Knives and tools reviews

6.7
Periode2022

26-06-2022

Ik doe al jaren zaken met Knives and tools en ze leveren consistent niet alleen topproducten voor een goede prijs maar ook de informatie op de site of advies is perfect en service is ook prima. Ik herken de slechte ervaring totaal niet, integendeel, in alle jaren dat ik er koop alleen maar probleemloze en goede service. Zelf met een persoonlijk geschreven ansichtkaartje erbij met "Veel plezier met je Victorinox" nadat een onderdeeltje gratis was toegezonden. Ook div. Nitecore lampen, professioneel messenblok voor keuken en messen gekocht, alles werkt perfect. Zonder meer een zeer betrouwbare webshop waar je met een gerust hart kunt bestellen. en het leuke, je kunt je uren vermaken op de website door alle weetjes over messen slijpen en andere interessante info voor kampeerders, outdoor en kookliefhebbers!

Wessel
13-04-2022

Fijne partij om mijn messen vandaan te halen! Ook wel eens wat retour gestuurd, maar nooit problemen gehad en altijd snelle afhandeling. Aanrader!

22-01-2020

Zeer slechte afhandeling retour

Ik heb via Bol.com een messenslijper gekocht. Deze kwam in gebruikte toestand bij mij aan. Verder vond ik de kwaliteit matig en heb deze geretourneerd. Ik kreeg toen een bericht van Knives and tools dat ze deze niet retour konden nemen daar deze gebruikt was. Dat klopt dan iid ?. Zelfs al zou ik de slijper gebruikt hebben dan zegt de wet kopen oo afstand dat je een product mag kunnen testen of deze voldoet aan je verwachting. Iig was is zeer teleurgesteld in deze klup. Bol.com laat mij ook zakken en zegt doodleuk dat ze niets voor mij kunnen doen. Ik ben iig Bol klant af en hoop voor de kopers van Knives and tools dat ze meer geluk hebben.