UPS reviews

1.2

Gillian
24-08-2015

Pakket niet meegenomen doorbezorg dienst

paketje besteld op bol en zou vandaag gelverd moetten worden,na even een snel mailtje gedaan te hebben blijkt de koerier het gewoon vergeten te zijn. groote schande voor een delivery bedrijf

Linda
24-08-2015

Tot nu toe wel al mijn pakketjes ontvangen..

Goed!

Tot nu toe al mijn pakketjes nog in goede orde ontvangen, ook redelijk snel. Helaas krijg ik geen mail of sms-melding over de tracering van het pakket. En tot nu toe kan mij geen enkele medewerker van Kiala mij uitleggen hoe dit mogelijk is. Het belangrijkste voor mij is dat alles wel wordt ontvangen.

Menzo

Niets geleverd, geen informatie

Na maximaal 2 werkdagen kunt u uw pakket op halen bij een Kiala afhaalpunt, vertelde de webwinkel. Dat is nu 5 dagen gelden. Er is nog niets aangekomen en niemand kan vertellen wanneer het pakket wel komt en of het ooit komt.

Kiala gebruiken we nooit meer.

Robin
19-08-2015

Het gaat wellicht de goede kant op.....

Zojuist gebeld met het nummer 08000233403 van Kiala.

Ik heb de situatie uitgelegd dat ik ondertussen al 8 dagen aan het wachten ben.. ik wil graag weten hoe het ervoor staat.

Mevrouw heeft met het Kiala punt, zegt ze, gebeld. Die winkel beweert dat de zending erg laat zijn opgehaald ( 11-08-15 was door persoon waar ik heb gekocht, gepost ). Mevrouw verteld mij dat de zending morgen gescand zou gaan worden en richting mijn ophaalpunt zou gaan, wanneer het zou aankomen wist ze enkel niet. De winkel is per komende maandag 2 tot 3 weken op vakantie waardoor ik natuurlijk het pakket niet kan ophalen en de kans groot gaat zijn gewoon niet afgeleverd gaat worden en weer mee terug de bus in gaat. Ik heb haar gevraagd om voor mij een ander adres in te voeren waar ik het wel kan ophalen. Dit heeft ze gedaan, ik heb haar meteen om een bevestigingsmail gevraagd waar in staat dat op het nieuwe adres gepost gaat worden.. dit is 1 minuut na mijn belletje toegekomen.

Nu is het afwachten of het wellicht nog vrijdag/zaterdag en anders neem ik aan begin komende week afgeleverd gaat worden.

Het gaat in mijn geval zo lijkt het de goede kant op en heb daarom mijn stem van 0,5 ster naar 3,5 ( de helft dus ) verhoogd omdat het misschien toch in orde komt. Desondanks zal ik achteraf niet blij zijn met de bezorgservice en er zeker geen gebruik meer van maken, als ook kopers bij mij dit met volle overtuiging af te raden!

Jan Thiels
19-08-2015

Zwaar beschadigde inhoud ondanks zeer goede verpakking.

Heb een zwaar beschadigd pakket ontvangen dat verzonden werd in Coevorden (Nl) en bestemd voor Testelt (Belgie).Ondanks goede verpakking is de inhoud ( radioapparatuur WW II ) onherstelbaar beschadigd. Men moet echt met het pak gegooid hebben want zelfs met een hamer kan men dergelijke beschadigingen niet aanbrengen. Voor mij " NOOIT MEER KIALA"

Robin
16-08-2015

Meer dan waardeloos !

Sinds afgelopen dinsdag al onderweg naar ontvanger.. status blijft ongewijzigd. Ik dacht dat het binnen max. 2 werkdagen ontvangen kon worden bij ophaalpunt? Vrees voor het ergste als ik het hier allemaal lees.

Paar berichten terug op deze site een telefoonnummer te vinden, morgen maar eens even bellen en het gaan uitleggen, eens kijken wat ze te zeggen hebben.

Daarbij ook ergens gelezen dat je via https://www.thuiswinkel.org/ een klacht kan indienen.. via google.nl zoeken op: 'kiala slechte ervaring' kun je naar: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=89251 daar lees je dat iemand erop reageert en het probleem aanpakt.

15-08-2015

Niet op zaterdag, dus

Bestelling gedaan. De volgende dag zou dit bij het Kiala afhaalpunt zijn. Om drie uur nog geen mailtje ontvangen en heb maar eens gebeld. Antwoord: op zaterdag komt de bezorger niet.....

(En op maandag is dit Kiala punt gesloten, wordt dus dinsdag)

Dus, voor mij nooit meer Kiala!

Ano
14-08-2015

Het telefoon nummer

op dit nummer is kiala te bereiken 08000233403 dit hebben ze nergens duidelijk staan dus vandaar dat ik het met iedereen deel

Roos
14-08-2015

Ik hou m'n hart vast...

Moet voor het eerst wat ontvangen via Kiala. Ik googelde op de levertijden en kom hier terecht. Als ik m'n pakket heelhuids ontvang binnen nu en een jaar, ben ik al heel blij...

Steven
12-08-2015

Kiala

Kiala geeft aan dat het paket binnen gekomen is dan ga naar het afhaal punt en daar zeggen ze dat het nog niet binnengekomen is

Henkie
11-08-2015

Kut

Ik zit nu al een week te wachten tot mijn pakketje op het Kiala punt is. Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets via Kiala laat verzenden. Volgende keer weer gewoon via PostNL.

De groeten!

Anoek
11-08-2015

Heeeel ontevreden

Kiala is mijn pakket kwijt geraakt. Na 2 maanden mailen, kwam met tot die conclusie. Ik had mijn pakket voor €100 verzekerd (de waarde op dat moment), maar na twee maanden was de inhoud €135 waard. Ook de 'verzendkosten' van €17 kreeg ik niet terug. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, bellen me ook niet nadat ik daar herhaaldelijk om vroeg, beantwoorden mailtjes pas na dagen of weken en ik krijg geen reactie meer als ik vraag naar de bezwaarprocedures. Verschrikkelijke oplichterij dus.

06-08-2015

Zeer slechte service

Ben momenteel al een week aan het wachten op een pakketje van 1000€, heb geen indicatie van Kiala gekregen en er staat nog steeds dat het "wordt getransporteerd". Zeer slechte service, ik zou het niemand aanraden!

Jen
01-08-2015

Om te janken zo slecht

'Pakket is wel aangemeld bij Kiala maar nog niet ontvangen. Waarschijnlijk is het pakket onderweg naar Kiala. Indien u vragen heeft dan kunt voor meer informatie de verzender benaderen.'

Staat er nu al dagen.....

Satilmis Erat
31-07-2015

Nog slechter bestaat niet

ik had via Kaila een pakket ontvangen, een naaimachine. Nadat het pakket eindelijk na 9 dagen is bezorgd, bleek er ook nog eens mee gegooid te zijn. De verpakking was op wel drie plekken kapot. Na het openen van het pakket bleek ook aan het product op dezelfde drie plekken grote beschadigingen te zitten. Ik zal daarom nooit meer via Kiala mijn pakketten laten bezorgen. Kortom zeer slechte service! Daarnaast wordt er ook geen antwoord gegeven op mijn mails! Nog nooit heb ik dit meegemaakt met PostNL.

Hoeben
30-07-2015

Ongelofelijk slecht

Had ik alle klachten over Kiala op internet eerst gelezen had ik het nooit geprobeerd. Maar het is waar. Omdat ik maar geen vooruitgang in de track&trace historie kon zien heb ik gemaild. Krijg ik de antwoord dat ze een onderzoek gestart zijn en met de verzender contact hebben opgenomen. Wat is dit voor een antwoord? Ik heb daar niks aan. Weer gemaild, blijkt dat het pakket bij een verkeerde afhaalpunt terecht was gekomen. Dat is een antwoord. Maar ik moest dit soort vragen toch vooral bij de verzender stellen en niet bij Kiala. Sorry? Over het slechte Nederlands wil ik het maar niet hebben. Maar goed. De verzender (online winkel) gebeld: Kiala heeft nooit contact met hun opgenomen. Kijk, hier wordt ik al misselijk van. Nu na bijna twee weken krijg ik van Kiala een mail dat ik het pakket in kwestie bij het door mij gekozen afhaalpunt kan gaan ophalen. En guess what: Het is er niet! Weer een mail gestuurd. Nu krijg ik geen antwoord meer. De online winkel heeft het product inmiddels nog een keer verstuurd, dit keer rechtstreeks naar mijn adres met DPD. Prima, na 1 dag had ik het thuis. Over het andere pakket heb ik niks meer vernomen. Schandalig!

Cor
30-07-2015

Onvolgbaar

Afspraken worden niet nagekomen.pakket zou in auto liggen maar volgens Internet retour afzender.

Via vomar te weten gekomen pakket in België.

Geen aanrader

29-07-2015

Jammer

Waar je pakketjes tegenwoordig met een dag of twee kan versturen/ontvangen is een kiala punt een grote stap terug... jammer.

Clemens
27-07-2015

Redelijk snel en goed

Een paket naar belgie verstuurd. Op woensdag verstuurd was op zaterdag al door de ontvanger opgehaald.

En dat voor een derde van de prijs van wat kpn vraagd.

Vv
24-07-2015

Mijn pakket is niet aangekomen!

Kiala belooft binnen twee dagen, maar heb na 4 dagen nog niets gehoord. Slecht!