Victoria
10-11-2023

Zeer slechte klantenservice. Ik heb mijn schade gemeld en had moeten 6 maanden wachten op de reactie dat mijn schade niet onder dekking valt. Een paar keer gebeld en gemaild in de afgelopen 6 maanden. Klaverblad gaf dat zij te druk hebben. Dit heeft ons gezien veel problemen veroorzaakt. Slechtste verzekeraar ooit!

02-11-2023

Naar aanleiding van mijn eerdere klacht hier op ervaringen.nl kreeg ik bericht dat Klaverblad in gesprek wil met me. Gegevens doorgegeven maar nooit meer iets gehoord van Klaverblad. Ondertussen wel mijn verzekeringen bij hun opgezegd maar wat een slechte ervaring en service.

Helaas is mijn vertrouwen in Klaverblad volledig weg. Stop alsjeblieft met jullie reclames dat het om mensen draait en groot geworden door klein te blijven enz want daar klopt echt helemaal niets van. Wat ontzettend jammer van deze organisatie!

Edo
30-12-2022

Heb een schoorsteenbrand aan de hand gehad, belde met klaver, werd vrijwel direct opgenomen. Gelijk de vraag hoe het met ons gaat, of ze nog ergens mee kunnen helpen, verdere schade, echt heel fijn. Binnen 1 werkdag na het indienen van de offerte goedkeuring en na een krappe 2 dagen stond het bedrag al op onze rekening. Werkelijk fantastisch!

Angela
30-12-2016

Schade inboedel

Gewoon super geholpen en afgehandeld kan niet anders zeggen.

Arend Hoegen
30-05-2015

Schadeclaim inboedelverzekering schandalige behandeling

Ik heb al ruim 23 jaar een inboedelverzekeringWA verzekering bij Klaverblad Verzekeringen. Tijdens onze verhuizing is er ingebroken. We waren bezig in het oude huis en in ons nieuwe huis zijn diverse waardevolle spullen van ons gestolen. De achterdeur is er uit gehaald. Hoe dat weet ik niet, maar het is gebeurd.

Eerst kwam er een expert, die bood 1430 euro, maar wij vonden dat te weinig. De gestolen spullen vertegenwoordigden een waarde van 8400 euro.

Toen en dat was geen contra-expertise ging recherche-bureau Couzijn uit Hillegom zich er mee bemoeien. Mevrouw kon niet bij ons thuis komen, omdat ze haar enkelbanden gescheurd had. Wij moesten naar een hotel/restaurant in Heerhugowaard komen, waar we een kruisverhoor van 2 uur moesten ondergaan. Dit bureau bestaat uit alleen mevr. Couzijn. Zij heeft, zegt ze 20 jaar bij de recherche van de politie Den Haag gewerkt. Ze heeft een rapport geschreven en ons van fraude beschuldigd. We zijn vervolgens geregistreerd bij diverse instanties. Wij moeten nu de kosten betalen van het inschakelen van deze Sherlock Holmes. Ze hebben dus civielrechtelijke maatregelen genomen en alles verder volgens het boekje gedaan bij mogelijke fraude. Wij eisen nu, dat Klaverblad aangifte bij de politie doet ivm fraude. Dat doen ze niet. Fraude is nu mogelijke fraude en onze naam is te grabbel gegooid. Wij zijn bij elkaar al 40 jaar verzekerd en hebben dit nog nooit meegemaakt. Wij hebben de inboedel/WA verzekering bij Klaverblad met onmiddellijke ingang stopgezet.

SLUIT NOOIT EEN VERZEKERING BIJ KLAVERBLAD AF, WANT JE WORDT BIJ EEN CLAIM ALS EEN CRIMINEEL BEHANDELT:

mevr. M.C. Tan

Heerhugowaard.

J van extel
27-11-2014

Zeer snelle en correcte afhandeling van schade

Twee maanden oude smartphone in het water laten vallen. Binnen twee weken stond het volledige aankoopbedrag op onze rekening!

20-01-2013

Niet doen!

Na een melding over een gebroken tafelglasplaat, door een val van een huisgenoot, aan de 'tussenpersoon' kregen we ooit een schadeformulier toegestuurd, dat we "direct aan KLAVERBLAD moesten adresseren". Maanden later, na een herinnering, kwam het antwoord, dat de 'tussenpersoon' inmiddels bericht had ontvangen... (wij dus niet!)... en vroegen om een kopie van dat bericht. Hierin stond zwart op wit, dat de claim niet in behandeling was genomen, omdat er een huisdier bij betrokken was... een hond!! (). De enige "huisdieren" die wij hebben echter zijn muggen...

Bij de tussenpersoon én klaverblad, nú kleingeschreven, hebben we direct alle lopende verzekeringen opgezegd. De muggen hebben we nog, maar het andere "ongedierte" komt er bij ons niet meer in! Het allerkwalijkste is, dat het ze geen bal scheen uit te maken!

De tussenpersoon heeft inmiddels zijn verzekeringszaak opgedoekt... en klaverblad ... . geven we ook geen kans bij zulke rare misdragingen.

De klant centraal zetten? Daar hebben ze bij Klaverblad nog nooit van gehoord! Niet doen dus!