Emil
11-01-2021

Zeer slecht

Klantenservice hangt gewoon op. Zonder uberhaupt gesproken te hebben. Pakket is kwijt.

Erwin
08-01-2021

Slechte service

Ik heb een bedrijf en verstuur ongeveer 10 - 20 pakketen per maand naar de US. bij elke zending met hun gaat er wel iets mis, maar ze schrijven lekker facturen en zijn nooit bereikbaar. echt een ruk bedrijf.

Christy
08-01-2021

Vreselijk onbetrouwbaar, het zijn een stel dieven.

Pakket: 1ZWV95896894988834 Niet afgeleverd aan het juiste adres.

Het is onbegrijpelijk, hoe een pakket dat bestemt is voor een geheel andere locatie aankomt bij een verkeerd adres in een heel ander deel van het land!

Niet alleen dat, dit pakket vroeg om een handtekening, die ik duidelijk niet heb gegeven. Meerdere emails gestuurd naar UPS klantenservice, maar het enige wat ik krijg is een bot of een standaard email terug:

Bedankt voor uw bericht. We kunnen zien dat uw pakket succesvol is afgeleverd. Mocht u naar aanleiding hiervan nog verdere vragen hebben, reageer dan op deze email en dan helpen we u graag zo snel mogelijk verder.

Achterlijk hoe vreselijk hun hele systeem is, geen wonder dat jullie reviews zo schandalig laag is.

Filip
04-01-2021

Alleen slechte ervaringen

Laten m'n pakje eerst 14 dage in Einhoven slingeren en nadien in Brussel nog een keer 14 dagen. Van zodra ik klacht indien, vinden ze het pakje niet meer en duurt het nog een keer een maand vooraleer ze leveren. Waardeloos

Josan
30-12-2020

Niet thuis? Wat is dit?

Het is dat ik een ster moet geven om een review te kunnen plaatsen. Vanmiddag zou een pakket bij mij thuis afgeleverd worden en ineens een bericht dat het onderweg is naar een lokaal UPS servicepunt. Dit terwijl ik gewoon thuis aan aan het werk ben, ook de deurbel net nog getest heb en die werkt gewoon. Paar maanden geleden hetzelfde meegemaakt. Nu weer speciaal hiervoor op pad morgen. Geen dank UPS, slecht!

Nina
29-12-2020

Als het ff kan, niet meer

Had een pakketje besteld dat al snel zou binnenkomen. vervolgens werd het met de dag telkens opgeschoven en is het pakket uiteindelijk op een willekeurig adres bezorgd, waarbij er in de e-mail die ik kreeg ook nog eens een afleveradres was genoteerd dat niet eens bestaat in mijn wijk. bij de eerste keer bellen kreeg ik iemand aan de lijn waarvan het leek alsof hij er totaal geen zin in had, bood ook totaal geen oplossingen/vergoedingen of wat dan ook. voor mij voelde dit als “zoek het zelf maar lekker uit”. vervolgens anderhalf uur in de kou rondgelopen, op adressen aangebeld om dit zelfbedachte huisnummer te kunnen vinden, tevergeefs. weer gebeld, toen iemand aan de lijn gekregen die mij wel kon vertellen waar het bezorgd was, namelijk een straat verderop (en helemaal niet in de buurt van het ingevulde adres). hier trof ik het pakket met het briefje dat bij mij in de bus had moeten zitten aan. kort samengevat, waardeloos

Silvia
16-12-2020

Ramp bedrijf

Na 1 x geweest te zijn zonder aanbellen briefje in de bus van laatste aanbieding. Gebeld voor nieuwe afspraak, vergeten ze het pakket mee te geven vanuit magazijn. Weg gegooide vrije dag opgenomen. Weer gebeld ja sorry het wordt waarschijnlijk morgen. Ik bestel nooit meer bij een bedrijf dat door hun laat leveren.

Irina
11-12-2020

UPS een keer geprobeerd en nooit weer!

UPS klantservice?! Dat heeft UPS niet!

Paar dagen geleden bij de UPS punt geweest om pakketje naar VS op testuren.

In de winkel wordt mij verteld dat ik op de UPS site moet een streepjescode aanmaken en online betalen.

Heb ik meteen bij de winkelbalie gedaan. En wat denk je? Nooit code ontvangen! Bel je vervolgens met de UPS. Ze laten je wel bandje afluisteren en vervolgens hangen ze weer op!

Luc
11-12-2020

Ramp bedrijf!

Verschrikkelijk bedrijf! Ik deed een import uit China en moest maar liefst 107€ belasting betalen aan invoerrechten. Ik importeer reeds 10 jaar uit China en werkte in het verleden steeds met Fedex of DHL en heb nog nooit zo'n hoge importkosten moeten betalen! Door de huidige drukte moest mijn leverancier beroep doen op UPS. Je wordt eerst doorverbonden naar een telefoonrobot waar je het tracking nummer mondeling moet doorgeven. Bespaar u de moeite. Ik heb het 5x geprobeerd en telkens wordt het nummer verkeerd geïnterpreteerd. Best is om gewoon niets te zeggen. Na een tijd wordt je dan doorverbonden met een telefoonmedewerker die meestal gebrekkig Nederlands (Amerikaans Nederlands) spreekt. Die verbindt je weer door omdat hij niet over de juiste informatie beschikt. Dan verbreekt de verbinding ineens en kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Na 3 pogingen ben ik dan uiteindelijk bij de facturatiedienst beland waar ik aangaf de factuur online te willen betalen maar dat lukte niet (ik wilde de gegevens van mijn bedrijf invullen maar dat lukte niet). Uiteindelijk vertelde men me dat dat inderdaad niet mogelijk is tenzij je een bedrijfsaccount aanmaakt. Gezien mijn ervaring ben ik niet geneigd dit te doen en zal ik UPS betalen bij levering (de factuur moet nadien dan weer gewijzigd worden). Ik ben met heel dit gebeuren 1,5 uur van mijn kostbare tijd verloren en wil jullie waarschuwen om nooit met dit klantonvriendelijk bedrijf te werken! Die hebben totaal niets begrepen van marketing!

Billie
10-12-2020

Komt altijd op een andere tijd aan

Heel slecht. Ze komen altijd op een andere tijd dan in de track&trace wordt weergegeven. De App werkt ook niet. Sms-update is ook niet over nagedacht, een sms als het pakket is verzonden en is afgeleverd is niet genoeg. Een update met aflevertijd zou handig zijn.

Kies voor PostNL, veel betere service.

09-12-2020

Gebrek aan verantwoordelijkheid

Na mijn pakket verkeerd te hebben verstuurd en uitgestelde leveringen dan toch de mail gekregen 'pakket geleverd'. Alleen was dit niet bij mij. Bleek het aan de achterdeur van mijn buren werd neergelegd, ander huisnummer dus en op een tijdstip dan ik thuis was.

Gelukkige geen regen of ik kon de kartonnen rol waarin een Corneille zat weggeooien.

Onverantwoord! Nooit of nooit koop ik nog bij wie met deze klungels samenwerkt.

07-12-2020

Onduidelijkheid

Vrijdag 4-12 zou pakket geleverd worden, geen dus. mail gekregen dat er vergissing was en pakket opnieuw in Brussel transit ligt en maandag zou geleverd worden.

Niet dus, via de verkoper site track and trace staat er te lezen dat mijn adres niet klopt?

Meer info krijg ik niet.

adres klopt wel degelijk, wat is dit voor een circus!

ik koop dus ook nooit meer bij iemand die met ups werkt voor verzending

Coooo
03-12-2020

Zeer slecht

Zeer slecht.

Als je een product ook kan kopen bij een winkel die PostNL gebruikt zeker doen!

Sander
02-12-2020

Diep triest

Triester dan UPS kan het niet. Is de omschrijving pakket service niet waard. De bezorgers van dit bedrijf nemen hun werk en klanten niet serieus. Of je pakket komt zwaar beschadigd aan, of de bezorger neemt niet de moeite om langs te komen en levert alles af bij een afhaalpunt. Ook al ben je gewoon thuis, toch zogenaamd 'omdat er niemand thuis was". En bij klachten wordt niet eens de moeite genomen om te reageren op een mail, laat staan de telefoon op te nemen. Diep triest.

Rinus
23-11-2020

Wel betalen, maar afleveren doen ze niet !

Terwijl ik gewoon thuis ben wordt er gewoon niet aangebeld maar een briefje in de bus gegooid dat ik het zelf op moet halen "omdat ik niet thuis ben".

Daar betaal je dus bezorg kosten voor. Erg slecht.

Tobias
Tobias
14-11-2020

Einde dag?

Nieuwe iPhones zouden gistreren (vrijdag) binnen komen. Hele dag stonden ze op 'einde dag' geleverd. Speciaal thuisgewerkt zodat er iemand zou zijn als hij geleverd zou worden. Ergens om 21:00 uur 's avonds staat er ineens dat het niet gelukt is. Ook geen bevestiging dat hij op zaterdag komt natuurlijk. Kan probably vanuit gaan dat ze maandag komen? Wat is dit man.

Marijke
11-11-2020

UPS wilt klanten laten betalen, terwijl er al betaald is

Is september een pakketje verstuurd via UPS, online betaald en ticket uitgeprint ( deze krijg je pas als er betaald is ).

Gisteren via de post een brief gekregen van UPS of ik even dat pakketje nog wilde betalen, was volgens hun nog niet betaald!

Zojuist gebeld met UPS met een "hele vriendelijke meneer " en uitgelegd dat we hier een betalingsbewijs hebben en dat zij dus op deze manier klanten aan het oplichten zijn.

We hebben dus ook aangegeven dat er als er ooit nog een betaalverzoek komt, wij aangifte zullen doen van oplichting en toen verbrak deze vriendelijke medewerker van UPS gewoon de verbinding.

Vervolgens weer opnieuw gebeld en kreeg toen een andere medewerker aan de telefoon die al net zo vriendelijk was als zijn voorganger.

Dus al met al een tip voor iedereen verstuur niets met UPS!

Ze zijn goedkoop, maar sturen achteraf dus voor hetzelfde weer een factuur en de klantenservice nou daar zal ik maar niets over zeggen

Patrick
09-11-2020

Wat een waardeloze organisatie

Wat een waardeloze organisatie! Ik woon in het voetgangersgebied van de haagse binnenstad en de bezorgers zijn te lui om te lopen naar mijn deur. Bij diverse zendingen zeggen ze gewoon dat ik niet thuis was terwijl ze niet eens aan de deur zijn geweest. Dat de afzender gebeld moet worden waar het pakket is. Waardeloze organisatie!

Dianthe
Dianthe
03-11-2020

Waardeloze 'service'

Het schetst mijn verbazing dat anno 2020 nog zulke onprofessionele klanten 'service' bestaat bij zo'n groot internationaal bedrijf als UPS. Totaal niet welwillend of oplossingsgericht. En het erge is nog dat de grote desinteresse van her personeel hoorbaar is aan de telefoon. Erg teleurstellend!

Sander
02-11-2020

Rotslechte service

Vorige vrijdag zou er een pakje moeten geleverd zijn maar niets gezien. Naar de tracker gaan kijken en uiteindelijk zo het pakje in een UPS access point geleverd zijn hier 15 km verderop, terwijl er 8 acces points dichterbij zijn. Probeer ik naar UPS te bellen, uiteindelijk na een kwartier iemand aan de lijn gekregen. Dan zegt deze dame mij dat ze me terug even in wacht zet en uiteindelijk wordt het gesprek beëindigd. Voor mij nooit geen levering meer via UPS