UPS reviews

1.2

Augst
20-12-2021

Er lijkt een structureel probleem te zijn bij UPS: pakketten komen niet aan. Jammer voor een pakketbedrijf.

De oorzaken zullen verschillend zijn, maar als puntje bij paaltje komt rijden bezorgers linea recta door naar een bezorgpunt. Als er bij hoge uitzondering WEL naar het thuisadres wordt gereden wordt je dure bestelling lukraak in de tuin of hal gezet, geen belletje, geen briefje.

Als je pakketje eenmaal bij het bezorgpunt is en je wilt het nogmaals bezorgd krijgen is het eigenlijk al voorbij en kan je beter elders nogmaals bestellen. Dat originele pakket is een kerstpakket geworden voor iemand in de keten van UPS. Happy holidays!

18-12-2021

Wat een schande dit bedrijf. Snap ook winkels niet die met hun in zee gaan. Die gaan allemaal op de block bij mij. Ja footlocker jullie dus ook.

Bezorging dag vervroegd zonder vermelding of email. Geen briefje in de bus, krijg dag later mail dat het bij een pick up point ligt Totaal niet in de buurt van mijn woonadres. Ik ga ervan uit dat UPS helemaal niet langs is geweest bij mij. Buren waren ook hele dag thuis.

Heb iemand anders gestuurd die daar wel in de buurt woont en die sukkels (dutch outback shop Hoogvliet, ook klootzakken trouwens) hebben haar weggestuurd, ze kreeg het pakket niet mee. Ik laat het wel retourneren naar die oplichters van Footlocker. Dit moet echt stoppen, lachwekkende service.

Esther
13-12-2021

De meest waardelooste slechtste en vervelendste service! Zowel bezorgen als klantenservice! Hebben nergens een oplossing voor, komen hun woord totaal NIET na, je komt geen STAP verder met ze en het interesseert ze geen DROL wat er met je pakket gebeurd.

JasonK
10-12-2021

ÉÉn advies: verzend nooit iets met ups!

Ik heb voor de verjaardag van mijn zieke zoontje een duur cadeau uit de vs besteld - dit was zijn grootste wens. Ik zou deze op tijd bezorgd moeten krijgen om op zijn verjaardag te kunnen geven als er bij ups niet zoveel mis zou gaan.

Om mijn pakket uit de vs in ontvangst te kunnen nemen moest ik importtarieven betalen van bijna 2000 euro. Dit heb ik 2x betaald via de officiële ups link die ze naar mij hadden verstuurd. Ups meent de betalingen niet te zien, terwijl de klantenservice van paypal zelf zegt dat de betaling van mijn kant is doorgekomen en het geld van mijn bankrekening is gehaald.

Tientallen keren heb ik hierover gebeld en gemaild - ups komt niet met een oplossing en doet er niets aan! hun systemen werken duidelijk niet en zij menen geen contact op te kunnen nemen met de bezorger.

Waardeloos bedrijf die de klant op geen enkele wijze helpt!

Diana
10-12-2021

Bestelmoment een dag vervroegd zonder aankondiging, zou 10/12 zijn werd 09/12

Kreeg een mail dat het was afgeleverd op een postadres ( louche woning)

Bezorger heeft wel een briefje in de bus gedaan.nooit aangebeld.bang om naar 4- hoog te moeten lopen

Hoeft niet.ik kom altijd naar beneden

Dit is in Den Haag wijk Morgenstond

Hardstikke bedankt bezorger!

Jerra
07-12-2021

Spullen besteld zouden woensdag 1 dec 2021 geleverd worden…uit het niets werd het gewijzigd naar donderdag 2 dec.

Om jullie de elende te besparen gewoon niet meer via ups laten bezorgen. Het is vandaag 7 dec en ik wacht nog steeds op me pakket….

“Waardeloos bedrijf!”

Luna
06-12-2021

Hele slechte klantenservice.

Ze maken je pakket kwijt” en zeggen dat ze er achter aan gaan “maar in feite gebeurt er helemaal

Niets.

Heel erg teleurstellend dus als je kan kiezen kies nooit voor UPS.

Ik heb nog nooit z’n verschrikkelijk slecht nep bedrijf gezien als hun!

Judith
03-12-2021

Wat een zielig bedrijf.

Online iets besteld en daarvoor 7 euro verzendkosten betaald, op de dag van levering waren we niet thuis aangezien er gewoon gewerkt moet worden, ligt een briefje in de bus dat ik het 20 minuten rijden verderop op kan komen halen bij een service punt. Ze bieden het kennelijk maar 1x aan! Hallooo ik betaal 7 euro verzendkosten en kan nu alsnog in de auto stappen. Helaas voor de online bedrijven die met UPS verzenden maar daar ga ik NOOIT meer iets bestellen.

Geert
29-11-2021

Wat een leugenachtige organisatie! Op vrijdag 26 november 2021 zou er een pakket worden bezorgd. We waren de hele dag in huis en om 18:50 een mail van UIS:?e hebben u niet thuis getroffen.

Wij proberen het dinsdag 30 november weer.

Maandag 28 november 2921 mail van Amazon dat ons pakket bezorgd zou zijn op ons huisadres…

Maar niets is minder waar: even later een mail van UPS dat ons pakket op een uitgifte punt in de wijk is bezorgd.

Geen excuses, alleen maar leugens dus. Waardeloos. UPS is in mijn ogen een onbetrouwbare ‘dienstverlener’ een ik zou dus nooit voor UPS kiezen als zakenpartner,

Thea
21-11-2021

Ze geven aan dat ze langsgeweest zijn is niet waar ik was gewoon thuis. Ik heb meerdere slechte ervaringen met dit. Edrijf altijd te laat. Kan. kan tippen aan de bezorging van de PTT

Mir
18-11-2021

Pakket mail, het is bezorgd. dus niet. Geen pakket te bekennen.

Gebeld met UPS, ze gaan de bezorger traceren en vragen. We horen niets, zelf op zoek gegaan in andere straat met zelfde huisnummer. Niets. Uiteindelijk gevonden bij een ander huisnummer tussen het afval wat naar grofvuil moest. We hadden dus geluk dat we zelf doortastend waren.

Nog beklag gedaan, echter wordt je bijna uitgelachen, ik adviseerde de bezorger een telraam te geven om de huisnummers te leren kennen.

Ik zal UPS nooit meer als bezorgdienst gebruiken. Dan bestel ik liever niets. Cijfer 0

Jarno
03-11-2021

- UPS zet freelancers in die volstrekt niet in verbinding staan met het kantoor en onbekend zijn met de protocollen en beleidsregels van UPS;

- Betaling van invoerrechten uitsluitend mogelijk door contant en gepast aan de chauffeur te betalen;

- Contact met de helpdesk is volstrekt onmogelijk door een menu dat op een doolhof lijkt.

- Helpdesk medewerkers sturen de klant van het kastje naar de muur te sturen, wikkelen klachten niet inhoudelijk af;

- Nauwelijks Nederlands sprekende medewerkers van de klantenservice verbreken de verbinding wanneer ze de vraag niet begrijpen;

- Online betaling alleen via PayPal mogelijk;

- Zeer ruwe omgang met het pakket: transportschade!

- Bij retournering van een pakket is het volstrekt onmogelijk om betaalde invoerkosten terug te vorderen.

- Pakket bevattende een item van meer dan EUR 1.000 waarvoor voor ontvangst getekend moet worden, wordt in weer en wind op de stoep voor het huis achtergelaten.

Guido
29-10-2021

Waardeloos bedrijf dat de post zo laat ophaalt dat het automatisch maandagpost word schandalig gewoon. Service 0,00%

Ine
25-10-2021

Slecht, slechter, het slechts. Mijn pakket is van China naar Alaska geweest toen eindelijk naar Europa. Zou donderdag bezorgd worden, toen vrijdag, toen maandag nog steeds niks. Zeggen dat het maandag pas in Eindhoven was maar dat was het vrijdag al …. hoe moeilijk kan het zijn?

21-10-2021

Een jongen met autisme krijgt de kans van zijn leven: hij kan schilderijen tentoonstellen in een bekende galerij in NY. Hij is ook uitgenodigd voor de opening, dus hij kan er zelf naar toe. Schilderijen moeten opgestuurd worden voor een bepaalde deadline, dus we nemen UPS.

Het laat zich raden wat er gebeurt: UPS verliest het pakket. Dit is niet zomaar een pakketje maar 1 pakket van 28 kg met 6 schilderijen.

Kwijt. De deadline gaat voorbij - Wij lopen achter UPS aan (niet omgekeerd) en een droom aan diggelen.

Dit is zowat het ergste wat iemand kan tegen komen. UPS wandelt hier gewoon mee weg. Een schande.

13-10-2021

Zeer slechte service je betaalt voor verzenden van een pakket .het pakket word niet verzonden maar terug gestuurt naar ophaalpunt door een fout bij ups

Enndaarna krijg je ook nog een rekening voor een niet verstuurt pakket.

Kaj
19-09-2021

Slechtste vervoersbedrijf die er bestaat.

Ze zijn mijn pakket met dure schoenen kwijtgeraakt, en doen er niks aan. De klantenservice is heel onbeschoft en ze zijn te laks om actie te ondernemen. Doe nooit zaken met UPS

Rudi
03-09-2021

Onbetrouwbaar

Al een paar keer gehad dat er de melding komt dat de volgende dag een pakketje wordt bezorgd in een bepaalde tijdspanne.

Vervolgens komt er die dag niets en 's avonds laat een nieuw bericht dat het pakketje de volgende dag komt.

Ondertussen ben ik wel aan huis gekluisterd.

Als het niet zeker is, stuur dan geen bericht!

Op email van mijn kant wordt ook niet gereageerd.

De pakketjes die ik moet versturen gaan zeker niet via UPS.

Crossheartll
31-08-2021

Nooit meer UPS voor ons

Helaas voor mij nooit meer UPS. Mooie tas besteld. Deze moest vanuit Frankrijk komen. Ik krijg mijn pakket en het valt me meteen op deze hebben ze geopend. De doos die er normaal omheen zit is niet te bekennen. De oranje doos die om mijn tas zit met blauw lint is beschadigd en het blauwe lint hebben ze in de oranje doos gegooid. Schadeclaim ingediend maar dan willen ze alles meenemen dan zie ik mijn tas waarschijnlijk nooit meer. Gebeld met de klantenservice daar krijg ik doodleuk te horen, ja als de verzenddoos beschadigd is maken wij het pakket open?! Tas moet ik nu laten controleren in de winkel of ze deze niet hebben geruild voor een neppe tas. Worden onze reiskosten nu ook vergoed aangezien we hiervoor een tripje naar Amsterdam moeten plannen en waarom worden er ongevraagd verzenddozen geopend?

30-08-2021

Status op niet thuis terwijl we thuis waren

Een enorm klote bedrijf. Bezorging gaat steeds mis in totaal nu al bij 3 verschillende zendingen. Via de mail krijg je een bezorgdatum en tijdvak. Je blijft thuis en dan opeens is de status veranderd naar “ niet thuis” en wordt het pakket op een servicepunt gebracht. De bezorger is nooit langs geweest. Al 3x een klacht ingedient maar daar doen ze niets mee. Waardeloos bedrijf. Ik heb ook het bedrijf aangeschreven waar ik bestel en hoop dat ze met een ander koeriersbedrijf gaan werken.

Waardeloos en bovendien blijf je steeds voor niets thuis en betaal ik veel verzendkosten.