Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik zit al dagente wachten op mijn pakket. Heb een andere particulier iets gekocht.
de tracking code geeft aan dat mijn pakket afgeleverd is op een kiala punt in België, terwijl ik in Noord Brabant woon....slechte communicatie dus en via de website krijg je geen goed antwoord op je vraag en telefoonnummer wordt niet opgenomen ...zucht. nu maar afwachten of de verkoper kan achterhalen waar mijn pakket gebleven is...slechte zaak
Pakket ligt al een week op het punt waar we het ingeleverd hebben! Er staat als je het track&trace nr invoert 'Pakket is ingeleverd op Kialapunt en klaar om opgehaald te worden.' Nergens een telefoonnummer te vinden, webform vul ik het bedrijf in (Wohi, ook zo'n waardeloze tent), krijg ik 'bestaat niet'. Kan ik niet verder. Ergerlijk!
Vaak een week eer het pakketje opgehaald kan worden! (van de ca. 15x versturen, is altijd minimaal 3 dagen geweest)
Doos is compleet beschadigd toegekomen bij koper.
De inhoud uiteraard ook in scherven.
Dit is de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Kiala.
Ik heb reeds meerdere zendingen ontvangen, 4-5 dagen duurt lang en ik wou ook dat het sneller ging, maar verstuur eens een pakje van 15 kg via de post, duurt ook 3 dagen en zal zeker duurder zijn dan 4,5€. De vermelding 'volg uw pakket' van kiala is zeker een pluspunt op de post maar kon wel sneller bijgewerkt worden, een pakje dat rond 17.30 uur ingeleverd werd kon pas de dag later gevolgd worden. Al mijn pakjes via kiala zijn aangekomen, via de post ben ik reeds vier boeken ter waarde van 100€ kwijtgeraakt en het enige wat de pest (sorry post) kan zeggen is: 'we zullen het onderzoeken' en 'als is nog iets meer betaald kunnen we meer zekerheid bieden'. Dat is pas 'dienstverlening'.
Waarom beloven 24 uur nodig te hebben. Mijn pakket is al 5 dagen onderweg en had het gister nodig. Beter gewoon met de post. Inmiddels mijn feestje aardig verpest
ik zat te denken om mijn pakketten te versturen middels Kiala. Kwam erachter dat ze per telefoon niet of nauwelijks te bereiken zijn (wordt geen telefoonnummer gecorrespondeerd). Na enkele dagen eindelijk een mail terug, echter geen reactie waar ik op had gehoopt. Een standaard template waarin nog geen antwoorden op mijn vragen kwamen. Vervolgens opnieuw terug gemaild, maar geven geen gehoord. Toen maar opzoek gegaan naar reviews over de diensten van UPS Kiala. Deze zijn niet veel belovend. Zolang ze op voorhand al niet veel belovend zijn, heb ik er weinig vertrouwen dat dit tijdens transport wel zijn...
In 1 jaar tijd 2x een zending via Kiala laten komen. In goede orde en binnen een week ontvangen.
Pakket is nu al 6 dagen onderweg en nog steeds niks, site is ook bagger traag.
Goedkoop = Duurkoop
Pakket verstuurd op 6 mei, na 2 weken contact opgenomen omdat het pakket vastzat op status "in sorteercentrum" Op iedere mail die ik stuurde 2-5 dagen moeten wachten op antwoord. Uiteindelijk na 4 weken krijg ik te horen dat mijn doos gewoon kapot is! De 5 stickers over breekbare inhoud hadden duidelijk geen effect op de behandeling. De doos ziet eruit alsof ze van een berg is gerold. Tussenkomen op de kosten willen willen ze niet doen omdat volgens hen het pakket niet voldoende stevig was de inhoud te beschermen volgens hun regels. (wat nota bene een val van 75 cm moet overleven) De restanten moet ik zelf gaan ophalen! in hun sorteercentrum, als ik ze nog wil. (een ritje van 150km )
kan de labels niet afdrukken en wel betaald via ideal
eens maar niet meer
Nu 2 juni is mijn pakket sinds 20 mei op transport (binnen Nederland)
Ben bang dat ik het kwijt ben
NOOIT MEER KIALA
Wacht nu al 4 dagen op een pakketje dat na een aantal belletjes zoek lijkt. Volgende keer maar weer 2 keer door post nl laten bezorgen tijdens kantooruren en dan zelf afhalen bij het postkantoor. Wat een baggerbende zeg!
Dit is de vierde keer dat ik een pakketje verstuur met Kiala, inderdaad de prijs is gunstig. Tot nog toe geen problemen gehad. Heb het pakketje keurig ingeleverd bij het Kiala punt op 19 mei jl. De status is sindsdien onveranderd: Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd. Inmiddels is het 1 juni en heeft de geadresseerde mij gemaild waar zijn pakketje blijft. Ik had nog een kleine hoop dat het langs mij was heengegaan, niet dus... Ik heb zowel gisteren als vandaag een mailtje gestuurd naar Kaila voor opheldering, maar heb, na het lezen van zoveel eerdere slechte ervaringen, nog weinig hoop. Het kost een hoop tijd en moeite om klacht in te dienen en je schiet er waarschijnlijk niks mee op, plus verlies van de inhoud van het pakketje, waarde rond de dertig euro. Ik hoop dat dit nog boven water gaat komen, zal na evt afloop in de reactiebalk mijn verdere ervaring schrijven
Weer een heel gedoe met Kiala. Na meer dan een week van de verzender het ophaalpunt gekregen, van Kiala zelf hoor je gewoon niets. De aangegeven locatie bleek helemaal aan de andere kant van de stad. (Dit terwijl er een Kiala punt op loopafstand is van ons.) Daar aangekomen wisten ze van geen pakket. Vervolgens maar telefonisch contact gelegd met Kiala. Dit viel niet mee, op de website geen telefoonnummer te vinden. Via de online telefoongids echter wel (jammer voor ze). Kreeg een Franse dame aan de lijn. Met veel moeite een Vlaamstalige dame gesproken. Nou ja proberen te spreken, ze bleek bijna niet te begrijpen. Zo'n Vlaams dialect had ik nog nooit gehoord. Het pakketje zou toch echt op de eerder aangegeven locatie moeten zijn. Ik vroeg nog waarom ik geen E-mail had gekregen en waarom het pakket helemaal aan de andere kan van de stad lag. Dat wist ze niet maar kreeg wel een bevestiging op mijn E-mail adres, dit was dus gewoon bekend bij Kiala. Na veel heen en weer gepraat nog steeds niet begrepen waarom er geen mail was verzonden, maar ze zou een klacht indienen (zal wel). Weer terug naar hetzelfde ophaalpunt aan de andere kant van de stad. Daar samen met de beheerder in de complete stapel met pakketten gedoken. Mijn pakket lag onderop, het was nota bene een week eerder al bezorgd! De beheerder had op vandaag en gisteren gezocht en daar natuurlijk niets gevonden. Tussen neus en lippen door liet de beheerder weten ook erg veel klachten te hebben van Kiala. Voor mij een raadsel hoe zo'n firma als te werk gaat, maar begrijp dat het een Waalse firma is. Die nemen het kennelijk niet zo nauw met de informatieverstrekking. Conclusie, nooit meer Kiala!
Verzending duurt heel erg lang, de ontvanger krijgt geen mail, men heeft geen idee waar het pakket precies is, op mail op de website hoor je standaard niets. Heb het idee dat deze vervoeder alleen maar geïnteresseerd is in het snelle geld, de rest zal ze worst zijn. Zit met spoed op een pakketje te wachten, maar niemand bij Kiala heeft ook maar enige feeling met zijn client. Het was een probeersel, maar doe dit nooit meer. Dom van die club, want ze hadden veel pakken kunnen gaan vervoeren.
Ik vraag me af wat ik verkeerd gedaan heb! Heb een pakketje aangemeld.
Betaald via ideal. En nu kan ik de bon niet uitprinten. Al 2 printers uitgeprobeerd.
Ongelofelijk dit. Contactformulier vragen ze om nummers.
Vraag me af of ik goed gelezen heb dat je het particulier kan doen!
Ik wacht al weken op mijn pakket. Via het contactformulier kan ik niks versturen. Telefoonnummer erg moeilijk te achterhalen. Eenmaal aan de telefoon krijg ik een medewerkster die weinig voor mij kan doen en maar blijft zeggen dat IK beleefd moet blijven.
Wat een slechte service, medewerkers en diensten.
Voor mij nooit meer Kiala en raad het ook zeker af!
Mijn telefoon via kiala terug gestuurd voor reperatie. Ik zit nu al 1,5 zonder telefoon en het bedrijf waar die naar toe moet heeft hem nog steeds niet ontvangen. Op de mailtjes die ik naar kiala stuur wordt nauwelijks gereageerd. Nu maar hopen dat het goed komt anders ben ik mijn telefoon kwijt.
Waardeloos bedrijf! Nooit meer kiala!
drama wordt niet gereageert op je mail ...ligt al 7 dagen bij sorteercentrum