1.0van de 10

Kipling2 ervaringen

Aanbevolen0
Neutraal0
Afgeraden2
Filter

reviews

L.
01-11-2016

Bestelling geannuleerd, bedrag blijft gereseveerd staan

Bij Kipling 4 tassen besteld en via creditcard betaald. Eerst kreeg ik een bevestigingsmail met melding dat bestelling binnen 2-4 dagen bij Kialapunt bezorgd zou worden. een dag later kreeg ik een erg onduidelijke mail waarin volgens mij stond dat ik m'n bankgegevens moest scannen en dan aan Kipling moest sturen. Dat leek me een Spambericht. En ook als deze door Kipling verstuurd was, wilde ik deze instructie niet opvolgen. Op site staat ook nergens deze ingewikkelde procedure. Daarom heb ik mijn bestelling meteen geannuleerd. Vervolgens is op de site bij Mijn Bestellingen al dagen te zien dat bestelling geannuleerd is, maar het bedrag staat bij mijn creditcard nog steeds als ' gereserveerd'. Kipling heeft een telefoonnummer, maar is telefonisch onbereikbaar. Niet bij Kipling zelf bestellen dus!

Lieke
19-05-2015

Waardeloze service

Zogenaamd zou het pakje op het Kialapunt zijn afgeleverd op 13 mei. Op 14 mei: geen pakje. Gereclameerd bij UPS. Geen reactie. Waardeloos bedrijf.

Welk cijfer geef jij Kipling?
12345
67
8910

AfradenAanraden