Klaverblad Verzekeringen reviews

2.7

03-05-2021

Ontslag? Misschien ligt het aan jezelf.

In de periode van corona had Klaverblad het veel te druk. De bereikbaarheid van de rechtsbijstand afdeling was zeer slecht en duidelijk onderbezet. Zowel door de telefoniste en door de medewerkers werd dat ook bevestigd en resulteerde dit in zeer vreemd oriënterend gesprek waarop de medewerker aangaf, dat ik bij mezelf moest nagaan waarom er geen vervangende functie werd aangeboden?! Hiernaast is Klaverblad in ons internationale bedrijfsleven, niet van plan in het Engels te reageren, ondanks dat er geen sprake is van Engels recht, kan er pas bij een proces een externe jurist worden toegekend en ligt de vergoeding een heel stuk lager. Dat laatste is nog niet zo vreemd, echter je probeert juist in de eerste fase met interne of externe juridische ondersteuning de weg naar de rechter te voorkomen! Maar bij Klaverblad moet het eerst tot een rechtzaak komen. De TV commercieel van Klaverblad staat in schril contrast met deze verzekeraar! Wat een afgang, zal nooit meer een verzekering bij deze tent afsluiten. Wat een aanfluiting.

Agnes
20-04-2021

Schade aanrechtblad

Ik heb eten aan laten branden. En daardoor raakte een lichtelijk in paniek. En zette ik per ongeluk de pan op het aanrechtblad . Daar ontstond schade door. Contact gezocht met Wilbrink Financiële Diensten in Klarenbeek. Schadebedrag was in totaal € 870,00. Wilbrink heeft alles geregeld met Klaverblad verzekeringen. Ondertussen review's gelezen over Klaverblad verzekeringen die niet altijd positief waren. Ik heb vrijdag 16 april foto's, offerte en schadeformulier naar Wilbrink gestuurd. En dinsdag 20 april kreeg ik bericht dat alles vergoed word. Een hele dikke pluim voor Wilbrink Financiële Diensten in Klarenbeek en Klaverblad verzekeringen voor de super snelle en nette afhandeling van mijn schade.

Fca
17-03-2021

Klaverblad inboedel lachertje

Ik had waterschade in de kelder. 50 euro geclaimd want swifferachtig ding, honden snacks en zo meer allemaal kapot. Typische kelderpullen.Goed, formulier invullen foto's er bij, klaar. Krijg keurig snel een reactie: ze geven 50 euro want zo'n klein bedrag en nooit eerder geclaimd dus zonder voorbehoud 50 piek. Top. Alle natte zooi opgeruimd en weggegooid.

Krijg ik gisteren en nu weer een uitgebreide mail: of ik alsnog wil leveren foto's, aankoopbewijzen, prijsopgave, jaar van aanschaf, bonnetjes, kostenraming van ELK item dat ik claim. Aha. Ik heb natuurlijk geen bonnetjes van mijn swifferachtig ding bewaard. Of van de hondensnacks, de zeem, de dweil, .hoe dan? Waaaaaardeloze organisatie en wat moet ik steeds denken aan de tv reclame van klaverblad. Een lachertje.

Ingrid
21-02-2021

Schade die door een willekeurig iemand ingeleverd word vergoeden ze

Er is iemand met de fiets tegen mij aan gereden. Ik heb flinke schade. De persoon zelf niets. Ze word zo kwaat gooit haar fiets op de grond en gaat op de grond zitten. Belt de politie en ambulance. Ze eist dat ik blijf staan. Ben zo beduusd dat ik ben blijven staan. De politie heeft al mijn gegevens aan dit persoon gegeven en niets aan mij. En klaverblad heeft € 208,- vergoeding gegeven aan haar. Ik ga van € 11,08 euro per maand naar € 25,50 per maand betalen. Ik betaal dus zelf die € 208,- maar die schade komt niet door mij. Ik Snap ook niet dat ze dit allemaal maar zomaar doen.

Robbert
25-12-2020

Schade ook als u deze zelf veroorzaakt word vergoed!

Waardeloos bedrijf. Je denkt goed verzekerd te zijn en na jaren niets te hebben geclaimd en een keer per ongeluk schade weten ze hier onterecht al.de claim af te wijzen. Klus schade wat eigenlijk raar is zou wel worden vergoed. Dat is eigenlijk verwacht handelen en mijn onverwachte handeling wijzen ze af. Zie hun tekst hier.Vrijwel alle andere plotselinge en onverwachte gebeurtenissen, ook als u deze zelf veroorzaakt. Voor schade aan mobiele elektronica geldt een eigen risico van € 150,- per gebeurtenis.Legale oplichters zijn het.Ik ga op zoek naar een fatsoenlijke verzekering.

NFM
25-12-2020

Wat een aanfluiting

De rechtsbijstandsverzekering van Klaverblad in 1 woord: you pay peanuts, you 'll get monkeys! Het is inderdaad een goedkope rechtsbijstandsverzekering, en dat merk je! Ze innen graag je premie, maar rechtsbijstand verlenen : hoh maar! De medewerkers zijn of geen juristen of erg lui: ze lijken niet op de hoogte te zijn van de gangbare wetgeving of recente uitspraken van de Hoge Raad, je moet alles voor ze uit elkaar zetten en je zaak eigenlijk zelf in elkaar zetten en na veel gedoe en veel gepush komen ze eens in actie. Nu 2 keer een geval met ze gehad en ze zijn ABSOLUUT niet behulpzaam, niet kundig, en doen er, zoals vele anderen al voor me aangaven, alles aan om de zaak niet te hoeven behandelen! Zonde van je geld! Je kan beter wat meer premie betalen en dan een rechtsbijstandsverzekering hebben die ook waar voor zijn geld biedt: hier betaal je premie voor nop!

Rox
16-12-2020

Om te janken

Ik denk dat klaverblad intern met flessenpost communiceert. Ook naar klanten toe onzorgvuldig en niet netjes. Medewerkers doen uitspraken die later ontkent worden.

Bibi
20-11-2020

Zeer slechte ervaringen

Verhaal is te lang om hier te benoemen maar werkelijk, ik gun niemand deze ervaringen. Klaverblad verzekeringen adviseer ik niemand.

Nique
10-11-2020

Verzeker hier niet.

Wij hebben alle verzekeringen bij Klaverblad lopen á 150 euro per mnd. Nooit wat geclaimd. Voor het eerst een grote lekkage. Schade was 2800. 2100 euro vergoed gekregen. Zelf dus 700 euro moeten betalen. Vraag me af waarom ik verzekerd ben als ik zelf nog zo'n immens bedrag moet betalen. Eigen risico, oke. Dit gaat echter nergens over. Schade konden wij niets aan doen maar alleen de vervolgschade werd vergoed. Scheur in reservoir toilet ontstaan. Maar nieuw reservoir + plaatsen + klein materiaal werd niet vergoed. 700 eigen spaargeld. Belachelijk. Wij gaan al onze verzekeringen elders onder brengen.

Rogier
28-10-2020

Misleidende rechtsbijstand klaverblad

Het leek mooier dan gedacht.

Problemen in de persoonlijke sfeer wat maakte dat ik de rechtsbijstand verzekering wou inzetten, kwam ik bedrogen uit.

Telefonisch contact gehad met klaverblad maar werd zeer ontfatsoenlijk geholpen.

Mevrouw wilde snel van mij af en vertelde dat het allemaal niet mogelijk was, terwijl ik mijn zin niet eens had afgemaakt.

Jarenlang ben ik al klant en heb er meerdere verzekeringen. Maar ga nu zoeken naar een andere verzekering. Je denkt bij klaverblad geen gedoe maar goed geregeld . Maar net als velen ordinair graaien.

Laura
26-10-2020

Overlijdensverzekering vermoorde moeder op naam dochter

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik het volgende onder de aandacht brengen.

15 mei j.l. was voor mij en mijn familie de zwartste dag uit ons leven. Gelukkig maakt bijna niemand dit mee, maar ons is het wel gebeurd. Mijn zus is die dag vermoord door haar man die daarna zelfmoord heeft gepleegd.

Nu is het verwerken van zo’n groot verlies al een ondoenlijke taak, maar het wordt nog veel erger.

Op alle mogelijke manieren loop ik er tegen aan dat het leven van mijn nichtje, de dochter van mijn zus, die nu wees is, geen nieuw leven op kan bouwen.

Haar moeder had voor haar en zichzelf een overlijdensverzekering afgesloten bij Klaverblad.

Nu wil Klaverblad dat als mijn nichtje haar polis die haar moeder voor haar heeft afgesloten, door wil zetten dat ze toestemming vraagt aan de andere erfgenamen van mijn zus.

Nu wil echter dat mijn zus een half jaar is geweest met de man die haar vermoord heeft. Hij had ook twee zonen. Ze had de verzekering al jaren voordat ze deze man leerde kennen.

Klaverblad stuurt nog steeds elke maand netjes de factuur naar mijn nicht, maar het is niet mogelijk om deze verzekering op haar naam te krijgen. Daarvoor moet ze eerst toestemming gaan vragen aan de andere erfgenamen, die overigens helemaal niet op de polis staan vermeld. Deze andere erfgenamen zijn in dit geval de zoons van de man die mijn zus heeft vermoord.

Uiteraard kunnen zij er niks aan doen dat dit is gebeurd, maar ik vind het onvoorstelbaar dat Klaverblad die zichzelf bekend wil maken met zijn menselijke aanpak, op z’n uitzonderlijke situatie geen uitzondering maakt.

Ik vind het onvoorstelbaar dat u nadat wij meerdere malen contact hebben gezocht met u voet bij stuk blijft houden, dat wij toestemming nodig hebben van de familie van de moordenaar van mijn zus.

Met trieste groet,

Barbara Godwaldt

13-09-2020

Bedrijsauto verzekering

Bedrijfsauto verzekering online afgesloten er word gevraagd hoeveel schadevrije jaren die geef ik netjes op de berekening word dan 27 euro per maand dan krijg ik twee maanden later het bericht dat ik geen schade vrije jaren heb of ik even 327 euro wil betalen terwijl ik wel echt wel de opgegeven schade vrije jaren heb ik word hier dus opgelicht door klaverblad verzekeringen

Elliott
03-09-2020

Rechtsbijstand kijkt vooral of ze je niet hoeven te helpen

Ik denk dat dit voor meer rechtsbijstandverzekeringen op gaat helaas:

- voordat ze je ook maar enige vorm van hulp bieden zijn ze vooral druk bezig om te kijken of ze je zaak kunnen afwijzen volgens hun voorwaarden. Veel zaken komen in een grijs gebied van hun voorwaarden, en die worden altijd in hun voordeel geintepreteerd. Vervolgens ellenlange discussies om uberhaupt wat (basis) juridische hulp te krijgen.

- vervolgens sturen ze vooral op schikken of afzien van een rechtzaak om zo op de kosten te sparen.

Mijn advies: zet gewoon geld apart zodat je een echte jurist of advocaat kunt inhuren als je die nodig hebt. Hoewel hun uurtarieven hoger zijn heb je hier meer aan. Daarnaast zijn er genoeg pro-deo advocaten, of regelingen te treffen.

Jordi
22-08-2020

Ga hier nooit een verzekering afsluiten

Ik zit al drie maanden op me geld te wachten ik heb een ongeluk gehad niet mijn schuld die heeft de tegenpartij das verder een duidelijk verhaal als je dan mailt met klaverblad dan heb je na een week nog geen antwoord das me nu al 4 x gebeurd je belt dan weer en dan word het afgeschoven nu pas weer een antwoord gekregen dat de tegenpartij heeft gezegd dat ze de schademelding niet hebben ontvangen dus ik zeg tegen in dit geval kadir ik hoop dat je niet akkoord bent gegaan met dat antwoord want ik neem aan dat jij een mail gestuurd heb met de schade melding dus dat jij iig bewijs heb dat jij het drie maanden geleden verstuurd heb nu ben ik bijna twee weken verder niks meer gehoord en als ik bel dan beginnen ze te stotteren dus volgende week maar weer bellen en mailen

Men aub ga niet met ze in zee zo gauw ik me centen heb ben ik hier weg en breng ik al me verzekeringen bij een ander onder

Een gewaarschuwd mems telt voor twee

Cem
22-07-2020

Woonhuisverzekering

3 jaar klaverblad als woonhuisverzekering gehad. Bank beschadigd/stuk gegaan. En wat denk je, ze doen er alles om niet geld uit te keren. Sterker nog, ze willen me niet eens helpen. Per direct verzekering opgezegd. Wat een waardeloos bedrijf.

Carla
08-07-2020

Pinautomaat

Voor klaverblad verzekeringen ben je niets meer dan een pinautomaat waar ze maandelijks hun premie kunnen incasseren.Als je aanspraak maak op rechtshulp zullen ze er alles aan doen om je niet te hoeven helpen.

Ook al kauw je ze alles voor persoonlijk contact is er niet af en toe krijg je een mail en als je na de stand van zaken vraagt krijg je een dag later per mail te horen dat ze je zaak afwijzen.Nog nooit zo'n bagger verzekering meegemaakt.

Paulus
29-05-2020

Rechtsbijstand

Geen dekking volgens polisvoorwaarden

Bertus
03-04-2020

Scootmobielverzekering 100 % duurder.

Als je heel bijzonder ben geworden en je wil eigenlijk van een arbeidsintensieve post af dan verhoog je gewoon de premie met meer dan 1oo%.

Zoals juf Ank het zegt dat is niet gek, dat is alleen maar heeeeel bijzonder.

Bedankt klaverblad.

Bree
30-03-2020

Ondanks schade met fietser toch alles uitgekeerd

Met snorscooter aanrijding gehad met een tegemoet komende fietser die bij Klaverblad was verzekerd. Ik had geen getuigen die konden bevestigen dat de fietser een stuk op mijn weghelft reed. Klaverblad heeft desondanks de volledige schade aan mijn scooter en kleding vergoed.

Gijs
29-03-2020

Scootmobiel verzekering

Prijs met maar 125% omhoog!

als je maar normaal blijf word je vanzelf duurder