Kiesjedeal10 ervaringen

Mo
30-09-2019

Niet mee in zee gaan

Onbetrouwbaar bedrijf. Bestelling 3 maanden later ontvangen. Reageren niet op mail. Product is van zeer slechte kwaliteit.

Chef
29-09-2019

Niets hier kopen,malafide

Nep airpods besteld zijn airpods die je op ali express voor 3 eur kunt kopen. Slechte kwaliteit en slechte levering. Het is gewoon een oplichter op een zolderkamertje!

Laura
Laura
25-09-2019

Kan je niet mee in contact komen

Ik had airbuds besteld en krijg deze maar niet aan. Ik stuur verschillende e-mails maar geen reactie zomaar even 40 euro kwijt 😑 verre van een aanraden. Zijn gewoon oplichters!

12-09-2019

Kiesjedeal niet betrouwbaar!

Bestelling AirPods wel (veel later dan beloofde levertijd) ontvangen, maar lijken totaal niet op weergeven afbeelding. Kwaliteit zeer slecht. Diverse keren gemaild om terug te sturen en om geld retour te krijgen, krijg je totaal geen reactie meer!
Nooit iets bestellen bij kiesjedeal!

Julie
03-09-2019

AirPods

Ook ik heb via sharon en esmee oortjes besteld 3 weken geleden. Ook ik heb ze niet binnen gekregen en ook krijg ik geen reactie op de mails.

Ook vind ik dat sharon en esmee hier iets aan moeten doen want ze zijn wel met hun in zee gegaan en hebben waarschijnlijk meer mensen hier last van.

Manuel
27-08-2019

Paar weken geleden besteld niks ontvangen

Paar weken geleden AirPods besteld. Ik had ze gezien op het Instagram verhaal van esmee en sharon van ex on the beach. Ik heb nog niks ontvangen

Thomas
18-08-2019

Erg slecht!

Oordopjes besteld al 4 weken geleden terwijl de verwachtte levertijd 12-15 dagen was. Ik had de site voor AirPods via de instagram van Esmee & Sharon van televisie daarom dacht ik dat het wel te vertrouwen was nou mooi niet! Na een mail geen reactie en geen oordopjes!

Kim
13-08-2019

Slecht!

Oordopjes besteld al 4 weken geleden. na een paar mails geen reactie en geen oordopjes!
Oplichters

Anne-Marije
18-07-2019

Oordopjes

Ook het zelfde als hier boven. Inmiddels 5 weken geleden oortjes besteld. Niks ontvangen. Gemaild en ze zeiden dat het donderdag (nu inmiddels 2 weken geleden) opgestuurd zou worden. Niks ontvangen. Weer gemaild. Krijg een excuus mail. Deze kreeg ik 2 keer. Toen gezegd dat ik mijn geld terug wil en kreeg geen antwoord. Alleen opnieuw de excuus mail. Precies dezelfde mail. Nu weer gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil

Quincy
Quincy
15-07-2019

Aankoop oortjes

Na deze website een aantal keer gemaild te hebben over de status van mijn bestelling. Bij de eerste mailtjes wel een antwoord gehad maar later niet meer. Bestelling is nooit aangekomen! dus op deze site moet je zeker geen aankopen doen want je bent gewoon je geld kwijt. Zeer slechte ervaring met deze website en dus zeker niet aan te raden, koop hier niks!

Update van 15/07/2019:
Geld nooit terug ontvangen!

Welk cijfer geef jij Kiesjedeal?