KLASSEDEALS 19 ervaringen

Edith
09-08-2020

Altijd opgelicht, alles behalve klasse!

Ik heb voor 30 euro een verwarmde wimperkruller besteld gehad bij Klassedeals en deze pas na een maand ontvangen. Ze gaven als reden op dat hun post vertraging opgelopen heeft bij de corona. Het produkt blijkt echter niet te werken toen ik er een batterij in stak. Ik stuurde een email naar hun en als antwoord kreeg ik dat ik een ander produkt mocht kiezen op hun website of 30% van het aankoopbedrag teruggestort krijg. Ik koos voor de laatste optie maar na twee maanden nog geen geld ontvangen, alhoewel ze bij email beweerden het dadelijk teruggestort te hebben.
Bij de apotheker heb ik toen voor de helft van de prijs een verwarmde wimperkruller gekocht.
Dus opgelicht ben je altijd bij Klassedeals!
Alles behalve klasse!

Merel
11-07-2020

Service gaat verloren zodra je recht hebt op je geld terug

In januari een artikel bij Klassedeals besteld die lang op zich liet wachten. Na enige tijd een mail gestuurd waar het artikel bleef, hier kreeg ik netjes en snel antwoord op. Uiteindelijk het artikel ontvangen, maar deze was niet na wens. Hierover contact opgenomen, er werd netjes en snel gereageerd en ik heb mijn pakketje retourneerd. Nu zit ik inmiddels al anderhalve maand op mijn geld te wachten.diverse malen contact opgenomen, maar van het nette en snelle reageren is niks meer terug te vinden. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben en hier te maken heb gehad met een stel oplichters :-(

Gwenda
Gwenda
28-06-2020

Verbazend goede service gekregen.

Kanten schoenen besteld. Er kwamen twee linker schoenen. Gemaild en er zouden nieuwe komen. Helaas ging deze verzending niet goed. Ik kreeg netjes reacties terug op mijn vragen. Afgelopen week een mail met daarin weer oprechte excuses en de vraag of ik mijn geld terug wilde of een tegoedbon. Mijn geld is netjes teruggestort met daarvan ook een bewijsje. Top dus!

Sondra
13-06-2020

Niet geleverd, slechte communicatie

Product nooit ontvangen, verzendstatus staat op afgeleverd. Af en toe krijg je reactie op je mail zonder informatie. Ruikt naar oplichting.

Syl
10-06-2020

Niet bestellen bij klassedeals:-(

24 april 2020 een treinhoorn toeter voor de vrachtauto van mijn man besteld en nog niet ontvangen. Hopa 69,90 weg.
Na veel mails te hebben gestuurd krijg ik steeds het zelfde antwoord terug. Denk dat ik het maar moet vergeten. Nooit bestellen daar!

Lien
10-06-2020

Ruikt naar bedriegers

Had een zetelhoes besteld. Na 3 maanden eindelijk geleverd. Bleek totaal niet op de foto te lijken van kleur. Terug gestuurd. Tot hiertoe vlot mailverkeer. Op 22 mei de laatste mail gekregen dat het bedrag terug gestort was en ik het eerstdaags zou ontvangen. Niet dus. Geen product meer en geld kwijt.

Jeannette
08-06-2020

Domdomdom

2 maanden geleden enkelbandjes besteld en tot op heden toe niets ontvangen. Domdomdom had ik maar eerder deze ervaringen gelezen van lotgenoten! dus mensen niets bestellen bij deze oplichters!

Frans
Frans
07-06-2020

NIETS BESTELLEN!

Ik heb drie maanden geleden een portemonnee besteld, nooit ontvangen. Ik heb vier keer gemail daarentegen maar twee keer antwoord gekregen. In het eerste antwoord smoesjes over corona en dat dat de reden was voor vertraging, in het tweede antwoord zou alles opgelost moeten zijn en zou het pakketje onderweg zijn maar dat is ondertussen al drie weken geleden en niks ontvangen. Nep tracking nummer ontvangen. 25 euro kwijt.
Conclusie: nooit wat aanschaffen bij klassedeals!

Lida
06-06-2020

Koop hier niets!

Ik had half januari 2020 een pakketje besteld voor mijn kleindochter haar verjaardag in februari, het was een setje waarmee je met epoxi zelf sieraden kon maken, betaald via paypal, 26 euro, nooit geen pakje ontvangen, contact opgenomen, zogenaamd verstuurd, naar een verkeerd postcode,klacht via paypal , ze waren mijn bestelnummer kwijt, had het zelf opgeslagen, door gegeven en nooit enig pakje of geld ontvangen

Sarah
Sarah
29-05-2020

NEP PRODUCTEN

Nep producten uit china die ze aan hoge prijzen doorverkopen (bv. Op alieexpres 2 euro, doorverkopen voor 20 euro). Je krijgt dan ook een product dat niet eens op de foto lijkt. Wil je terugsturen kan je zelf voor de kosten opdraaien. Pure oplichterij. Koop hier nooit.

Sharon
27-05-2020

Nep producten uit China!

Zij kopen het product bij Aliexpress en verkopen het door als 'echt' tegen absurde prijzen. Je wacht dus een maand op je product om er dan achter te komen dat het een slap aftreksel is en totaal niet lijkt op de plaatjes. Dan moet je het product zelf terugsturen tegen hoge kosten die je niet vergoed krijgt.

Theo
22-05-2020

Geen product en geen geld terug

Schandalig. Na 2 maand geen levering en willen geen geld terug storten. Dus niet aan beginnen deze website

Nick
Nick
12-05-2020

Retourneren van een bestelling

Ik had bij klassedeals een besteling gedaan. Het product was nog vrij snel geleverd en de kwaliteit zag er goed uit. Maar bij het gebruiken voelde ik al snel een hevige pijn dat de wijten was van een productie fout. Na contact op te nemen voor te retourneren bleek dat ik zelf moest instaan voor de kosten van het paket terug te sturen alvorens ik mijn geld of het produkt kon ruilen. Ik liet weten dat ik het niet zag zitten om de kosten op mij te nemen omdat het om een productiefout ging. Dus iets waar ik niks kon aan doen. Daar heb ik nog steeds geen gevolg op gekregen. Dus ik koop er nooit meer en raad het niemand aan!

Anthon
08-05-2020

Niet te doen

Waardeloos bedrijf. Van kastje naar de muur, mails worden niet gelezen, komt een standaard antwoord. 2 maanden moeten wachten op een product. Toen maar eens een mal gestuurd. Krijg je als antwoord dat de levering verlaagd is door de Corona. Gelul, had een track en tracé mee gestuurd waarin stond dat product zou zijn geleverd. Na het negeren van de track en trace, geattendeerd dat ze toch deze even moeten kijken. Bleek dat mijn bestelling bij een dichtstbijzijnd afhaalpunt zou liggen.wat niet kan, want deze worden binnen een week retour afzender gestuurd. Dus pakket was weer in China. .Of ik alsnog wilde bestellen, anders nog een paar weekjes wachten. Ik heb nog nooit zo'n waardeloos bedrijf mee gemaakt. Heb mn geld terug ontvangen na sterk aandringen en laten weten dat ik ze juridisch vol aan pak indien ze niet snel over de brug komen. Dat is het enige wat helpt bij deze cowboys. Opdoeken die handel en nooit hier bestellen!

Bibi
28-04-2020

Besteld en nooit geleverd - op mails krijg je alleen een standaard antwoord

Oplichterij - op mails wordt niet gezntwoord

Christina
Christina
25-04-2020

Bestelling van schoenen

Besteld en betaald zonder eerst de waarschuwingen te lezen,ben benieuwd of er geleverd wordt,en of ik eventueel klacht kan neerleggen indien niet?

Tessa
23-04-2020

Geld weg

Iets besteld maar nooit ontvangen, op berichten reageren ze niet

Marijke
Marijke
18-04-2020

Onbetrouwbaar !

Niet kopen bij klassedeals

Je wordt aan het lijntje gehouden

Had iets besteld maar maand later nog niets ontvangen
Geld terug gevraagd maar dan hoor je niets meer

Jacqueline
Jacqueline
13-04-2020

Koop hier NOOIT

Koop hier nooit
Kijk op f book pagina
Ik ben mijn geld kwijt en zoveel andere mensen idem
1 ster is zelfs nog teveel!
Kooooop hier niet 😡😡😡😡😡

Welk cijfer geef jij KLASSEDEALS ?