Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Men laat duidelijk zien wat wordt aangeschaft.
Goede produkten.
De bezorging loopt ook prima
Bureaustoelen besteld die keurig op tijd werden geleverd. Helaas 1 stoel met een niet beklede rugleuning. Geen nood 2 dagen later werd alsnog de juiste stoel geleverd en de andere stoel weer keurig opgehaald.
Over het algemeen prima ervaringen, alleen onlangs bij de drukte rond black friday en naar ik vernam een brand in jullie magazijn bleef de levering uiteindelijk 2 weken te lang uit. Gedurende die periode slaat de twijfel bij mij toe, temeer daar telefonisch en per email contact onmogelijk was. Een berichtje uwerzijds via email had dit kunnen voorkomen. In extreme situaties heb ik begrip voor vertraging, maar laat dat dan wel even weten.
2 weken voor Sint 3 items besteld. Verwachte levertijd 6 dagen. Bevestigingsmail ontvangen. Daarna niet meer te volgen waar de producten bleven. Na 1 week niets ontvangen. Las vele negatieve reviews, dus ik vreesde het ergste. Na nog 1 week op 5 december, net op tijd voor pakjesavond, producten in goede orde ontvangen. Keurig verpakt en alles doet het! Ik ben tevreden.
Al vanaf eind oktober bezig om een nieuw overtrek te bestellen . Na 1 x wassen al kapot
Niemand had t in 1 e instantie over dat ik deze retour moest sturen en dit terwijl ik het stukke overtrek had weg gegooid , wel foto s gestuurd van het kapotte overtrek en ik zou een nieuwe krijgen mits ik de oude kapotte retour zou sturen maar dat kan niet want heb deze niet meer!pffff wat een bedrijf
Altijd de mooiste producten voor een goede prijs.
Ze bestaan al sinds 2012,dus dat is een goede garantie.
Omdat ik altijd zo positief ben,word ik ook nu als premium klant behandeld.
Ik heb een extra telefoonnummer gekregen zodat ik nooit in de wacht sta.
De mensen die dus wel een paar minuten staan te wachten,zijn misschien veel te negatief.
Nog niet veel keren iets besteld maar wel naar tevredenheid ontvangen
13 november heb ik voor de eerste keer een bestelling gedaan bij Koopjedeal. Ik dacht het item binnen een paar dagen in huis te hebben.………….
26 november excuses en de bestelling komt er aan.
30 november weer bericht met excuses en de bestelling wordt binnen 7 dagen geleverd!
Goede service en goede afhandeling en weten waar je aan toe bent
Slechte ervaring 2 vloerkleden besteld zelfde motief 1 geleverd na 2 mailtjes en 2 telefoontjes bericht 1 is niet meer leverbaar dus retour gedaan fout in voorraad slechte zaak toch had wel korting .Oke toch maar andere besteld ni eg mijn keus maar jammer korting niet verwerkt.
Word netjes op de hoogte gehouden wanneer en hoe bestelling word geleverd.
Mooie regeling met after Pay betalen, je weet wat je koopt, door product eerst gezien te hebben.
Gedeelte van mijn bestelling is geleverd (blijkt goedkope zooi te zijn, die op andere plekken nog goedkoper gekocht kon worden).
Laatste gedeelte van mijn bestelling blijft uit.
Pogingen om contact op te nemen met Koopjedeal lopen op niks uit!
Heb zelfs nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen.
Op 13 november via koopjedeal een dekbed besteld en via Ideal dus gelijk betaald. Dekbed zou ongeveer 20 november afgeleverd worden.
Op 27 november een mail gestuurd met de vraag, waar blijft mijn bestelling.
Geen antwoord.
Donderdag 29 november gebeld, d.w.z. contact gezocht. Bleek dat ik nummer 47 in de wachtrij was. Na 63 minuten en 34 seconden (!) eindelijk contact met een medewerkster. Helaas kon zij dit niet direct oplossen, maar ze zou het uitzoeken en ik zou binnen 1 uur een mailtje met de stand van zaken ontvangen.
Na een paar uur kwam het mailtje met de mededeling: "bedankt voor uw mail en telefoontje, wij gaan het uitzoeken. U hoort van ons".
Vervolgens heb ik in de volgende dagen een paar keer een mailtje gestuurd met de vraag: "En nu? Alsnog bestellen of geld terugstorten ". Gisteren, 3 december het antwoord ontvangen: "Hartelijk dank voor uw mailbericht.
Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb inmiddels uw juiste gegevens doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling.
Ik heb geen idee wat dat betekent, de afdeling klachten, de boekhouding, de leverancier?
Wordt het dekbed alsnog afgeleverd, en zo ja wanneer, of zorgt de boekhouding voor restitutie, en zo ja, wanneer.
Zolang één en ander nog steeds niet is opgelost, slaat mijn ongenoegen om in frustratie en woede. Niet in de laatste plaats ook woede over mijn naïviteit om vooraf al te betalen.
Ik lees op de website dat er door "black friday" lange wachttijden aan de telefoon en bij het beantwoorden van mailtjes zijn ontstaan. Geen goede zaak als een toename van het aantal bestellingen via de website leidt tot een toenamen van wachttijden en dus, onvrede bij kanten.
groet, Uco Boxma
Wacht al 4 weken op mijn bestelling. Ze zijn telefonisch bereikbaar van 9-17.00 uur maar 's Morgens om 9 uur bellen, ben je nr. 57 in de Wachtrij en mails worden niet meer beantwoord.
Wil je Kopojedeal telefonisch spreken dan heb je inderdaad gelijk al een wachtrij, ongeacht hoe laat je belt. Volgens mij zit er maar een juffrouw daar. Kostenbesparing. Dus een mailtje gestuurd. Volgens hun site: binnen een dag antwoord. En dat was drie weken geleden. Ik heb e goederen geleverd gekregen, maar zonder bouwtekening. Zoek het maar uit, denken ze bij Koopjedeal.
Ik heb al zeker drie weken geleden een kleine plug-in minikachel gekocht en betaald bij koopjedeal en tot op heden heb ik dat nog niet ontvangen. Na mijn vraag zou het Vorige week zeker bezorgd worden, maar dat was een loze belofte. Tot mijn verbazing staat die advertentie vandaag groot in de krant?!,,,, Service?
Op 4 november 3 producten besteld, waarvan er 2 zijn geleverd. Ik heb hier 2 maal over gemaild en 3 maal over geprobeerd te bellen (het wel bekende 65 wachtende voor u en na 45 minuten nog steeds 40 wachtende voor u). Er volgt geen enkele reactie. Ik zou hier nooit meer iets bestellen.