Tarik
14-12-2023

Gewoon niet doen! 6 weken geleden een schadeclaim ivm glasschade en je wordt van de kast naar de muur gestuurd. Elke maand ca. 50 euro innen aan premie maar als je schade hebt dan geven ze niet thuis. Slechtste verzekeraar

Wilco
12-10-2022

Ik had mijn zwembad verzekerd bij klaverblad verzekeringen voor bliksem inslag naar 3 jaar gebeurde dat ook maar toen bleek het interne blikseminslag te zijn en dat is niet verzekerd heel jammer dit dus ik ga op zoek naar een andere partij mvg

Martine
09-08-2016

Inbraakschade en waterschade

In 1 week was er zowel waterschade ontstaan in mijn huis en ingebroken. De afwikkeling gingen allemaal erg traag. In totaal heeft het 6 weken geduurd voordat er werd uitbetaald. Maar ik kreeg van beide schades wel alles keurig vergoed tegen nieuwwaarde. Geen gedoe met dagwaarde of iets dergelijks.

Op het moment heb ik nog een schade claim lopen bij de verzekering. Hoop dat deze net zo verloopt al mijn vorige ervaringen en niet zoals onderstaande ervaringen.

19-01-2014

Opzeggen onmogelijk

De polisvoorwaarden voor de inboedelverzekering zijn erg mager. Maar het meest vervelend is het opzeggen van de verzekering. Dat is bijna onmogelijk, stelletje schurken.