Valentijn
09-12-2018

Klacht kan sneller worden opgelost

Ik heb mijn bestelling geplaatst voor BF en de Sint en ondanks de te voorziene drukte geven jullie aan dat ik mijn pakketje binnen een paar dagen mag verwachten. Naar mijn mening is het dan verstandiger om aan te geven, dat ivm de aankomende drukte het goed inschatten van de bestelling bijna niet mogelijk is.

Ik was vorig jaar niet op de hoogte van de gekte omtrent BF

Albert

Geen reactie van Koopjedeal

Jammer dat Koopjedeal ze slecht met zijn klanten omgaat, en daardoor ook zijn reputatie schaadt. Mijn ervaring tot nu toe is niet goed. Ik kocht drie weken geleden een laptop, waarover ik na na inspectie niet tevreden was. Hun website is heel duidelijk over dit soort gevallen: je kan altijd retourneren na ontvangst van een retourlabel, en krijg je geld terug als het product nog in dezelfde staat verkeert als bij toezending, dat wil zeggen in de oorspronkelijke verpakking. Dan blijkt het volgende:

1. retourlabel aanvragen via hun website lukt niet; na intikken productnummer en bevestiging dat het inderdaad om het bestelde product gaat, blijft de site zeggen dat je moet bevestigen. Dat lukte dus niet.

2. Telefonisch contact: een ramp. Na na de derde poging (u bent nr 30 in de rij) werd ik eindelijk te woord gestaan door een mevrouw die begreep waar het om ging, haar excuses aanbod voor het lange wachen aan de telefoon(70 minuten!), en mij beloofde de gevraagde retourlabel toe te sturen.

3. Na een week wachted, meld ik ten einde raad mijn bezwaar op Internet en krijg prompt een reactie per Email dat mijn klacht in behandeling is genomen.

6. Sindsdien zijn er al weer twee weken verstreken en heb ik nog steeds het label niet ontvangen. Ik krijg nu het onrustige gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden. Misschien krijg ik dat label wel helemaal niet, en krijg ik dus ook het geld niet terug, omdat ik het product niet kan retourneren! Dat lijkt op bedrog, wat in principe strabaar is. Maar ik kan mij niet voorstellen dat zo'n populair bedrijf dat zoveel adverteert tot zo iets in staat is. Ik wacht dus nog even geduldig af . Misschien dat de Kerstman, in de gedaante van Koopjedeal mij toch nog gaat verrassen!

Groet, Ab

09-12-2018

Vaak geen recht op retourzending

Koopjedeal kent een forse lijst van artikelen die je na aanschaf niet retour mag zenden! Als argument geeft Koopjedeal hygiëne. Terecht als het gaat om geopende en/of gedragen artikelen. Maar het is ook van toepassing als de originele verpakking nog niet geopend is. Koopjedeal zou er goed aan doen bij het aanbieden van die artikelen een waarschuwing te plaatsen over het niet retour mogen zenden.

09-12-2018

Waar blijft terugbetaling na retour

Na retourzending blijft terugbetaling na een maand nog steeds achterwege.

Ruiling van een andere bestelling wil maar niet lukken.

Nik
09-12-2018

Slecht contact leggen met klantensurvice etc.

Ik ben niet te vrede.

Verkeerd artikel geleverd. Probeer je contact te leggen via de mail, na bijna 2 weken nog geen antwoord terug. Gebeld, ben je de 73ste in de wachtrij. Word je uiteindelijk geholpen duurt het 3 dagdn voor je weer antwoord krijgt. En kan ik nog niks met het antwoord.

Marianne
08-12-2018

Voor je iets koopt, eerst naar Koopjedeal

Meerdere keren iets besteld en altijd naar tevredenheid ontvangen, mooie kwaliteit en netjes verpakt verzonden.

Toos

Retouneren

Ik probeer al vier wek en een roteren cover terug te sturen lukt van geen kanten ik had graag een retour adres gehad maar terug sturen lijk bij jullie niet in orde te zijn ze zouden een nieuwe sturen maar door de drukte nog steeds niet jammer want ik vind koopjes deal leuk maar zo niet meer ik hoef die andere cover ook niet meer daar ik veel te lang moet wachten ik heb wat gemaild gebeld gechat ik geef de moed op ik ben 83 dat kan ik er niet bij hebben heb een zware taak man ziek en dan heb ik zo wie zo geen tijd voor andere dingen hoop dat ik nu eindelijk een goed antwoord krijg groet van mij Tdewaal leblanc

Pauline
08-12-2018

Product niet geleverd geen geld terug

Tafel besteld en betaald .zou begin november geleverd worden, na diverse mails en telefonisch contact (na 50 wachten voor me) blijkt t product niet meer geleverd te kunnen worden en verzoeken we ons geld terug te storten maar dat is tot op heden na meerdere mails nog niet gebeurd. Ben bang dat we dat ook niet krijgen. T ligt nu bij onze rechtsbijstandverzekering. T is voor mij onbegrijpelijk dat deze mensen nog steeds mogen adverteren. Zo te lezen afzetters

02-11-18 betaald voor niks

Niet te bereiken niet leveren geen mail contact veel beloven niks geven doet de consument echt niet in vreugde leven.

zijn het echt oplichters?

Ontevreden

Zeer slechte communicatie. Geen antwoord op email. Telefonisch 1.45 uur in de wachtrij. Zeer onbeschoft en intimiderend antwoord op de vraag dat je pas betaald als de spullen zijn geleverd, dus het risico loopt op administratiekosten. Van de 4 bestellingen zijn er 2 zonder nader bericht geleverd. Eens en nooit meer!

Brenda
14-01-2019

Heeft heel lang geduurd, maar uiteindelijk is het opgelost

Late en verkeerde levering

Eerste deel van mijn bestelling kwam netjes op tijd binnen, ik was tevreden over de kwaliteit.

Tweede deel is er na een maand nog steeds niet. Na lang wachten op een reactie van de klantenservice, kreeg ik te horen dat het pakket er binnen 5 dagen aan kwam. Dit was ook zo, echter nu waren het nogmaals de twee bedovertrekken die ik eerder al had gehad ipv de hoeslakens die ik nog moest ontvangen. Wacht inmiddels alweer een paar dagen op antwoord van de klantenservice.

Hanneke

Hoor niets meer

Mijn laarzen waren niet te leveren, ik krijg een mail met de vraag of ik iets anders wil of mijn geld terug, ik kies het laatste , maar heb na 2 mails nog steeds niets gehoord en geen geld gezien!

Ingrid

Retouretiket komt niet binnen

Snelle levering en bij de retour melding een snelle goed keuring. Maar dan komt er niet het per mail beloofde etiket dat je nodig hebt om je zending terug te sturen. Wacht daar nu 1 week op, geen enkele reactie op mails wel veel reclamemeldingen. Had helaas al betaald. Telefonisch geprobeerd nu voor de 3e keer gehoord dat ik beller nr 48 ben.

Retourzending staat dus nog te wachten. Weinig vertrouwen dat dit goed komt.

Tiffany

Goedkoop is duurkoop

Na lang twijfelen wil ik toch even frustraties uiten over de o zo mooie website Koopjedeal. 2 maanden geleden een bestelling geplaatst en twee weken terug toch maar eens contact opgenomen waar het pakket bleef. Continu geen reactie. Ook niet met mevrouw sorry uw pakket is vertraagd. Hierna maar gemaild met de vraag het pakket te annuleren, aangezien Afterpay ook al herinneringen begon te sturen. Maar goed niemand betaald voor spullen die hij of zij niet ontvangt toch? Begin deze week eindelijk contact gekregen, maar we zijn nog steeds niet waar we willen zijn. Het pakket zou vanmiddag geleverd zijn kreeg ik opeens te horen. Snel gekeken na werk, maar uiteraard geen pakket. Mevrouw sorry weer een fout, u ontvangt uw bestelling over 7 dagen max. Nogmaals het verzoek gegeven het pakket te annuleren, aangezien ik nu al meer dan 2 maanden wacht op mijn bestelling. Tot mijn grote verbazing krijg ik zojuist opeens een bindingsverklaring op de mail waarin staat dat het pakket niet geleverd is en vermist is. Huh? Het pakket zou volgens een andere medewerker binnen 7 dagen geleverd worden toch? Hoe kan het dan vermist zijn. Bovendien verklaar je met de bindingsverklarkig dat zodra het pakket boven water komt, je diefstal pleegt dus je ook nog eens kans maakt op een fikse boete op basis van het wetboek van strafrecht. Heftig allemaal. Maar hoe zit het met consumenten recht?

07-12-2018

Let op niet altijd goedkoper dan andere.

Meestal goed verzorgd. Soms late levering.

07-12-2018

Wel betalen maar niet leveren en geen geld terug.

En alweer, komt “koopjedeal” zijn afspraken niet na.

Na twee keer een half uur aan de telefoon te hebben gehangen voor ik te woord werd gestaan stuur ik nu maar een email.

Mijn bestelling is maar gedeeltelijk afgeleverd.

De door mij bestelde 3-delige löwenthal keramische koekenpannenset 8715986301387 heb ik nog steeds niet ontvangen.

Na mijn eerste telefoontje, (30 minuten in de wacht) werd mij toegezegd, dat ik binnen twee werkdagen zou worden terug gebeld. Geen reactie.

Na mijn tweede telefoontje, (30 minuten in de wacht) waarin ik terugbetaling van mijn geld verlangde, werd mij toegezegd dat ik binnen twee werkdagen zou worden terug gebeld. Geen reactie.

Vanmorgen was ik weer nr. 44 in de wachtrij dus dat gaat hem weer niet worden.

Ik heb geen zin weer 30 minuten te moeten wachten op een medewerker die niets voor mij kan betekenen, als alleen maar meedelen dat ik over twee werkdagen zal worden teruggebeld.

Hetgeen dan weer niet gebeurd.

Ik eis dat de €29.99 van de niet geleverde pannenset binnen twee werkdagen op mijn rekening wordt gestort.

Het antwoord van deze criminele organisatie was een mail met de mededeling dat ik binnen 7 werkdagen antwoord zou krijgen. Maar mooi niet.

Weer een telefoon gesprek 30 minuten in de wacht.

Medewerkster weet weer van niets en zal het weer doorzetten (standaard antwoord) nu weer binne twee werkdagen antwoord. Ik gellof er helemaal niks meer van. Ik zal hier nooit meer wat bestellen. En als ik u mag raden doe het niet.

Er zijn genoeg webwinkels die wel doen wat ze beloven, koopjedeal zeker niet.

Levering

Graag beter informeren als een artikel later geleverd gaat worden

Jannie

Tevreden

Heb al een paar keer iets besteld bij jullie en is naar tevreden geregeld

Jack
07-12-2018

Met hart en ziel ga ikvoor aanbiedingen van Koopjedeal!

Leuke website waar ik regelmatig en gemakkelijk artikelen kan bestellen.

Namens

Contact is drama

E-mail met verzoek om factuur te sturen werd niet opgepakt vanaf 4 november. Eergisteren gebeld, 43 minuten in de wacht. Eindelijk contact: ik stuur u nu de factuur. Helaas, krijg weer de bestelbevestiging maar geen factuur. Ik reageer op die mail dat ik een factuur bedoel. Krijg ik ‘wat jammer dat u de orderbevestiging niet ontvangen heeft’ met daaronder weer de order maar nog steeds geen factuur. Voldoen dus niet aan de eisen voor een factuur maar begrijpen de vraag al niet dus. Echt niet professioneel of geschikt voor zakelijke aankopen. Kost enorm veel tijd voor zo’n eenvoudige vraag. En ik heb het nkg niet.