KLASSEDEALS 10 ervaringen

Sarah
Sarah
29-05-2020

NEP PRODUCTEN

Nep producten uit china die ze aan hoge prijzen doorverkopen (bv. Op alieexpres 2 euro, doorverkopen voor 20 euro). Je krijgt dan ook een product dat niet eens op de foto lijkt. Wil je terugsturen kan je zelf voor de kosten opdraaien. Pure oplichterij. Koop hier nooit.

Sharon
27-05-2020

Nep producten uit China!

Zij kopen het product bij Aliexpress en verkopen het door als 'echt' tegen absurde prijzen. Je wacht dus een maand op je product om er dan achter te komen dat het een slap aftreksel is en totaal niet lijkt op de plaatjes. Dan moet je het product zelf terugsturen tegen hoge kosten die je niet vergoed krijgt.

Theo
22-05-2020

Geen product en geen geld terug

Schandalig. Na 2 maand geen levering en willen geen geld terug storten. Dus niet aan beginnen deze website

Nick
Nick
12-05-2020

Retourneren van een bestelling

Ik had bij klassedeals een besteling gedaan. Het product was nog vrij snel geleverd en de kwaliteit zag er goed uit. Maar bij het gebruiken voelde ik al snel een hevige pijn dat de wijten was van een productie fout. Na contact op te nemen voor te retourneren bleek dat ik zelf moest instaan voor de kosten van het paket terug te sturen alvorens ik mijn geld of het produkt kon ruilen. Ik liet weten dat ik het niet zag zitten om de kosten op mij te nemen omdat het om een productiefout ging. Dus iets waar ik niks kon aan doen. Daar heb ik nog steeds geen gevolg op gekregen. Dus ik koop er nooit meer en raad het niemand aan!

Anthon
08-05-2020

Niet te doen

Waardeloos bedrijf. Van kastje naar de muur, mails worden niet gelezen, komt een standaard antwoord. 2 maanden moeten wachten op een product. Toen maar eens een mal gestuurd. Krijg je als antwoord dat de levering verlaagd is door de Corona. Gelul, had een track en tracé mee gestuurd waarin stond dat product zou zijn geleverd. Na het negeren van de track en trace, geattendeerd dat ze toch deze even moeten kijken. Bleek dat mijn bestelling bij een dichtstbijzijnd afhaalpunt zou liggen.wat niet kan, want deze worden binnen een week retour afzender gestuurd. Dus pakket was weer in China. .Of ik alsnog wilde bestellen, anders nog een paar weekjes wachten. Ik heb nog nooit zo'n waardeloos bedrijf mee gemaakt. Heb mn geld terug ontvangen na sterk aandringen en laten weten dat ik ze juridisch vol aan pak indien ze niet snel over de brug komen. Dat is het enige wat helpt bij deze cowboys. Opdoeken die handel en nooit hier bestellen!

Bibi
28-04-2020

Besteld en nooit geleverd - op mails krijg je alleen een standaard antwoord

Oplichterij - op mails wordt niet gezntwoord

Christina
Christina
25-04-2020

Bestelling van schoenen

Besteld en betaald zonder eerst de waarschuwingen te lezen,ben benieuwd of er geleverd wordt,en of ik eventueel klacht kan neerleggen indien niet?

Tessa
23-04-2020

Geld weg

Iets besteld maar nooit ontvangen, op berichten reageren ze niet

Marijke
Marijke
18-04-2020

Onbetrouwbaar !

Niet kopen bij klassedeals

Je wordt aan het lijntje gehouden

Had iets besteld maar maand later nog niets ontvangen
Geld terug gevraagd maar dan hoor je niets meer

Jacqueline
Jacqueline
13-04-2020

Koop hier NOOIT

Koop hier nooit
Kijk op f book pagina
Ik ben mijn geld kwijt en zoveel andere mensen idem
1 ster is zelfs nog teveel!
Kooooop hier niet 😡😡😡😡😡

Welk cijfer geef jij KLASSEDEALS ?