UPS reviews

1.2

06-07-2021

Niet gericht op bedrijven

Servicedesk UPS is 1 groot afschuifsysteem, is niet mijn afdeling, doorverwijzen, doorverwijzen. Betaalmodule op UPS.com ligt plat. Je meldt dit aan servicedesk.gewoon 0 response, men wil het niet eens noteren of aannemen. Oplossing: aan zakelijke klant.betaal chauffeur contant. Vindt ie vast fijn.5 minuten per klant wachten om precies gepast geld te ontvangen. Mijn advies: Vraag je leverancier om DHL

Ray
01-07-2021

Gisteren niet, vandaag niet.

UPS stop met het afspreken van time slots.

2 keer van Jan L*l afspraken verzet, afhaal besteld. Het zou er gister zijn 12.15 tot 15.15 toen vandaag zelfde time slot. Het staat er nota bene nog steeds: vandaag tussen 12.15 en 15.15 Het is nu GVD 20.47 uur.

Jacco
30-06-2021

Niets ontvangen

Status wordt op bezorgd gezet terwijl er niets bezorgd is

29-06-2021

Gewoon een piep bedrijf

Tot drie maal toe de melding adres bestaat niet. Adres bestaat gewoon dus wel! UPS heeft medewerkers in dienst die te dom zijn en te lui zijn om de dag aan te kijken. Staan bij ons voor de deur op een afstand, en voor ik snel naar buiten heb kunnen lopen scheurt men weg. Neem niet even de moeite om even te kijken op de brievenbus waar het nummer zo groot als 20 x 20 cm opstaat, nee gewoon wegrijden. En de melding geven adres niet correct. Al met al gewoon een KUT bedrijf

An
28-06-2021

Betaald met ideal; geld weg!

Pakket moest invoerrechten voor betaald worden (100 euro)

Dit betaald maar wordt door ups niet doorgegeven aan afhaalpunt dus; nogmaals moeten betalen bij afleverpunt anders pakket weg!

23-06-2021

Import vanuit VS duurt nu al meer dan een maand.

In mij bestelde ik onderdelen voor mijn old timer bij een webshop in de VS. Verzending via UPS int. expedite service. Het pakketje was op 4 dagen in Brussel, dag 5 werd ik via SMS gevraagd invoerkosten te betalen. Dezelfde dag betaald en een bevestiging van UPS dat er betaald is en het pakje nu naar mij onderweg is.

Maar dan. de tracking status blijft dagen onveranderd: 'kept in a secure UPS storage'. Wat vandaag, meer dan een maand later nog steeds het geval is.

Ondertussen wel al verschillende keren met de UPS customer service gebeld. (Tip: in het robot menu kun je gewoon 'Medewerker Spreken' zeggen en dan sla je de frustratie van 100 keer je trackingnummer inspreken over). UPS medewerkers konden me niet zeggen wat er met mijn pakje aan de hand was. Enkel 'een case openen' en vroegen me dan om te wachten tot iemand van UPS me zou contacteren. Dit kon tot 7 dagen duren. In geen enkel geval heeft iemand van UPS me gecontacteerd, terwijl die 7 dagen toch al duidelijk voorbij waren. Vriendelijkheid is niet de sterkste kant van hun medewerkers, vooral een zekere Michael (Nederlander, licht Haags accent) is bijzonder arrogant. Op mijn vraag hoelang hij dacht dat het zou kunnen duren was zijn antwoord 'dat hij in de opleiding geleerd had daar niet mee te beginnen, want dan zou de klant alleen maar gefrustreerd worden als het langer duurt dan eerder aangegeven'! Op mijn vraag wat er dan met mijn pakketje aan de hand is kon hij niet antwoorden want 'dat was een andere afdeling die daar over ging'. En natuurlijk kon hij me niet met die andere afdeling doorverbinden. Toen ik hem vroeg dan eens te checken bij die afdeling en me iets te laten weten werd gewoon de telefoon ingehaakt.

Ik hoop dat ik mijn onderdelen (onderdelen+verzending+douane kost = +/-1000 euro) toch nog krijg. Ben de fase al voorbij waar ik een excuus van UPS wil krijgen al voorbij: zou al heel tevreden zijn met een indicatie of en wanneer mijn pakket geleverd wordt.

Dat is toch wel het minimum voor een bedrijf gespecialiseerd in internationale verzending en dat letterlijk 'De klant staat voorop' in zijn bedrijfsstrategie schrijft (https://about.ups.com/nl/nl/our-company/our-strategy.html)

Niels
22-06-2021

Zelfde klacht

Ze zijn überhaupt geen eens de straat in geweest maar wel een gefaalde aflevering want ik was zogenaamd niet thuis, dus nu naar een afhaalpunt. Slechtste pakketbezorger van alle opties die er zijn, zelfs slechter dan DHL.

Naomi
17-06-2021

Slechtste koerier OOIT

Zogenaamd 3 keer aan de deur geweest. Bel is nooit gegaan want ik ben er expres voor thuisgebleven. Vervolgens kan ik het ergens ophalen, waar de klantenservice het adres niet van weet. Uiteindelijk 3 verschillende adressen gekregen waarvan 2 niet eens een UPS locatie zijn! Hoe kan dit?!

Bezorger heeft blijkbaar de moeite genomen een briefje in de brievenbus te doen maar niet de moeite genomen om aan te bellen. Dat dit bedrijf bestaat is te belachelijk voor woorden.

Ma
03-06-2021

Betaald aan chauffeur.

Ik kreeg via UPS een pakket uit GB.

Er kwam een SMS van DPD, dat ik het geld moest overmaken, maar ik heb die link niet geopend. 15 minuten later stond de UPS chauffeur aan de deur en ik moest bij de chauffeur contant afrekenen, anders werd het pakket niet afgeleverd.

Ik liet hem de SMS zien en hij zei dat het spam was.

De chauffeur kon niet terug geven en heb ik iets meer betaald (hiervan heb ik 2 getuigen).

Een uur later kreeg ik weer een SMS van DPD, dat de factuur betaald moest worden en dit heeft zich nog een paar keer herhaald.

Nu 14 dagen later krijg ik een factuur dat rekening nog openstaat en praten ze over een toeslag van € 40 er bovenop.

Hier moet iets fouts zijn, of de chauffeur heeft het geld zelf gehouden.

Gebeld met UPS en een heel menu doorgelopen en krijg je te horen dat ze beperkt open zijn en je moet emaillen. Voor email contact moet je eerst alles invullen en registeren.

Eerste en laatste keer dat ik via UPS iets laat komen.

Chay
02-06-2021

Slechtste bedrijf ooit!

Zijn nooit aan de deur geweest, claimen van wel. Klantenservice heel nonchalant alsof het ze niks uitmaakt. Waardeloos

Hélène
02-06-2021

Bezorger ad deur, ik onder douche, man thuis in belangrijke vergadering. Ik neem via Ring op en zeg dat ik akkoord geef om het pakketje naast de voordeur te leggen, we halen het binnen 2 minuten weg en houden het in de gaten.

Bezorger weigert.

Bij andere bezorgdiensten geen probleem, maar bij die van de UPS wel.

Geen klantvriendelijkheid, mijnheer had niks te maken met andere bezorgservices, ja en IK wel!

Zo vaak zulke negatieve ervaringen gehad met UPS!

Snap niet dat ze nog bestaan!

Nu moet ik naar de andere kant van de stad om m’n pakketje op te halen.

klantenservice? Amehoela!

Nesla
28-05-2021

Slecht service

Ik haat ups slechte service en klanten service ook

Jaapie
26-05-2021

We troffen U helaas niet aan?

Ik was thuis met briefje op de voordeur "ik ben in de achtertuin", gewoon niet verder kijken en briefje achterlaten,. Dit gaat bij de andere postbezorgers persoonlijker en dus beter.

Michel
23-05-2021

Pakket weg

Pakket ligt zogenaamd al 2 maand bij het UPS acces point, klaar om opgehaald te worden.

Het bedrijf waar het heen moet geeft geen gehoor, en UPS krijg je ook geen contact mee.

Mischien een idee om iets van een customer support te regelen voor je klanten?

Sabrin
18-05-2021

De slechtste koerier dienst ooit

Ik wacht al ruim 4 weken op een pakket dat bij douane ligt. Ik heb alle benodigde informatie verzonden en mijn pakket zou gewoon vrijgegeven moeten worden.

Ik heb sinds 29 april 2021 elke dag gebeld met de klanten service en ik kom geen steek verder. Klantenservice is van alle kanten dichtgetimmerd en managers dekken zich zelf op deze manier, zodat zij de klanten niet te woord staan.

Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar de ups brokerage, want zij zijn de tussen persoon voor de douane ene rita de bruin en zij verdomd om iets te doen, het enige antwoord wat ik van haar krijg, is i” k stuur nogmaals e-mails met verzoek je pakket vrij te geven”.

En nu reageert ze niet eens meer. Ik heb een boos brief gestuurd en daarop ook geen reactie ontvangen.

Ik vind dit koeriersdienst echt een stelletje amateurs en oplichters en een stelletje lui lakken. Er word absoluut geen moeite gedaan om de klant te helpen, zoals ze claimen op hun website ( klantenservice hebben ze hoog in het vaandel) 🖕.

Ik waarschuw iedereen die een pakket wil versturen met ups. Doe het niet.

Ravinder
11-05-2021

Geen of weinig info over pakket. staat meer dan 4 werkdagen in opslag

Geen communicatie over invoerrechten.

geen of weinig info over pakket. staat meer dan 4 werkdagen in opslag.

ook geen klacht behandeling,

dit was dus de laatste pakket via UPS

Marlies
10-05-2021

Slechte service, reageren niet

Sturen onterecht facturen voor invoerrechten, ik heb de pakketten namelijk geweigerd of niet ontvangen. Telefonisch kom ik er niet uit en via de mail reageren ze gewoon niet. Wat een vreselijk bedrijf. Maar ondertussen zit ik met facturen en betalingsherinneringen.

Lex
07-05-2021

Wat een slechte service, nooit meer!

Paar keer een pakket besteld bij Thomann en er is iedere keer wel iets mis. U was niet thuis, pakket op te halen. Was wel degelijk thuis! Vandaag zou het pakket thuis worden afgeleverd, einde va de dag. Goed op blijven letten op bel en raam. Komt er mailbericht dat het pakket is op te halen in een ander dorp! Nooit meer dit! UPS is slecht, lui, leugenachtig.

05-05-2021

UPS Service " Wat een blamage "

Ik krijg een sms met een pakketje wat ergens voor mij zou liggen. Als ik de link open die er bij zit moet ik persé een ups app installeren omdat de link aan mijn mobiele nummer gekoppeld is. Ik denk dat het een soort fishing sms is. Als ik iemand telefonisch wil spreken begint de ellende. Je wordt van her kastje naar de muur gestuurd en vervolgens wordt het telefoongesprek automatisch beëindigd. Wat een blamage als je iemand wil spreken. Geen mogelijkheid om iemand van vlees en bloed te spreken.

Waardeloos!

Luc
05-05-2021

TIJDVERLIES BIJ KLACHTEN

Constante verkeerde facturatie bij import uit Turkije.

Er worden steeds invoerrechten aangerekend voor

producten waar geen invoerrechten van kracht zijn.

Alle documenten zijn steeds in orde.

Bij klacht duurt het maanden om een antwoord te krijgen met de melding dat er een dossier zal aangemaakt worden.

Klant beslist uiteindelijk om met UPS te verzenden.

Voor verzendingen gebruik ik UPS nooit meer.

Wat mij betreft administratief bende knoeiers.