UPS reviews

1.2

13-10-2021

Zeer slechte service je betaalt voor verzenden van een pakket .het pakket word niet verzonden maar terug gestuurt naar ophaalpunt door een fout bij ups

Enndaarna krijg je ook nog een rekening voor een niet verstuurt pakket.

Kaj
19-09-2021

Slechtste vervoersbedrijf die er bestaat.

Ze zijn mijn pakket met dure schoenen kwijtgeraakt, en doen er niks aan. De klantenservice is heel onbeschoft en ze zijn te laks om actie te ondernemen. Doe nooit zaken met UPS

Rudi
03-09-2021

Onbetrouwbaar

Al een paar keer gehad dat er de melding komt dat de volgende dag een pakketje wordt bezorgd in een bepaalde tijdspanne.

Vervolgens komt er die dag niets en 's avonds laat een nieuw bericht dat het pakketje de volgende dag komt.

Ondertussen ben ik wel aan huis gekluisterd.

Als het niet zeker is, stuur dan geen bericht!

Op email van mijn kant wordt ook niet gereageerd.

De pakketjes die ik moet versturen gaan zeker niet via UPS.

Crossheartll
31-08-2021

Nooit meer UPS voor ons

Helaas voor mij nooit meer UPS. Mooie tas besteld. Deze moest vanuit Frankrijk komen. Ik krijg mijn pakket en het valt me meteen op deze hebben ze geopend. De doos die er normaal omheen zit is niet te bekennen. De oranje doos die om mijn tas zit met blauw lint is beschadigd en het blauwe lint hebben ze in de oranje doos gegooid. Schadeclaim ingediend maar dan willen ze alles meenemen dan zie ik mijn tas waarschijnlijk nooit meer. Gebeld met de klantenservice daar krijg ik doodleuk te horen, ja als de verzenddoos beschadigd is maken wij het pakket open?! Tas moet ik nu laten controleren in de winkel of ze deze niet hebben geruild voor een neppe tas. Worden onze reiskosten nu ook vergoed aangezien we hiervoor een tripje naar Amsterdam moeten plannen en waarom worden er ongevraagd verzenddozen geopend?

30-08-2021

Status op niet thuis terwijl we thuis waren

Een enorm klote bedrijf. Bezorging gaat steeds mis in totaal nu al bij 3 verschillende zendingen. Via de mail krijg je een bezorgdatum en tijdvak. Je blijft thuis en dan opeens is de status veranderd naar “ niet thuis” en wordt het pakket op een servicepunt gebracht. De bezorger is nooit langs geweest. Al 3x een klacht ingedient maar daar doen ze niets mee. Waardeloos bedrijf. Ik heb ook het bedrijf aangeschreven waar ik bestel en hoop dat ze met een ander koeriersbedrijf gaan werken.

Waardeloos en bovendien blijf je steeds voor niets thuis en betaal ik veel verzendkosten.

Stephanie
28-08-2021

Dramatisch slecht

UPS is een dramatisch slecht koeriersbedrijf. Door een fout op de website werd er London als plaats in Nederland genoteerd waardoor mijn pakket de grens niet overging en na 4 maanden is dit probleem nog niet verholpen en de retourzending lijkt onmogelijk te zijn.

Nu moet ik op een onbekende plaats mijn pakket binnen 5 werkdagen ophalen.

En de klantenservice is afschuwelijk; slecht bereikbaar, tegenstrijdige berichtgeving en sommige medewerkers zijn zo hondsbrutaal dat ze de verbinding verbreken.

Ahmed
08-08-2021

Onbetrouwbaar bezorger

Ik snap nog steeds niet waarom is UPS toegestaan in Nederland of in EU!

Youri
05-08-2021

Wat een verschrikkelijk arrogant bedrijf!

Wat een verschrikkelijk arrogant bedrijf!

Voor m'n bedrijf verwacht ik een zending van 43 dozen wat per vliegtuig verzonden moet worden. Op 29-7 krijg ik een melding dat de dozen in het land zijn en dat er invoerrechten betaald dient te worden, na betaling zou de aflevering op 30-7 plaatsvinden. Voorgaande goederen betaalde ik per iDeal om de overschrijving van het geld spoedig te laten verlopen en de aflevering op tijd af te laten leveren. Helaas kampte UPS met een storing waardoor ik de betaling niet per IDeal kon uitvoeren. UPS gebeld, een vrouwelijke medewerker verzocht mij de betaling per bankoverschrijving te doen en een mail te sturen naar CODBenelux om te voorkomen dat er een vertraging komt met uitlevering. Volgens de medewerker moest dit verder geen problemen opleveren met eventuele vertragingen. CODBenelux kan je mails blijven sturen tot je een ons weegt, geen reactie en bevestigen niet of de betaling in goede orde is ontvangen.

Nu 5-8 nog steeds geen zending ontvangen. UPS elke dag gebeld en geprobeerd te bellen. Slecht telefonisch bereikbaar en wanneer ik een medewerker wel aan de telefoon kreeg wispelturige onbetrouwbare antwoorden ''uw pakketen zijn nog in land van herkomst, uw pakket ligt in Keulen, uw pakket is nog zoek en u dient een onderzoek te starten via uw verzenden/leverancier). Continue van het kastje naar de muur gestuurd en de zending blijft ongewijzigd op ''onderweg'' staan.

UPS pakt geen verantwoordelijkheid en dit kost mij klanten en keiharde euro's. En dat voor een airfreight zending waar je €6000,00 voor heb moeten betalen!

SCHANDALIG!

Driss
02-08-2021

Bestel nooit met ups

Dagen op me schoenen gewacht en op de dag van bezorging zat ik hele dag op te wachten. En opeens krijg ik een bericht van het lig bij een afhaalpunt kilometers van mij af terwijl de bezorger zelf kon bezorgen. Ze zijn gewoon echt fucking lui.

Als je ooit ups ziet, think twice!

Anne
31-07-2021

Nooit bezorgd

Een pakketje uit Frankrijk dat we ruim op tijd, 5 weken geleden, besteld hebben omdat we het vandaag nodig hebben is onverklaarbaar verdwenen. Eerst was het door ups naar een afhaalpunt gebracht. Toen ik daar aan kwam bleek dat niet meer te bestaan (failliet), dus werd t terug naar frankrijk gestuurd. Natuurlijk heb ik meteen gebeld, misschien lag het nog op verzending te wachten ergens, zodat ik t ergens op kon halen. Maar niet te traceren in een depot of magazijn, dus niets anders kunnen doen dan wachten. Uiteindelijk is er door het bedrijf het pakketje opnieuw gestuurd vanuit Frankrijk, met spoed omdat we het vandaag nodig hebben anders was het te laat. Is het gisteren door ups bezorgd ‘bij de voordeur’. Maar er is nooit iets bezorgd! Er ligt niets bij voordeur, achterdeur, buren of wat dan ook. En ups is niet bereikbaar, want het is zaterdag en ze zijn alleen tijdens kantoortijden bereikbaar! Sowieso te laat voor mij, als ik het uberhaupt ooit nog krijg 😤

Mario
29-07-2021

Nooit meer UPS

Op het eerste zicht lijkt het een goeie betrouwbare bezorger want je ontvangt meerdere mails waarin je je te verwachten pakket kan volgen. Zo kreeg ik ook een mail met de leveringsdatum en zelfs een klein tijdsbestek waarin het zou geleverd worden. Plots werd het echter gewijzigd naar "tegen het einde van de dag" om vervolgens plots niet geleverd te zijn want "er was niemand aanwezig om voor ontvangst te tekenen". Op de website wordt ten eerste al gemeld dat in deze corona tijden GEEN handtekening meer gezet wordt en daarbij komt nog dat we hier ALTIJD met 1 of 2 personen thuis zijn. Eigenlijk had de chauffeur geen zin en heeft hij het pakket gewoon 7 km verder afgekieperd in een UPS-punt waar ik het zelf kan gaan ophalen. Komt hierbij ook nog eens dat hun "service" beduidend duurder is dan enig andere koerierdienst. Als je het kan vermijden, neem dan NOOIT UPS!

24-07-2021

Hoe kan dit bedrijf nog bestaan

Hele dag thuis kunnen wachten vervolgens savonds bericht dat ik niet thuis was.

Adam
23-07-2021

Dieven in ups

Gisteren kocht ik 2 tandenborstels online bij Philips com, vandaag, nadat ik van mijn werk kwam, vond ik een lege envelop zonder producten. Het is duidelijk dat de koerier van UPS de envelop heeft geleegd en mij een lege in de brievenbus heeft gegooid.

Tegen de tijd dat ik UPS belde en na de kwestie te hebben uitgelegd, lieten ze de telefoon vallen. Ik heb nog een keer geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet meer op. Schandalig gedrag.

Ik wil iedereen waarschuwen voor de dievenrederij UPS.

JCM
23-07-2021

Heel erg slechte koerier

Het lijkt er op dat UPS alleen denk aan werkende mensen, omdat ze alleen in de avond willen leveren.

Er zijn echter ook gepensioneerden!

Als je een andere tijd wil, dan moet je inloggen(= klantenbinding) Verder alleen een heel slechte virtueel assistent, wat erg frustrerend werkt. Kortom leveranciers: Zie a.u.b. af van UPS. Wij betalen graag liever wat meer!

Jeremy
21-07-2021

Zelden tot nooit volgens afspraak geleverd.

De bezorger komt zelden binnen het aangeven tijdblok. Laatste levering is helemaal bizar. Gister speciaal de hele dag thuis gewerkt om vervolgens na 19:00u bericht te krijgen dat het pakket vandaag tussen 11:45u en 15:45u geleverd zou worden. Ben ik net even een boodschap aan doen rond 10:00u, komt de chauffeur blijkbaar opdagen. Nu kan ik mijn pakket morgen zelf ophalen. Dat is twee dagen later! Een ramp als iets hard nodig hebt.

Jesse
15-07-2021

UPS; Slechter kan niet

- Afspraken niet nagekomen

- Klantenservice kan je uren aan de lijn hebben zonder iemand te spreken

- Uiteindelijk medewerker aan de lijn die plots ophangt

- Na 6 weken pakket er nog niet en niks dat UPS kan doen

Slechtste pakket service die in Nederland actief is. Ik vermijd bedrijven die UPS als bezorgdienst gebruiken.

Ruben
09-07-2021

Fauduleuze praktijken!

Geven aan dat een pakje bezorgt is op een tijdstip dat ik er niet eens was. Beweren ook dat ik er zelf voor getekend heb. 6 beveiligingscamera's hebben niemand bij de 3 mogelijke bedrijfsingangen gezien op dat tijdstip of een half uur daar omheen. De hele dag is er niet eens een UPS voertuig in de hele straat gezien!

Hanneke
09-07-2021

Nooit meer! Waardeloos.

Tot twee keer toe “niet thuis” bericht, terwijl we wel degelijk thuis waren. Service UPS proberen te bereiken, maar verder dan een computerstem kom je niet.

UPS is onbereikbaar. Doe er nooit zaken mee. Een waardeloze firma!

Maïaa
07-07-2021

Verzendkosten in cash

Ik moest gisteren een pakketje krijgen en ik was thuis. Maar er staat nergens aangegeven dat we met cash aan de deur moeten betalen. Dus die bezorger zegt da ena sorry ik heb geen cash in huis liggen. Ik ben 21 jaar alles staat op mn bankkaart. Wij vragen aan die bezorger kunnen we dat met de app betalen? Nee zegt die achterlijke man. Ik bel naar ups ik leg mijn klacht uit. Ze kunnen niks doen uiteraard. We konden dus wel via de app betalen dus als die bezorger geen nee had gezegd dan had ik mijn pakje gehad. Nu mag ik langer wachten doordat die bezorger zijn werk niet kent en goed doet. Echt een kak bedrijf. Da kan hun echt geen reet shelen, als je u klacht daar achter laat. Ookal ben je niet in fout.

06-07-2021

Niet gericht op bedrijven

Servicedesk UPS is 1 groot afschuifsysteem, is niet mijn afdeling, doorverwijzen, doorverwijzen. Betaalmodule op UPS.com ligt plat. Je meldt dit aan servicedesk.gewoon 0 response, men wil het niet eens noteren of aannemen. Oplossing: aan zakelijke klant.betaal chauffeur contant. Vindt ie vast fijn.5 minuten per klant wachten om precies gepast geld te ontvangen. Mijn advies: Vraag je leverancier om DHL