Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Geachte Koopjedeal,
Ondanks mijn vele pogingen om contact met jullie te krijgen is het mij nog niet gelukt om daadwerkelijk jullie te bewegen om mijn bestelling met ordernummer 203047298 geleverd te krijgen.
Zowel via de mail, via de website en via de sociale media (Facebook) probeer ik jullie duidelijk te maken dat mijn bestelling niet geleverd is. Ook telefonisch zijn jullie onbereikbaar. Als ik om 16.45uur probeer te bellen dan krijg ik een antwoord apparaat met de mededeling dat jullie klantenservice reeds gesloten is, terwijl op jullie website heel duidelijk vermeld staat dat jullie tot 17.00uur geopend zijn.
Ook op mijn emails krijg ik niet of nauwelijks respons.
Alhoewel mijn geduld al behoorlijk op de proef is gesteld, geef ik u nog eenmaal de gelegenheid om mijn bestelling tijdig te leveren. Ik verzoek u dan ook mijn bestelling voor vrijdag 7 december aanstaande te leveren. Mocht u wederom in gebreke blijven in het leveren van mijn bestelling. Dan wens ik mijn bestelling te annuleren en de koopovereenkomst te ontbinden.
De betaling zou via Afterpay plaatsvinden. Ik heb Afterpay inmiddels geïnformeerd over deze mail en over de wantoestanden bij Koopjedeal.
Ik vertrouw er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hoogachtend,
G. Tiekstra
Op 12 november bestelling gedaan en betaald,die op 19 november bezorgd zou worden.
Helaas, die dag niets en ook de volgende dagen niets.
Op 22 november gebeld.nummer 39 in wachtrij, na 25 minuten wachten, nr 27, advies : stuur een mail.
Zo gedaan, antwoord was dat er binnen 7 werkdagen ( dus een dikke week) gereageerd zou worden. Daar schoot ik niets mee op!
Dus weer gebeld, 37 in wachtrij.na bijna een uur wachten kreeg ik Anouska Bos aan de lijn.
Zij zou het uitzoeken en me dezelfde dag terug mailen.
Helaas geen mail ontvangen.
24 november weer mail gestuurd, zelfde standaardtaal als antwoord.binnen 7 werkdagen krijgt u een antwoord.
Dinsdag 27 november kreeg ik een soort excuusmail De bestelling zou binnen 5-12 werkdagen geleverd worden.
Daar had ik niets aan, want Ik ging op 2 december voor 2 weken naar buitenland.
Dus weer een mail gestuurd met standaard antwoord.
Heb nog steeds niets ontvangen en dus gevraagd om het 2 weken op te houden.
Dus zeer slechte service en volstrekt onbereikbaar!
3x gebeld en 3x gemaild en geen enkele informatie.
Scheermesjes, kussen en smartwatch besteld.
Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet compleet ontvangen.
De scheermesjes waren op het verkeerde adres aangeboden en daarna gecrediteerd.
Het VFit Activity Tracker Smartwatch met Touchscreen heb ik nog steeds niet ontvangen en ook geen verder informatie over gehad.
Het Traagschuim kussen heb ik wel ontvangen.
Diverse mails gestuurd maar behalve een ontvangst bevestiging geen enkele reactie ontvangen waaruit blijkt dat de smartwatch alsnog verstuurd gaat worden.
Het is leuk om een product te zoeken wat je nodig hebt en dat scheelt heel veel in de prijs wat je ook zoekt is altijd voordelig
verder succes
Omdat het drie maanden heeft geduurd voordat er eindelijk iets gebeurde en er in die periode konsekwent nietn op mijn mails is gereageerd
Op 26/9 6 lampen besteld. Op 17/10! werden (zonder voorafgaand bericht) 2 lampen bezorgd.
Ondanks regelmatige emails, waarop ik geen enkele reactie heb ontvangen, is het restant nog niet afgeleverd. Klacht op Ervaringen.nl geplaatst . Op 12/11 bericht ontvangen dat klacht in behandeling zou worden genomen. Dat was waarschijnlijk een grapje, niets meer gehoord. Vanaf half november bijna dagelijkse emails gestuurd. Geen enkele reactie.
Klantenservice (zou die bestaan?) telefonisch volkomen onbereikbaar.
Krijg het idee dat ik met ordinaire oplichters te maken heb.
12 november een bestelling geplaatst:. Tandenborstels. Dekbed. Lakens. Het is nu 3 december en we hebben alleen de tandenborstels ontvangen,dit is 3 weken. Nog nooit meegemaakt, zelfs bij AliExpress gaat het sneller.
Bestelling op 21 november geplaatst, na 7 werkdagen een mail gestuurd( antwoord kan 7 dagen duren). Na 8 werkdagen gebeld ( 3 uur in de wacht).Medewerkster zag dat " De track and trace vorige week verbroken en er niet geleverd is". Ze zoekt het uit en ik krijg een mail? Tja, dit was 1x en nooit weer bij KOOPJESDEAL.
Kocht een matras top en direct betaald
Echter niet geleverd. Bel je ze, dan ben je nummer 60 in lijn en het duurt dan een uur of meer voordat je aan de buurt bent. Wie heeft daar tijd voor? Diverse emails gestuurd via hun website en die worden niet beantwoord. Zo behandel je klanten niet
Gewoon slecht en onbetrouwbaar.
Ik verbaas mij over het hoge percentage tevredenheidsonderzoek klanten. Mijn eerste bestelling heb ik, nadat de leveringstermijn ver overschreden was, gecanceld. Mijn huidige bestelling van 12 november is nog steeds niet geleverd. Dit kan geen toeval zijn, dit is structureel. Wel een late excuusmail ontvangen doch de daarin toegezegde beloften zijn tot nu toe niet bewaarheid.
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen er was iets mis gegaan maar kreeg een nette mail met excuses dat het alsnog onderweg is , nu maar afwachten
Had ik maar eerder naar revies gekeken,ja weer die verdronken kalf etc,ben al va. 19 sept bezig en sluit me volledig aan bij alle klachten hier beschreven.
De plotseling positieve reacties die hier opduiken over koopjedeal lijken me volstrekt ongeloofwaardig. De enige reden die ik kan bedenken is dat koopjedeal zo probeert te zorgen dat er mensen blijven bestellen in deze feestdagenmaand. Mensen trap er niet in, er zijn op diverse sites honderden klachten met allemaal hetzelfde verhaal. Dit bedrijf levert niet, informeert niet, en geeft geen geld retour. Je bent je geld kwijt. veel mensen zijn bezig met aangifte te doen bij de politie, om te zorgen dat dit bedrijf gestopt wordt!
Goede en leuke producten voor een milde prijs.
16-11-2018 twee dezelfde artikelen besteld welke geleverd zouden worden binnen 5 dagen. Op 3 december 2018 toch maar gebeld naar de klantenserviceom de order te annuleren en het betaalde bedrag terug te laten storten. Na 70 minuten in de wacht gehangen te hebben eindelijk mevrouw de Boer? aan de lijn gekregen. Bij haar een verzoek ingediend om de order te annuleren en gevraagd om het geld terug te storten maar dat kon niet. Ook kon zij mij niet vertellen wanneer de order geleverd zou worden maar er kon niet geannuleerd worden. Ik moet de order, wanneer deze dan uiteindelijk misschien geleverd gaat worden?, weigeren aan de deur en krijg dan het bedrag terug. Dus uiteindelijk wordt de order dan verzonden en wanneer deze wordt aangeboden wordt deze geweigerd waardoor deze weer teruggezonden gaat worden? Dubbele verzendkosten, inpakkosten etc. Ik hoop dat ik z.s.m. mijn geld terug krijg maar raadt wel af om bij dit bedrijf artikelen te kopen.
Al jaren klant zeer tevreden maar het laatste half jaar heb ik hele grote problemen met het afleveren van de bestelde producten ondanks tel contacten en e-mails beloven ze dat de nog openstaande bestellingen zo vlug mogelijk te leveren maar ik (persoonlijk) zie daar geen resultaat van zit al weken te wachten op nog div bestellingen daarom kan ik geen positieve beoordeling afgeven ik ben op het ogenblik ook zeer ontevreden wat koopjedeal betreft (ook al omdat er niet of veel te laat wordt gereageerd op de verzonden e-mails
Nog geen miskoop.
Levering duurt wat langer dan gemiddeld bij andere webshops.
Het is altijd lekker op tijd dus ook op tijd verzonden probeer het zo te houden l