04-12-2018

Bestelling nog altijd niet geleverd!

Geachte Koopjedeal,

Ondanks mijn vele pogingen om contact met jullie te krijgen is het mij nog niet gelukt om daadwerkelijk jullie te bewegen om mijn bestelling met ordernummer 203047298 geleverd te krijgen.

Zowel via de mail, via de website en via de sociale media (Facebook) probeer ik jullie duidelijk te maken dat mijn bestelling niet geleverd is. Ook telefonisch zijn jullie onbereikbaar. Als ik om 16.45uur probeer te bellen dan krijg ik een antwoord apparaat met de mededeling dat jullie klantenservice reeds gesloten is, terwijl op jullie website heel duidelijk vermeld staat dat jullie tot 17.00uur geopend zijn.

Ook op mijn emails krijg ik niet of nauwelijks respons.

Alhoewel mijn geduld al behoorlijk op de proef is gesteld, geef ik u nog eenmaal de gelegenheid om mijn bestelling tijdig te leveren. Ik verzoek u dan ook mijn bestelling voor vrijdag 7 december aanstaande te leveren. Mocht u wederom in gebreke blijven in het leveren van mijn bestelling. Dan wens ik mijn bestelling te annuleren en de koopovereenkomst te ontbinden.

De betaling zou via Afterpay plaatsvinden. Ik heb Afterpay inmiddels geïnformeerd over deze mail en over de wantoestanden bij Koopjedeal.

Ik vertrouw er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hoogachtend,

G. Tiekstra

Nic

Frustratie

Op 12 november bestelling gedaan en betaald,die op 19 november bezorgd zou worden.

Helaas, die dag niets en ook de volgende dagen niets.

Op 22 november gebeld.nummer 39 in wachtrij, na 25 minuten wachten, nr 27, advies : stuur een mail.

Zo gedaan, antwoord was dat er binnen 7 werkdagen ( dus een dikke week) gereageerd zou worden. Daar schoot ik niets mee op!

Dus weer gebeld, 37 in wachtrij.na bijna een uur wachten kreeg ik Anouska Bos aan de lijn.

Zij zou het uitzoeken en me dezelfde dag terug mailen.

Helaas geen mail ontvangen.

24 november weer mail gestuurd, zelfde standaardtaal als antwoord.binnen 7 werkdagen krijgt u een antwoord.

Dinsdag 27 november kreeg ik een soort excuusmail De bestelling zou binnen 5-12 werkdagen geleverd worden.

Daar had ik niets aan, want Ik ging op 2 december voor 2 weken naar buitenland.

Dus weer een mail gestuurd met standaard antwoord.

Heb nog steeds niets ontvangen en dus gevraagd om het 2 weken op te houden.

Dus zeer slechte service en volstrekt onbereikbaar!

3x gebeld en 3x gemaild en geen enkele informatie.

Arie

Waardeloze winkel

Scheermesjes, kussen en smartwatch besteld.

Helaas heb ik mijn bestelling nog steeds niet compleet ontvangen.

De scheermesjes waren op het verkeerde adres aangeboden en daarna gecrediteerd.

Het VFit Activity Tracker Smartwatch met Touchscreen heb ik nog steeds niet ontvangen en ook geen verder informatie over gehad.

Het Traagschuim kussen heb ik wel ontvangen.

Diverse mails gestuurd maar behalve een ontvangst bevestiging geen enkele reactie ontvangen waaruit blijkt dat de smartwatch alsnog verstuurd gaat worden.

Veel voordeel

Het is leuk om een product te zoeken wat je nodig hebt en dat scheelt heel veel in de prijs wat je ook zoekt is altijd voordelig

verder succes

08-01-2019

Omdat het drie maanden heeft geduurd voordat er eindelijk iets gebeurde en er in die periode konsekwent nietn op mijn mails is gereageerd

Criminele organisatie ?

Op 26/9 6 lampen besteld. Op 17/10! werden (zonder voorafgaand bericht) 2 lampen bezorgd.

Ondanks regelmatige emails, waarop ik geen enkele reactie heb ontvangen, is het restant nog niet afgeleverd. Klacht op Ervaringen.nl geplaatst . Op 12/11 bericht ontvangen dat klacht in behandeling zou worden genomen. Dat was waarschijnlijk een grapje, niets meer gehoord. Vanaf half november bijna dagelijkse emails gestuurd. Geen enkele reactie.

Klantenservice (zou die bestaan?) telefonisch volkomen onbereikbaar.

Krijg het idee dat ik met ordinaire oplichters te maken heb.

03-12-2018

Bezorging duurt heel erg lang

12 november een bestelling geplaatst:. Tandenborstels. Dekbed. Lakens. Het is nu 3 december en we hebben alleen de tandenborstels ontvangen,dit is 3 weken. Nog nooit meegemaakt, zelfs bij AliExpress gaat het sneller.

Sjoukje

Niet geleverd

Bestelling op 21 november geplaatst, na 7 werkdagen een mail gestuurd( antwoord kan 7 dagen duren). Na 8 werkdagen gebeld ( 3 uur in de wacht).Medewerkster zag dat " De track and trace vorige week verbroken en er niet geleverd is". Ze zoekt het uit en ik krijg een mail? Tja, dit was 1x en nooit weer bij KOOPJESDEAL.

03-12-2018

Betaald, niet geleverd, antwoorden emails niet en per telefoon onbereikbaar

Kocht een matras top en direct betaald

Echter niet geleverd. Bel je ze, dan ben je nummer 60 in lijn en het duurt dan een uur of meer voordat je aan de buurt bent. Wie heeft daar tijd voor? Diverse emails gestuurd via hun website en die worden niet beantwoord. Zo behandel je klanten niet

Gewoon slecht en onbetrouwbaar.

03-12-2018

Slechte service en tel.bereikbaarheid en late levering

Ik verbaas mij over het hoge percentage tevredenheidsonderzoek klanten. Mijn eerste bestelling heb ik, nadat de leveringstermijn ver overschreden was, gecanceld. Mijn huidige bestelling van 12 november is nog steeds niet geleverd. Dit kan geen toeval zijn, dit is structureel. Wel een late excuusmail ontvangen doch de daarin toegezegde beloften zijn tot nu toe niet bewaarheid.

Jolanda van der ven smit

Nette excuses mail

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen er was iets mis gegaan maar kreeg een nette mail met excuses dat het alsnog onderweg is , nu maar afwachten

Lies

Klachtenregen

Had ik maar eerder naar revies gekeken,ja weer die verdronken kalf etc,ben al va. 19 sept bezig en sluit me volledig aan bij alle klachten hier beschreven.

Jurjen
03-12-2018

Waarschuwing Honderden klachten op internet over niet leveren

De plotseling positieve reacties die hier opduiken over koopjedeal lijken me volstrekt ongeloofwaardig. De enige reden die ik kan bedenken is dat koopjedeal zo probeert te zorgen dat er mensen blijven bestellen in deze feestdagenmaand. Mensen trap er niet in, er zijn op diverse sites honderden klachten met allemaal hetzelfde verhaal. Dit bedrijf levert niet, informeert niet, en geeft geen geld retour. Je bent je geld kwijt. veel mensen zijn bezig met aangifte te doen bij de politie, om te zorgen dat dit bedrijf gestopt wordt!

Rita

Dekbedhoezen

Op 12 november 2 dekbedhoezen besteld

na vele telefoontjes en mails

nog steeds niets ontvangen en geen antwoord

niet klantvriendelijk verjaardagskadootje voor mijn kleindochter gaat de mist in

03-12-2018

Voor een goede deal naar Koopjedeal

Goede en leuke producten voor een milde prijs.

Sahaar

Slechtste webwinkel ooit

Op 23 oktober heb ik een bestelling geplaatst voor een eettafel van Indonesische boothout. Deze zou op 19 november bezorgd worden. Niks vernomen. Op 22 november contact gezocht met koopjedeal. Het maakt niet uit wanneer je belt je bent altijd wel bellernummer 30+. Na ruim 1,5 uur aan de lijn te wachten krijg je een medewerker die een bericht uit doet naar externe verkoper en je binnen 2 dagen bericht. Niks gehoord uiteraard. Weer moeten bellen en 1 uur en 3 kwartier dit keer wachten. Ze hebben niks gehoord van externe vandaar geen reactie op mail. Nog een paar dagen gegeven en niks gehoor. Weer anderhalf uur gewacht en iemand aan de lijn, boodschap:externe reageert niet! Daarop meteen de koop ontbonden, ik zou een bevestiging krijgen en het geld zou de volgende dag overgemaakt worden. Ik heb ze de ontbinding per mail eveneens toegezonden echter geen reactie. Nou moet ik weer bellen en nummer 44 in de wachtrij om te vragen waarom ze niet gewoon ontbinden en geld terugstorten. Ik sta in mijn recht de koop te ontbinden maar ze doen het gewoon niet, geen enkele reactie en ze gijzelen mijn geld ook nog! ruim 240 euro

Rinus
03-12-2018

Order annuleren onmogelijk na niet leveren binnen vermelde tijd

16-11-2018 twee dezelfde artikelen besteld welke geleverd zouden worden binnen 5 dagen. Op 3 december 2018 toch maar gebeld naar de klantenserviceom de order te annuleren en het betaalde bedrag terug te laten storten. Na 70 minuten in de wacht gehangen te hebben eindelijk mevrouw de Boer? aan de lijn gekregen. Bij haar een verzoek ingediend om de order te annuleren en gevraagd om het geld terug te storten maar dat kon niet. Ook kon zij mij niet vertellen wanneer de order geleverd zou worden maar er kon niet geannuleerd worden. Ik moet de order, wanneer deze dan uiteindelijk misschien geleverd gaat worden?, weigeren aan de deur en krijg dan het bedrag terug. Dus uiteindelijk wordt de order dan verzonden en wanneer deze wordt aangeboden wordt deze geweigerd waardoor deze weer teruggezonden gaat worden? Dubbele verzendkosten, inpakkosten etc. Ik hoop dat ik z.s.m. mijn geld terug krijg maar raadt wel af om bij dit bedrijf artikelen te kopen.

Bestellingen

Al jaren klant zeer tevreden maar het laatste half jaar heb ik hele grote problemen met het afleveren van de bestelde producten ondanks tel contacten en e-mails beloven ze dat de nog openstaande bestellingen zo vlug mogelijk te leveren maar ik (persoonlijk) zie daar geen resultaat van zit al weken te wachten op nog div bestellingen daarom kan ik geen positieve beoordeling afgeven ik ben op het ogenblik ook zeer ontevreden wat koopjedeal betreft (ook al omdat er niet of veel te laat wordt gereageerd op de verzonden e-mails

Koen

Al 9 deals gekocht

Nog geen miskoop.

Levering duurt wat langer dan gemiddeld bij andere webshops.

Tablet

Het is altijd lekker op tijd dus ook op tijd verzonden probeer het zo te houden l

Therese
03-12-2018

Bij à een maand geleden iets besteld en nog steeds niet ontvangen

Mijn bestelling is naar bijna een maand nog steeds niet gekomen. Naar meerdere keren hierover contact te hebben gehad wordt steeds beloofd dat het binnen 5 dagen wordt opgelost. Helaas nog niet gebeurt. Geef ze deze week nog de tijd en anders wil ik mijn geld terug