooten
19-07-2015

Positieve afhandeling E-mail 28 juni 2015 naar Kiala

Ik had een adreslabel aangemaakt naar een verkeerde ontvanger en dit pakket al ingeleverd op een Servicepunt.

Daarna een e-mail gestuurd naar de klantenservice. Zij hebben hierop zeer snel gereageerd, het pakket onderschept en doorgestuurd naar de juiste ontvanger.

Geweldige goede afwikkeling van een door mijzelf gemaakte fout.

Klantenservice, bedankt hiervoor

MASSY BEN
10-07-2015

Na 10 dagen zijn ze aan het 'onderzoeken 'waar mijn 400 Eu pakket zou zijn !

3 emails en dreigen met hogerop te gaan gaf het resultaat van één antwoordje : we weten niet wat er met je zending aan de hand is kan je een foto van de zending en de inhoud bezorgen ? en heb je een bewijs van de aankoop en betaling ,? we zoeken het nog steeds uit .? MAW mijjn peperdure versterker van 400 Eu is gewoon verdwenen ! een pakket van misschien 10 kg met een oude gitaarversterker dat gaat zomaar niet vanzelf lopen ! dat heeft een 'handje ' gekregen ' ja .. nu nog een paar dagen afwachten en dan ja dan wordt het zien of ze de volle verzekering met het aankoopbedrag gaan terugbetalen !of toch nog mijn pakket ophoesten wie weet .. uiteindelijk is dit geen behandeling ! afgesnauwd worden in de shop , geen antwoord krijgen en dan grove middelen moeten inzetten ? hier op deze site verdwijnen plots ook een heel pak negatieve beoordelingen zo te zien , ook een 'handje ' ergens ?

Sebastiaan
09-07-2015

Heel erg lang onderweg

Dit is echt geen serieuze verzendoptie. Verzending duurt tussen en week en twee weken. Amper trackinginfo. Meer in de trend van "Het is ergens"

K.Teppema
08-07-2015

Pakket nog niet aangekomen in mijn woonplaats

Ik zit al dagente wachten op mijn pakket. Heb een andere particulier iets gekocht.

de tracking code geeft aan dat mijn pakket afgeleverd is op een kiala punt in België, terwijl ik in Noord Brabant woon....slechte communicatie dus en via de website krijg je geen goed antwoord op je vraag en telefoonnummer wordt niet opgenomen ...zucht. nu maar afwachten of de verkoper kan achterhalen waar mijn pakket gebleven is...slechte zaak

Laurien
Laurien
08-07-2015

Waardeloos!

Pakket ligt al een week op het punt waar we het ingeleverd hebben! Er staat als je het track&trace nr invoert 'Pakket is ingeleverd op Kialapunt en klaar om opgehaald te worden.' Nergens een telefoonnummer te vinden, webform vul ik het bedrijf in (Wohi, ook zo'n waardeloze tent), krijg ik 'bestaat niet'. Kan ik niet verder. Ergerlijk!

HH
25-06-2015

Duurt enorm lang

Vaak een week eer het pakketje opgehaald kan worden! (van de ca. 15x versturen, is altijd minimaal 3 dagen geweest)

Martine
Martine
20-06-2015

Negatief

Doos is compleet beschadigd toegekomen bij koper.

De inhoud uiteraard ook in scherven.

Dit is de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Kiala.

Swinnen Eduard
17-06-2015

Ik weet uit ervaring dat het ongeveer 4-5 dagen duurt, de post kan ook 3 dagen d

Ik heb reeds meerdere zendingen ontvangen, 4-5 dagen duurt lang en ik wou ook dat het sneller ging, maar verstuur eens een pakje van 15 kg via de post, duurt ook 3 dagen en zal zeker duurder zijn dan 4,5€. De vermelding 'volg uw pakket' van kiala is zeker een pluspunt op de post maar kon wel sneller bijgewerkt worden, een pakje dat rond 17.30 uur ingeleverd werd kon pas de dag later gevolgd worden. Al mijn pakjes via kiala zijn aangekomen, via de post ben ik reeds vier boeken ter waarde van 100€ kwijtgeraakt en het enige wat de pest (sorry post) kan zeggen is: 'we zullen het onderzoeken' en 'als is nog iets meer betaald kunnen we meer zekerheid bieden'. Dat is pas 'dienstverlening'.

Marion
16-06-2015

Onbereikbaar om je gram te halen.

Waarom beloven 24 uur nodig te hebben. Mijn pakket is al 5 dagen onderweg en had het gister nodig. Beter gewoon met de post. Inmiddels mijn feestje aardig verpest