Marijke
11-11-2020

UPS wilt klanten laten betalen, terwijl er al betaald is

Is september een pakketje verstuurd via UPS, online betaald en ticket uitgeprint ( deze krijg je pas als er betaald is ).

Gisteren via de post een brief gekregen van UPS of ik even dat pakketje nog wilde betalen, was volgens hun nog niet betaald!

Zojuist gebeld met UPS met een "hele vriendelijke meneer " en uitgelegd dat we hier een betalingsbewijs hebben en dat zij dus op deze manier klanten aan het oplichten zijn.

We hebben dus ook aangegeven dat er als er ooit nog een betaalverzoek komt, wij aangifte zullen doen van oplichting en toen verbrak deze vriendelijke medewerker van UPS gewoon de verbinding.

Vervolgens weer opnieuw gebeld en kreeg toen een andere medewerker aan de telefoon die al net zo vriendelijk was als zijn voorganger.

Dus al met al een tip voor iedereen verstuur niets met UPS!

Ze zijn goedkoop, maar sturen achteraf dus voor hetzelfde weer een factuur en de klantenservice nou daar zal ik maar niets over zeggen

Patrick
09-11-2020

Wat een waardeloze organisatie

Wat een waardeloze organisatie! Ik woon in het voetgangersgebied van de haagse binnenstad en de bezorgers zijn te lui om te lopen naar mijn deur. Bij diverse zendingen zeggen ze gewoon dat ik niet thuis was terwijl ze niet eens aan de deur zijn geweest. Dat de afzender gebeld moet worden waar het pakket is. Waardeloze organisatie!

Dianthe
Dianthe
03-11-2020

Waardeloze 'service'

Het schetst mijn verbazing dat anno 2020 nog zulke onprofessionele klanten 'service' bestaat bij zo'n groot internationaal bedrijf als UPS. Totaal niet welwillend of oplossingsgericht. En het erge is nog dat de grote desinteresse van her personeel hoorbaar is aan de telefoon. Erg teleurstellend!

Sander
02-11-2020

Rotslechte service

Vorige vrijdag zou er een pakje moeten geleverd zijn maar niets gezien. Naar de tracker gaan kijken en uiteindelijk zo het pakje in een UPS access point geleverd zijn hier 15 km verderop, terwijl er 8 acces points dichterbij zijn. Probeer ik naar UPS te bellen, uiteindelijk na een kwartier iemand aan de lijn gekregen. Dan zegt deze dame mij dat ze me terug even in wacht zet en uiteindelijk wordt het gesprek beëindigd. Voor mij nooit geen levering meer via UPS

An
31-10-2020

Wel bezorgd maar niet ontvangen

Vandaag om 14:58 zou volgens de email die wij om 15:00 kregen de apple watch van onze dochter bezorgd zijn. Echter dit pakketje is nooit geleverd en er is ook niemand aan de deur geweest . Dit terwijl dochterlief de hele middag bij het raam heeft gezeten om op haar pakket te wachten. Volgens de email zou ze er zelfs voor hebben getekend! . Natuurlijk niemand te berijken. Niet bij ups en ook niet bij apple. Schandalig

Alexander
30-10-2020

Bureaucratisch tot en met ;-(

Geen goede service. Triest dat Bol.com zich hiermee verbindt.Als je track en trace doet moet je eerst 2 bladzijden informatie vol gaan schrijven en registreren. Mag je de rest van de dag gaan zitten wachten.

Me
25-10-2020

Tot 24.00 wachten ?

Ook ik wacht op een iphone. Zou zaterdag komen. Hele dag niks gedaan want je krijgt ook met account geen tijdvak. Toen gevraagd om statusupodates bij vertraging (nooit gehad) en recente statusupdates. Om 21.53 kreeg ik statusupdate! dat pakje voor Einde Zaterdag er is. Huh? het kan dus nog steeds komen. Niet natuurlijk maar waarom zo een update sturen? O en het mooiste mijn pakje is terug naar eindhoven.

Ivo Joost
Ivo Joost
24-10-2020

Alleen maar teleurstellingen

Ik heb 2 x hetzelfde verhaal, in 2018 en deze week weer. Iphone besteld, in eerste instantie een mail gehad dat het ups point niet meer bestaat, vaag, want ik moet het thuis krijgen. KS gebeld, nee hoor, staat op je huis adres, met als tijd, voor einde dag. Blijkt dus dat je als consument dan van 07.00 tot 19.00 achter de voordeur moet gaan zitten, want bij mij stonden ze opeens om 12.01 voor de deur. KS gebeld, beloofde volgende dag levering, maar nee, ook dat was te moeilijk. Mail gehad dat de bezorging voor weer 2 dagen later gepland staat, aflevertijd onbekend. KS online stopte halverwege, die had er geen zin meer in. Nu blijft het pakket op intransit staan.

Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.

Matthijs
14-10-2020

Wat een slechte service

Moet een account aan maken om te kunnen zien hoelaat het pakket komt en zelfs dan zeggen ze dat ik de hele dag thuis moet blijven.

Leon
29-09-2020

Online tekenen werkt niet

- Enorm groot tijdvak: de hele dag zou je thuis moeten blijven

- Online tekenen werkt op geen enkele manier

Nic
24-09-2020

Verschrikkelijk onbetrouwbaar bedrijf

Ik zit twee dagen op een pakket te wachten. Eerste dag wordt er helemaal niet aangebeld maar een kaartje door brievenbus gedaan dat er niemand thuis was. Ze zouden het de volgende dag weer proberen. De tweede dag geeneens een kaartje (ik was weer de hele dag thuis) maar ze hebben het op een depot in Leiden afgeleverd. Wat een waardeloos bedrijf, bied gewoon geen dienst aan als je niet van plan bent om het te doen. Lieg er niet om, zeg gewoon eerlijk dat je geen zin hebt om dingen te bezorgen.

Illius
18-09-2020

Te weinig opties, kan niks betekenen voor de ontvangende partij

Wijzigingen zullen enkel met geluk de volgende dag doorkomen, tijdsvak voor standaard bezorgservice (meeste gebruikt door webwinkels) is de hele dag zonder specifieke aanduiding, als het pakket geleverd wordt dan kan je het bezorgadres niet eens terugzien op de traceercode (handig als je pakket voor de zoveelste x niet aankomt terwijl traceercode aangeeft van wel). Al in al, het is een bedrijf die alleen maar voor teleurstellingen zorgt en de klantenservice kan hier helaas ook niks aan doen - natuurlijk verwijt ik de arme medewerkers daar niet, maar het is duidelijk dat ze niet voorzien zijn van mogelijkheden om de ontvangende partij te helpen. Een GROTE verbeterering zou zijn het voorzien van GPS systemen aan jullie chauffeurs, zoals GLS dat doet. Zo zullen ze toch minder snel de neiging hebben om te zeggen dat ze langs zijn geweest terwijl de bus niet eens de straat voorbij is gereden. Daarnaast zien we ook waar het pakket werkelijk is geleverd waneer we het niet hebben ontvangen terwijl de T&T aangeeft van wel. Jammer genoeg staat dit bedrijf niet open voor verbetering.

Theo
18-09-2020

Geen goede communicatie

Er wordt te laat een bericht gestuurd dat er een pakketje wordt geleverd.

Bezorger heeft geen goede PIN machine, deze werkt niet.

Alles wat fout kan gaan gaat fout.

Tilly
Tilly
14-09-2020

Waardeloos bedrijf

Ik was thuis op de aangegeven bezorgtijd.proberen via de site om pakketje te traceren.niet te doen. Wat een slecht bedrijf.nooit ups gebruiken.

Lisa
11-09-2020

Wat is UPS een ongelooflijk K.*.T bedrijf

Wat is UPS een ongelooflijk K.*.T bedrijf, pakket zou vandaag (vrijdag 11-09) aan het eind van de dag geleverd worden, hele dag voor thuis gebleven, wordt het pakket verschoven naar maandag, vrije dag weg en geen pakketje waar je je zo op verheugd. Trieste boel.

Rick
02-09-2020

Slechtste service en communicatie die ik ooit heb meegemaakt

Zij komen langs zonder tijdsindicatie. Na 2 keer niet kunnen leveren kreeg ik na lang zoeken op de meest ongebruiksvriendelijke website te zien dat het pakket bij de voordeur was achtergelaten en dat ik het kon ophalen bij een pickuppunt. Het stond niet bij de voordeur en was ook niet bij het pickup punt. Toen ik na heel veel moeite iemand aan de lijn kreeg werd mij verteld dat ik via de leverancier zelf een onderzoek moest laten starten om erachter te komen waar mijn pakket is. Ik begrijp oprecht niet dat dit bedrijf nog kan bestaan op deze manier.

Wil

Bezorging pakje

Auto met pakje komt aan , bestuurder kijkt me aan en rijdt door.

direct een mail gekregen , u was niet aanwezig ,het pakje kunt ophalen bij 1 van onze opslag filialen.

dit heb ik nog nooit meegemaakt wat ontzettende hufters

Marieke
Marieke

Asosciaal

Er werden 3 pakketten van ieder 10 kilo bezorgt, ik woon 2 etages hoog wat best mee valt. Word het gewoon in de gallerij gezet onder het mom van zoek het zelf lekker verder uit. Er is geen lift dus heb ik 3 pakketten van ieder 10 kilo zelf 2 trappen op moeten slepen terwijl het prima even snel met z'n 2en gedaan had kunnen worden. >:(

Zuzza
Zuzza

Waardeloos service

Geen poging om pakket op huisadres te leveren, toch een piging gemeld.

Geen reactie op claims bij pakket schade. Schade was behoorlijk, alsof het van de vliegtuig zonder parachute gegooid is.

Onduidelijke trace gegevens.

Onbereikbaar klantenservice.

Sterk afgeraden!

Jacquelin
20-08-2020

Levert niet uit

Ik krijg vele import zendingen vanuit USA, maar UPS maakt er echt een potje van. ze laten het pakket 3 dagen liggen in Heerenveen, wordt niet ingeladen.

DHL doet er 2 dagen over maar met UPS nu al 8 dagen. Ik zal al mijn leveranciers nu vragen het NIET meer te versturen met UPS. wat een K*T bedrijf zeg.