Koopje.com reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Koopje.com ervaringen

Dick
24-04-2024

Waardeloos pakketje niet te volgen .pas op beter bij ali bestellen 3x zo goedkoop.

En nog steeds niets gekregen €15,00 foetsie

Al
17-04-2024

Een grote gore oplichtersbende! Wegblijven!

Ziet er in eerste oog heel blij en vrolijk uit.

Prijs blijkt veel te hoog achteraf en blijkt Chinese site te zijn ipv Nederlandse en ontvangen van het product hoor maar! Koop er svp nooit! Je bent je geld kwijt en geen product!

Ineke
09-04-2024

Na 5 weken werd dan eindelijk mijn Heat impulse kacheltje bezorgd. 35 euro heb ik betaald. Het ziet er erg goedkoop en onbetrouwbaar uit. Het blijkt voor mij ook niet bruikbaar omdat het alleen gebruikt mag worden in een "3 hole socket" Zulke stopcontacten bezit ik niet. Een tussenstekker mag ook niet. Gaarne had ik die informatie voor de aankoop gehad. De gebruiksaanwijzing staat vol met waarschuwingen over brandgevaar.

Weg ermee dus. Ik zal nooit meer iets kopen via Koopje.com. Door schade en schande.

Ed
30-03-2024

Vandaag 2 Smartlight-magnetische buitenlampjes bezorgd gekregen.

Na het uitpakken bleek dat beide lampen niet opgeladen konden worden.

Pure rotzooi.

Koop niet bij Koopje.com. Alles duurt heel lang en je krijgt verschillende berichten die niet met elkaar zijn afgestemd. Dropshippers zoals Koopje.com zijn dus niet te vertrouwen.

Nicole
29-03-2024

Waardeloos bedrijf. Met een dozijn blije reclames over nederlandse klantenservice in je mailbox krijg je nooit je geld terug! zo dom dat ik erin getrapt ben. China spullen voor 5 euro waarschijnlijk verkopen deze oplichters voor het 8-voudige. Je krijgt geen retour beleid, -etiket, überhaupt niet eens een káns om te ruilen of retourneren. Dus een keer en dat was een pijnlijke les. Wat een trutten zitten daar achter de mail zeg. Makkelijk geld verdienen over de rug van nietsvermoedende mensen. Trap er niet in lieve mensen! #koopje.com is een bedrieger 😡

18-03-2024

Ik wilde het product terugsturen, omdat ik erachter kwam dat exact hetzelfde product op Ali voor 50 cent werd verkocht in plaats van de EUR 25 die ik ervoor heb betaald bij Koopje.com. Klassieke dropshipper, ik was er toch ingetrapt. Toen ik aangaf het product te willen retourneren, werd er eerst tegengestribbeld door ene "An" (helft van het bedrag teruggestort krijgen, product houden) en "gedreigd" dat ik het echt aangetekend moest versturen. Dat heb ik vervolgens gedaan, maar nu halen ze het pakketje dus niet op bij het postkantoor en krijg ik het pakketje weer retour. Ben benieuwd of ze nog gaan reageren op mijn mail, maar ik vrees het ergste. Oplichters.

13-03-2024

Je besteld wat daarna krijg he niets ook geen contract mogelijk.

Dys bestel daar niets oplichters.

Naima
09-03-2024

Apparaat te laat ontvangen, kapot!

Na paar x mailen zeggen ze dat ik een filmpje moet sturen en anders 50% terug van mijn geld! Schandalig. Niet kopen bij linda!

Alle producten komen uit China goedkope troep waar wij veel voor moeten betalen!

Dirk
25-02-2024

Heatpulse besteld nooit geleverd ,zeggen dat ze langs zijn geweest maar dat er niemand thuis was pakket teruggestuurd naar leverancier , je word aan het lijntje gehouden , niets bestellen bij Linda /koopje.com .

Liesbeth
18-02-2024

Brush Ninja gekocht € 49. Na 2 maanden geleverd en vloog bij het eerste gebruik direct in brand. Oververhitting!

Niets meer kopen bij koopje.com, allemaal chinese rommel.

Wijbren
10-02-2024

Oplichters van ergste soort

Rinus
22-01-2024

Defecte chroomcast ontvangen. Klanten service reageert nergens op. Kan niet terug sturen. €39 kwijt. Niets kopen daar

Arlette
22-01-2024

Wel van de rekening ,kan niet bereiken nooit aangekregen Tandenreiniger

Ik koop nooit meer op internet

Ma
17-01-2024

Een waardeloze organisatie. Op de vraag over het terugsturen van het product met de vraag een RMA nummer en retouradres te ontvangen heb ik geen reactie ontvangen. Wel wordt je tot vervelens aan toe overspoeld met nieuwe aanbiedingen.

San
14-01-2024

Nep spullen. Als ze nog leveren, dan is dat nooit hetzelfde als ze in hun website adverteren. Veel goedkopere soort, rechtstreeks uit China. Je krijgt je geld nooit terug.

Dus nooit kopen bij koopje.com

Mo
11-01-2024

Ik heb een foxGame Retro Game Stick besteld. Na 8 dagen, is deze bestelling vandaag binnen gekomen. Super blij mee. De contacten gingen via mail het liep gelukkig goed en mijn antwoorden werdt goed beantwoordt. Alleen jammer dat bellen niet mogelijk was. Maar ik ben wel zeer tevreden over koopje.com.

4⭐ waard

Martha
03-01-2024

Wacht al 14 dagen op een product (2x HeatPulse)

Klantenservice niet bereikbaar

Ik denk dat ik naar mijn geld en product kan fluiten

Ik ben dus voor zo'n € 70,00 opgelicht

Mensen bestel niets bij deze firma.

02-01-2024

Ik heb een heat pulse besteld. Is nooit geleverd. Het telefoonnummer dat op hun site staat vermeld bestaat niet. Emails worden niet beantwoord.

Gezien het massale aantal negatieve reviews kan het niet anders dan dat de mensen die achter koopje.com cq linda zitten oplichters zijn.

U bent gewaarschuwd. Bestel niets bij deze firma.

Sacha
31-12-2023

Bestelling wordt niet geleverd.

Geven de vervoerder de schuld, maar deze is nooit geweest.

Dus ook geen mogelijkheid pakketje ergens op te halen. Malafide bedrijf. Nooit meer. Zou ook graag weten wat hier verder aan gedaan kan worden? Hoe dit soort praktijken aan te pakken? Iemand een idee?

André
22-12-2023