3.0van de 10

Kipling7 ervaringen

Aanbevolen0
Neutraal0
Afgeraden7
Filter

reviews

Willem
07-09-2020

Product goed, service slecht, levering slecht, GLS goed

Na 2 weken wachten product nog niet geleverd - contact met kipling niet mogelijk. Iedere keer in de wacht tot sluiten van de verbinding. Op de mail wordt niet geantwoord. - Controle bij GLS tracking, blijkt huis nummer weggevallen door lange adres regel. Door GLS helpdesk hersteld. Jammer dat Kipling Klantenservice niet toegankelijk is voor problemen. Op de Kipling website is de fout van huisnummer en toevoeging zo gemaakt. Een kleine wijziging op de bestelpagina zou dit al oplossen. GLS is top.

Tini
05-02-2020

Trolley ongerepareerd retour

Aanvulling: de trolley was opgestuurd met een reparatieformulier met opdracht om tegen betaling (€ 20) twee wielen te vervangen

Tini
05-02-2020

Trolley ongerepareerd retour

Mijn trolley buiten garantie opgestuurd naar het reparatiecentrum in Dresden (verzendkosten € 20). Na twee maanden(!) komt die ongerepareerd retour, zonder dat contact was opgenomen of problemen waren gemeld. Het is onmogelijk om in contact te komen met Dresden of de reparatie-afdeling van Kipling (geen telefoon, mailadres geeft delivery error). Kipling service helpt niet "omdat reparatie een andere afdeling is". Kipling is goed spul, de service is waardeloos.

Anne
16-07-2019

Niet bestellen

Een tas besteld op de site. Volgens de informatie zou het binnen 2-3 werkdagen bezorgd worden. Na 1,5 week nog niets binnen. Telefonisch contact opgenomen. Na lang en vaak proberen werd uiteindelijk gezegd dat het nummer niet bereikbaar is en werd er opgehangen. Ook geen reactie op het contact formulier. Hopelijk komt de tas nog, maar ik heb zo mijn twijfels. Geld weg en geen tas.

Joke
04-07-2019

Nog steeds geen terugbetaling

Bestelde tas werd niet geleverd terwijl het geld al van mijn rekening was afgeschreven. Kipling gebeld. Er was volgens de klantenservice iets mis gegaan met de betaling. De levering was geannuleerd en het geld zou teruggestort worden. Lang verhaal kort: we zijn nu een kleine weken verder en het geld staat nog niet op mijn rekening ondank diverse telefoontjes en e-mails. Het laatste bericht is dat het geld over 5 werkdagen op mijn rekening staat! Afwachten maar weer!

Het enige positieve is dat de twee medewerkers die ik aan de telefoon had wel aardig waren.

L.
01-11-2016

Bestelling geannuleerd, bedrag blijft gereseveerd staan

Bij Kipling 4 tassen besteld en via creditcard betaald. Eerst kreeg ik een bevestigingsmail met melding dat bestelling binnen 2-4 dagen bij Kialapunt bezorgd zou worden. een dag later kreeg ik een erg onduidelijke mail waarin volgens mij stond dat ik m'n bankgegevens moest scannen en dan aan Kipling moest sturen. Dat leek me een Spambericht. En ook als deze door Kipling verstuurd was, wilde ik deze instructie niet opvolgen. Op site staat ook nergens deze ingewikkelde procedure. Daarom heb ik mijn bestelling meteen geannuleerd. Vervolgens is op de site bij Mijn Bestellingen al dagen te zien dat bestelling geannuleerd is, maar het bedrag staat bij mijn creditcard nog steeds als ' gereserveerd'. Kipling heeft een telefoonnummer, maar is telefonisch onbereikbaar. Niet bij Kipling zelf bestellen dus!

Lieke
19-05-2015

Waardeloze service

Zogenaamd zou het pakje op het Kialapunt zijn afgeleverd op 13 mei. Op 14 mei: geen pakje. Gereclameerd bij UPS. Geen reactie. Waardeloos bedrijf.

Welk cijfer geef jij Kipling?
12345
67
8910

AfradenAanraden