03-12-2018

Tablet

Het is altijd lekker op tijd dus ook op tijd verzonden probeer het zo te houden l

Therese
03-12-2018

Bij à een maand geleden iets besteld en nog steeds niet ontvangen

Mijn bestelling is naar bijna een maand nog steeds niet gekomen. Naar meerdere keren hierover contact te hebben gehad wordt steeds beloofd dat het binnen 5 dagen wordt opgelost. Helaas nog niet gebeurt. Geef ze deze week nog de tijd en anders wil ik mijn geld terug

Ab

Geen contact

Retour zelding via Internet niet mogelijk. Het programma blifft bevestiging vragen. ondanks correcte opgave. Op Email ook geen antwoord. Eindelijk na een uur wachten werd ik na nog een poging te woord gestaan. Ik zou per ommegaande een retourbon toegestuurd krijgen. Dat is nu al 4 dagen geleden. Raar bedrijf is dat.

Onprofessioneel

3 producten besteld. 2 producten in 2 leveringen ontvangen. 3e product nooit ontvangen.

Kon het geld alleen terugkrijgen als ik de zending zou weigeren? Wanneer zij het produkt dan retour zouden ontvangen zou ik het geld terugkrijgen.

Alle mails werden met een automatische mail beantwoord, er zou binnen 7 dagen een antwoord komen. Uiteindelijk na maanden en oneindig veel mail het geld voor niet geleverd produkt ontvangen.

Als je niet wilt betalen voor kwaliteit, krijg je kwaliteit overeenkomstig het betalen, dus slechte meuk.

Beoordeling Koopjedeal

Te weinig artikel voor mij persoonlijk

Hermijntje
02-12-2018

Echt Super Makkelijk vanuit Huis!

Altijd correct , op tijd, fijne producten.

Klein minpuntje, telefonisch de laatste tijd moeilijker te bereiken. Dat was niet zo. Ben ik niet gewend.

Jammer, jullie kunnen echt beter.

Betrouwbaar

Bestellingen worden perfect afgewerkt. Het enige minpuntje vind ik de verrekening van de opgebouwde korting. De verwerking daarvan is nogal omslachtig.

01-12-2018

Levering gebrekkig,contact niet mogelijk

Tot nu toe alles goedgedaan.

Laatste ervaring heel slecht.

Levering zou binnen 2 dagen plaatsvinden.

Er kwam bericht,dat het wel een week kon gaan duren en dat de 3 gekochte en betaalde zaken ook afzonderlijk konden worden bezorgd.Uiteindelijk zijn van de drie gekochte spullen 2 bezorgd.Het derde is uitgebleven.Omdat vanwege de lange wachttijden aan de telefoon emailcontact wordt aanbevolen,heb ik e-mails gestuurd,die niet zijn beantwoord.Ik het daarn weer geprobeerd per telefoon.

Ik kwam als nr 59 in de wachtrij binnenren toen ik na 2 tot2,5 uur wachten op nummer 3 stond werd de verbinding verbroken.Ik probeer het vandaag opnieuw met telefoon en mail.

30-11-2018

Waarom wordt er niet op tijd geleverd

Houdt zig totaal niet aan de afspraken voor de levering men kan maar blijven wachten en wachten koop hier nooit meer íets lijkt op OPLICHTING

30-11-2018

Een tevreden klant van koopjesdeal

Zendingen worden altijd netjes afgeleverd, kan wel iets sneller, en de producten in 1 keer leveren zou voor mij wel zo handig zijn.

Stan
30-11-2018

Duidelijke en heldere advertenties, er zijn nog wat kleine verbeter puntjes.

Duidelijk en heldere advertenties, wswyg. Waar ik wel tegenaan loop

is het volgende; ik wilde het kacheltje retour zenden. Ilse van de klantenservice

Had ik geraadpleegd omdat ik het op de site niet gevonden kreeg.

Zij liet mij weten hoe en hoe eenvoudig het wel niet gaat.

Mooi niet je moet dingen afdrukken, dat wordt redelijk lastig wanneer je

geen printer hebt!

Dan zit je mooi te kijken.

Wanneer ik nu niet gehandicapt geweest zou zijn dan zou het wel een stuk eenvoudiger

zijn.

Ik ervaar dit als zeer onprettig en zal daarom de advertenties van jullie afmelden.

30-11-2018

Bestelling is na een maand nog steeds niet geleverd.

Bestelling betaald en na een maand nog steeds niet geleverd. Op diverse mails met de vraag hoe het zit komt geen antwoord. De klantenservice is een farce, na 30 minuten wachten is het aan wachtenden van 47 naar 38 teruggelopen. Echt "de" manier om niet met je in contact te komen. Waardeloos en Koopjesdeal is geen aanrader!

Fokke

Toch onbetrouwbaar?

Mijn vertrouwen in koopjesdeal is behoorlijk aan het tanen. Zou je niet verwachten na een “deal” nav een advertentie van deze aanbieder in het zo degelijke trouw.

Betaald product is na meer dan een maand geleden zonder bericht nooit afgeleverd. Ok, een storing of iets dergelijks kan altijd, maar meld het dan. Moedeloos word je van het niet contact kunnen krijgen met het bedrijf. E- mails worden ( mijn ervaring) genegeerd, met een telefoontje ben je de 55e (!) in de wachtrij. Rechtstreekse chat werkt evenmin. Tot nu toe nooit problemen gehad met welk internetbedrijf ook.

Koopjesdeal: verbeter je, doe er wat aan.

Koopjedeal oplichting

22 oktober 2018 2 zaklampen besteld en betaald tot op heden niets geleverd.

Herkenbare verhalen van andere kopers, nl. na herhaaldelijk mails of telefonisch contact proberen te krijgen de standaard antwoorden.

Heb schriftelijk verzocht geld terug te storten, geen reactie.

Wel dagelijks volle pagina advertentie's in de kranten hoe kan dit en wie stopt deze oplichters?

Maxime
30-11-2018

Oplichting! Niet te vertrouwen.

4 nov gordijnen besteld. Heel even mail contact gehad en via fb messenger. Maar word nu helemaal genegeerd. Eerst was het 2 werkdagen. Later 5. Nee ze zouden nu begin volgende week. Weer niets. En toen weer 5 werkdagen. Nu zijn we ruim deze periode door en nu word ik genegeerd. Erg onproffesioneel en gaat er een aangifte komen. Vooral na al deze meldingen te hebben gelezen. Vreselijk bedrijf. En dan nog steeds zoveel reclame maken. Nee nee voor mij nooit meer. En ik zie mijn geld wel graag terug!

Anne

Niet bereikbaar

Diverse bestellingen geplaatst. Ging meestal goed.

1 verkeerde levering, retour gezonden met verzoek om het juiste te sturen. Nu dus een maand verder. Geen reactie op mails, contactformulier met iedere keer opgave van ordernummer. Wil nu graag mijn geld teruggestort krijgen.

Mahir

Geen steil

Ik heb 30 oktober een zaklamp besteld. Ondanks mijn verzoek mijn geld terug te storten tot op heden niet ontvangen. Telefonisch contackt bijna niet mogelijk. (29 wachtende voor u)

Service . ho maar !

Op 27 juni 2017 heb ik bij Koopjedeal.nl voor €114,95 de TurboTronic Kitchen Electronics, een keukenmachine met blender, gekocht.

Op 29 augustus 2018 meldde ik Koopjedeal.nl dat de kunststof aandrijfringen van de blender beschadigd waren waardoor de gehele machine niet meer functioneerde. Ik vroeg hen of dit door toezending van intacte aandrijfringen of door terugvallen op de garantie opgelost kon worden.

Na een aantal onderlinge mails (20!) met het volgende resultaat:

1. Koopjedeal.nl hanteert voor al haar producten een garantieduur van 1 jaar. (Dit staat, weliswaar lastig vindbaar, op hun site).

2. De producent ZLine-World vermeldt op haar site in de tekst en in een icoon dat zij voor al haar producten een garantieduur van 2 jaren hanteert. In tegenstelling hiermee blijkt echter op de verpakkingsdoos van de keukenmachine een icoon die12 maanden garandeert te staan!

3. Koopjedeal.nl wijst n.a.v. de door haar gehanteerde garantieduur van 1 jaar het verzoek af

4. Ik wijs Koopjedeal.nl er op dat: - er in Nederland ook een wettelijke garantie bestaat die van toepassing is op objecten die normaal gesproken veel langer dan een jaar moeten kunnen functioneren, hetgeen door de Consumentenbond mondeling bevestigd is (zie ook uneto.vni). - producent ZLine-World voor al haar apparaten een garantieduur van 2 jaar aangeeft. - ik met ZLine-World verder niets te maken heb omdat ik dit apparaat niet bij hen, maar bij Koopjedea.nl l gekocht heb en op de rekening van Koopjedeal.nl ook betaald heb. Bovendien vermeldt ZLine-World op haar site “Wij verkopen alleen aan groothandelaren, onze minimale bestelling is één pallet. Als u een particuliere klant bent, neemt u contact

op met de leverancier van wie u het product hebt gekocht”

5. Op 4 september reageert Koopjedeal.nl met : “Omdat dit product wordt verzonden vanuit een externe leverancier heb ik per omgaande uw klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de leverancier, om zo een passende oplossing voor u te realiseren. Naar verwachting mag ik u binnen twee werkdagen hier nader over informeren”.

De producent ZLine-World reageert niet en na nog een aantal contacten herhaalt Koopjedeal .nl op 28 november haar afwijzing!

(Het zal geen toeval zijn dat Koopjedeal.nl niet is aangesloten bij "Thuiswinkelwaarborg!)

Diana

Wachtende

Ik ben wachtende bij mijn bestelling wat betekent dat

Thea

Geen lakens bezorgd!

28-10-2018 lakens besteld en betaald.

28-11-2018 geen lakens bezorgd.

3 mails verder.

Tel met 44 wachtenden voor mij.

Vandaag ga ik aangiften doen