UPS reviews

1.2

Linda
05-11-2015

ALTIJD goed nu SLECHT

Kiala gata altijd goed tot mijn pakket (verstuurd van de aardbodem verdween) heb op de 21e pakket verstuurd je kan met de code zien dat ik het aangemaakt heb en op 21e ook ingekleverd heb... hij blijft op ingeleverd staan :( mijn winkel ken ik en hij geeft ook netjes aan dat er niks meer ligt dat hij dan zelfs een melding op zijn apparaat krijgt dat er nog iets verstuurd moet worden als hij het ingescand heeft (en dat heeft ie) .. telnummer: 030-6014024 gebeld van de week en die dos helpt me ook voor gfeen kwartje verder ! ik maak melding mevrouw en geef het door aan de juiste afdeling.. ik vraag krijg ik hier reactie op hoe nu verder zegt ze doodleuk op haar beste belgse accent: weet ik ook niet geef het alleen door en wij geven geen reactie, als u pakket gevonden word word die omgelabeld en kunt u hem niet volgen... WTF ? jullie verdienen goudgeld aan al die pakjes die ik stuur nu gaat het fout en geen service what so ever ! :( koper eerste keer kiala p mijn aanraden en daar zit ik dan :( probeer ze vandaag ook de hele tijd te bellen maar niks hoor krijg rare toon steeds -_- wat is dit pffffff ... en idd al 10 mailtjes via de website gestuurd heb ik al 1 reactie? hahaha grapje zeker pfffffff kan wel janken wil gewoon normaal geholpen worden :(

Herma
05-11-2015

Duurt lang en geen antwoord op contactformulier.

Mijn pakket is op 31 oktober door de afzender bij een Kiala punt ingeleverd en volgens het volg-systeem nog steeds niet onderweg naar de ontvanger. Het ligt daar dus nog ergens in depot.

Inmiddels heb ik al drie keer een contactformulier gemaild met de vraag waar mijn pakket blijft en geen antwoord. Vanochtend naar het Kiala punt geweest waar mijn pakket binnen zou moeten komen maar ook daar geen steek wijzer van geworden.

Nooit weer Kiala voor mij!

Jaffar
03-11-2015

Pakket nog niet ontvangen

31.1-.2015 iets via internet besteld, verzender geeft aan het pakket via kiala te hebben verzonden. Kiala geeft aan dat verzender pakket heeft aangemeld maar nog niet heeft ingeleverd. Verzender geeft met klem aan pakket te hebben verzonden.

Als je het traceernummer intikt bij kiala dan krijg je de volgende tekst:

De verzender heeft het pakket bij Kiala aangemeld, maar heeft het pakket nog niet ingeleverd bij een Kiala Punt. Indien u vragen heeft kunt u voor meer informatie de verzender benaderen.

Wie moet ik nu geloven Verzender of Kiala? In ieder geval zal Kiala nooit mijn keuze zijn!

03-11-2015

Geen Kiala gebruiken!

Ook ik wacht al een paar weken op een pakket. Volgens de status is het pakket in het sorteercentrum blijven hangen.

Meerdere keren contact gezocht, maar Kiala vindt het blijkbaar niet nodig om te reageren.

Kiala vermijden! Betaal liever iets meer voor PostNL die wel gewoon een goede klantenservice hebben.

28-10-2015

Eindeloos lang wachten

17 oktober is er een pakketje naar mij verzonden.

Inmiddels is het 28 oktober en bij invoeren van de traceercode staat er nog steeds vermeld dat het pakketje word getransporteerd.

Hoe moeilijk is het om een pakketje van Veenendaal naar Leiden te vervoeren?

Kortom waardeloos ! Dit is voor mij de eerste maar gelijk ook de laatste keer KIALA voor mij !

Contactformulier op de website invullen heeft ook geen nut , je krijgt toch geen antwoord.

Ger
27-10-2015

Zeer slecht bedrijf met geen engele service

Ik heb de laatste tijd diverse pakjes met kiala gestuurd en of ontvangen. In een aantal gevallen was de inhoud kapot terwijl er uiterst zorgvuldig verpakt is. Er wordt gewoon zeer onzorgvuldig met de pakjes omgesprongen. Nu weer een pakje zoek dat naar zuid Frankrijk moet. De zgn. klantenservice regeert totaal niet op mijn klachten. Ze hebben gewoon boeven in dienst want anders zouden er geen pakjes kunnen zoekraken, die zijn met het track and tracesysteem altijd terug te vinden. Kleine pakjes is helemaal een ramp want die stoppen ze onder hun jas en verdwijnen ermee.

nooit meer kiala!

Van aalstede
16-10-2015

Onprofessioneel bedrijf

Vrijdag 10.10.2015 pakje afgegeven maandag 12.10.2015 ergens in sorteerpunt aangekomen nu vrijdag 16.10.2015 nog geen zicht op t pakje oftewel het is zoek.

Op het afhaalpunt weten ze ook niet wat service en klantvriendelijkheid is.

Klantenservice gebeld a.0.80 ct p.min. 11 min.later en 8,80 armer aan belkosten kan ik zeggen het is een waardeloze koeriersdiensten. Mag goedkoop zijn maar 4,-- + 8,80 = 12,80 ga weer naar TNT post voor 6,95 en een stuk sneller en betrouwbaar.

Denise
15-10-2015

Goede service binnen de levertermijn van 4 dagen.

Maandagmiddag een pakje afgegeven op het kiala punt bij mij in de buurt. En vandaag (donderdag) is het pakket al beschikbaar voor de ontvanger.

De website van Kiala zou wel duidelijker mogen vermelden dat de leveringstermijn gemiddeld 4 werkdagen bedraagt voor een verzending binnen NL, maar voor de rest ben ik helemaal tevreden!

Renzo
13-10-2015

Pakketje veel te lang onderweg

donderdag pakketje ingeleverd en op dinsdag nog steeds niet geleverd.. heel langzaam

Samuël
11-10-2015

Super service!

Een masker besteld uit België, en die werd per Kiala verzonden, op de site stond 3-4 werkdagen, en dit klopte ook helemaal. Maandag ingeleverd bij het Kiala punt, en vrijdag kon ik hem al bij mij ophalen. Pakketje onbeschadigd. Top!

Paul v/d Neut
09-10-2015

Zending lang onderweg en beschadigd

In korte tijd twee maal een zending beschadigd ontvangen en er is geen klachtmelding mogelijk.

ook duurt de verzending langer dan zou moeten.

Jea
08-10-2015

Glazen schalen besteld en totaal kapot ontvangen. Waren echt goed verpakt daar is gewoon mee gegooid. Email naar Kiala hierover als klacht. Geen reactie. Telefoon wordt niet opgenomen. Nooit weer zal ik iets regelen bij Kiala of dit bedrijf aan iemand adviseren

P.tannenbaum
08-10-2015

Prima!

binnen 3 dagen pakketje kunnen ophalen, geen problemen...

Anja
07-10-2015

Te lang wachten

Nog nooit heb ik via Kiala ontvangen of verzonden, tot vorige week. Ik dacht, ik probeer het. Scheelt toch 3 euro met PostNL. Maar ik vind het nu al niks. Waarom moet een pakje er zo lang over doen. Pakje zaterdag al afgeleverd door verzender, en nog geen bericht. Vind t slecht. En dan wacht ik nog maar een paar dagen! De reviews hieronder liegen er niet om. Ik gebruik geen Kiala meer.

Kwastenaar
07-10-2015

VERWARREND ! verzonden of retour?

Toch benieuwd hoe't met mijn verzonden pakketje gaat.

Via track and trace pakket gevolgd. Melding dat mijn pakketje "retour afzender komt' terwijl het net aangeboden is. VERWARREND !

Ander puntje, de verkoper van het servicepunt kan de tarieven/voorwaar-den niet helder maken. Ter plekke op internet nagezocht. De verkoper zat er compleet naast.Daar kan Kiala niets aan doen, maar't komt knullig over.

Ik koos bijna voor een andere verzender.

Patrickdeborger
01-10-2015

Verzonden pakje niet betaald

heb pakje met kiala verzonden het pakje is afgehaald maar niet betaald

DonLouie
28-09-2015

Pakket is 1 week onderweg. Te langzaam

Het duurt veel te lang!

Dillan
28-09-2015

Ging weer gewoon goed!

Ik snap niet dat zoveel zendingen niet goed aankomen, bij mij is het voor de 2e keer gewoon goed gegaan.

Han
25-09-2015

Pakket retour verzender ? Welnee ! Gewoon bezorgd !

Op woensdag twee pakketten aangeboden in Arnhem.

Krijg twee ontvangst-/ verzendbewijzen.

Ik volg de pakketten met de nummers van deze bewijzen.

Staat er bij de ene dat het pakket retour verzender gaat.

Balen dus.

Staat er bij "Mijn Pakketten": 0 retour, 2 in de verzending !

Ja, wat is het nou ? Paniekje dus.

Wat denk je ?

Vrijdag gewoon opgehaald door de koper bij de winkel in Geleen.

Hoeveel sterren moet ik nu geven ?

Jan Visser
25-09-2015

Wat een enorm PRUTS bedrijf

Een pakket verzonden met Kuifje beelden naar België. De beelden waren zo goed ingepakt dat een olifant het niet stuk zou kunnen krijgen. Met piep-schuim en opblaas kussentjes kreeg het bedrijf het voor eilaar om het pakket beschadigd af te leveren. Plaats om te klagen is er nauwelijks og niet. NOOOOOOOOOOOIT meer Kiala! Prutsbedrijf!