Wilbert
27-01-2023

Heb tijdens mijn werkzaamheden, het plaatsen van een paslezer op een binnendeurkozijn, de tevens in dit kozijn zittende ruit, gebroken.

Volgens de maatschappij is dit niet verzekerd, daar de ruit en het kozijn als één gezien worden. Hierbij komt dan de regel naar voor dat

als je het kozijn onder je hebt ter bewerking, dit geen gedekt evenement is.

Volgens mij en meerdere met mij zijn een kozijn en een ruit twee op zich staande voorwerpen. De ruit wordt separaat vervangen van het kozijn. Dit kozijn blijft nl. gewoon staan.

Nu komt men, na 18 jaar verzekerd te zijn, met een aanpassing/uitbreiding van mijn polis zodat dit in de toekomst wel gedekt is. Handig en goed meegedacht.

Dus installateurs, informeer wat er in je polis staat hierover, je bent niet verzekerd!

Maria
28-07-2017

Bellen en mailen niet terug

Ik ben 7 maanden verzekerd geweest voor inboedel en aansprakelijkheid. Ik heb 2 claims ingediend, omdat mijn puppy van 4 maanden een jas en schoenen van twee partijen heeft ingediend. Waarvan 1 claim is ingediend, de andere heeft de tegenpartij geen werk meer van gemaakt. Toen een kennis mijn telefoon per ongeluk uit de handen sloeg, vroeg de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis om het eerst te claimen bij mijn inboedelverzekering. Wetende dat dit buiten is gebeurd en niet vergoed zal worden heb ik een claim ingediend omdat ik de afwijzing van Klaverblad moest sturen naar de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis.

Klaverblad Verzekeringen gooide het eigen risico omhoog naar €300. Telefonisch gesproken en situatie uitgelegd. Ik moest bericht van de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis opsturen en dan zouden ze kijken of ze dit recht kunnen zetten. Aangezien het een procedurele claim is, verplicht door een andere verzekeraar. Op mijn twee mail naar het algemene emailadres en naar diegene die ik telefonisch heb gesproken met bewijsstuk is niet gereageerd. Elke keer dat ik belde was contactpersoon niet bereikbaar, met lunchpauze etc. Na twee keer bellen en twee keer mailen en compleet genegeerd te worden en door chagrijnige andere medewerkers totaal geen hulp te krijgen wilde ik per direct opzeggen. Dit moest per email. Aangezien er niet op mijn mails wordt gereageerd wordt opzeggen heel moeilijk. Ik heb zojuist mail verstuurd en ben ban g dat er weer niet gereageerd zal worden.

Vreselijke klantenservice. Geen hulp, changrijnige mensen maar het ergste is dat de emails compleet gengeerd worden en contactpersoon onbereikbaar is.