Kiesjedeal5 ervaringen

Thomas
18-08-2019

Erg slecht!

Oordopjes besteld al 4 weken geleden terwijl de verwachtte levertijd 12-15 dagen was. Ik had de site voor AirPods via de instagram van Esmee & Sharon van televisie daarom dacht ik dat het wel te vertrouwen was nou mooi niet! Na een mail geen reactie en geen oordopjes!

Kim
13-08-2019

Slecht!

Oordopjes besteld al 4 weken geleden. na een paar mails geen reactie en geen oordopjes!
Oplichters

Mo
02-08-2019

Ook geen oordopjes gekregen

Beloven elke keer dat het binnen een bepaalde tijd komt, maar nu is het al enkele maanden geleden. Heb geld terug gevraagd maar dat willen ze mij niet meer geven.

Anne-Marije
18-07-2019

Oordopjes

Ook het zelfde als hier boven. Inmiddels 5 weken geleden oortjes besteld. Niks ontvangen. Gemaild en ze zeiden dat het donderdag (nu inmiddels 2 weken geleden) opgestuurd zou worden. Niks ontvangen. Weer gemaild. Krijg een excuus mail. Deze kreeg ik 2 keer. Toen gezegd dat ik mijn geld terug wil en kreeg geen antwoord. Alleen opnieuw de excuus mail. Precies dezelfde mail. Nu weer gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil

Quincy
Quincy
15-07-2019

Aankoop oortjes

Na deze website een aantal keer gemaild te hebben over de status van mijn bestelling. Bij de eerste mailtjes wel een antwoord gehad maar later niet meer. Bestelling is nooit aangekomen! dus op deze site moet je zeker geen aankopen doen want je bent gewoon je geld kwijt. Zeer slechte ervaring met deze website en dus zeker niet aan te raden, koop hier niks!

Update van 15/07/2019:
Geld nooit terug ontvangen!

Welk cijfer geef jij Kiesjedeal?