Ale
24-11-2018

Niet op tijd

Ik heb op 3 november 2018 een mini kachel besteld en betaald, de levertijd zou 5 werkdagen zijn.

Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Na Mijn bestelling (3 november) is er nog 2 keer geadverteerd voor de kachel in de krant.

En ook nog een keer op Black Friday en ook nog eens 5 euro goedkoper.

Hoe is dit mogelijk?

Gaarne antwoord en definitieve levertijd.

M. Vr.Gr.

R A Nauta.

Jac
24-11-2018

Bezint eer ge bij Koopjedeal een bestelling plaatst!

Op 4 november een paar gordijnen gekocht die op 9 november zouden worden geleverd. Na een week had ik nog niets ontvangen en heb ik om informatie gevraagd per email. Na één mailtje van Koopjedeal waarin distributieproblemen worden aangegeven niets meer gehoord.

Er wordt door Koopjedeal op dit moment waanzinnig veel reclame gemaakt. Het AD van 23 november bevat bijvoorbeeld 7 bladzijden advertenties met 60 verschillende artikelen. Dat beeld in combinatie met mijn eigen ervaring en de reviews die ik lees duidt er naar mijn mening op dat dit bedrijf zoveel mogelijk cash probeert binnen te krijgen waarna ze mogelijk ineens verdwenen zijn.

De positieve reviews heb ik met de nodige argwaan bekeken. Er staat wel steeds een positieve bovenaan; alleen nu even niet.

Opnieuw na per ongeluk verwijderde ervaring.

Jac.
23-11-2018

Snel en voordelig, meestal goed geregeld

Meerdere artikelen ontvangen die naar wens waren.

nu een product ontvangen dat anders dan op de site niet per USB oplaadbaar is. Heb dat laten weten, vertrouw er op dat dit goed wordt opgelost.

Paula

Supersnel!

Zondag 2 buitenlampen op batterijen besteld en donderdag al binnen :)

Nanny

Bestelling

Op 10 nov. heb ik een bestelling gedaan bij jullie, een dag later keurig dat het in behandeling is en op 16 nov. geleverd zou worden, op dinsdag 20 nov. heb ik jullie een mail gestuurd die automatisch is beantwoord maar tot vandaag heb ik niets meer vernomen.

Op 17 nov. heb ik wel bericht van after pay gehad dat ik voor 1 dec. moet betalen maar zolang ik niets ontvang zal er ook geen betaling worden gedaan.

Al de 2de negatieve ervaring met Koopjedeal

Goedgekeurde retourzending: na meer dan 3 weken nog geen cent terugbetaald! Communicatie hierover: een standaard mail.

Leveringsdata worden niet gerespecteerd.

Klantvriendelijkheid en efficiëntie laten zwaar te wensen over.

"gelukkig komt dit alleen sporadisch voor" Waarom dan zoveel negatieve reacties over jullie manier van handelen?

André

Geen geld terug

De stappenteller teruggestuurd omdat het de Chinese uitleg niet te volgen was. Nu ben ik al bijna twee maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Mijn mail wordt of niet beantwoord en als die al wel beantwoord wordt dan heeft het antwoord niets met de vraag te maken. Als je belt sta je minimaal een half uur in de wacht en krijg je een meelevend antwoord dat het vervelend is en dat het goedkomt. Vervolgens gebeurt er niets.

Nog even en ik ga aangifte doen van diefstal.

22-11-2018

Juiste prijs/ kwaliteit verhouding, snelle levering,aanrader

1e stap nemen koste wat moeite, maar met deze prijs en selle levering was ik snel over de streep getrokken

Deal je koopje

In deze tijd van Sinterklaas,

Geeft koopjesdeal een goed gevoel

Vlug bestel en rap geleverd

Niet te duur dat is wat ik bedoel

Marja

Betalen en niets ontvangen

Ik heb op 5 november een miniheater besteld. Deze zou op 12 november bij mij aankomen. Op donderdag 15 november ontving ik het bericht dat de levering 3 werkdagen waren uitgesteld. Op mijn reactie van een vraag ivm koopjes deal kreeg ik op vrijdag 16 november de vraag om mijn bestellingsnummer door te geven. Dat heb ik maandag 19 november gedaan. Yot nu geen reactie. Mijn bestellingsnummer is 202032259

Bob
22-11-2018

Kijk eerst even rond voor dat.

Super slechte communicatie zoals telefoon dagelijks 22/28 wachtende geen chat geen e-mail alleen de standaard binnen 7dagen , totaal geen antwoord waarom de bestelling uitblijft. kijk op you tube radar chekt:klachten over koopjedeal.nl en je weet waar ze mee bezig zijn!

Marinel

Zeer slechte ervarinh

Ik heb voor de eerste keer een vloerkleed besteld en deze voldeed niet ad verwachting . Keurig retour gestuurd met bewijs, betaald via Klarna. Van post nl vernomen dat koopjedeal nu in de lead is. Ik probeer contact te krijgen omdat ik aanmaning krijg van klarna en het lukt me niet om een reactie en/of contact te krijgen . Dit loopt al twee weken. Klarna rekent al extra kosten!

Onbetrouwbaar geworden na overname

Vroeger keurige website, maar na de overname dit jaar allerlei smoesjes van interne brand, belachelijk veel reclame maken in dagbladen, nu in leverings- en financiële problemen gekomen.

Jammer

Eline

Product niet geleverd

Ik heb op 22 oktober 2 producten besteld. het ene product is snel geleverd, maar duurde lang om geld terug te krijgen voor retour zending. het tweede product is een maand later nog steeds niet geleverd. ik heb geen informatie ontvangen over de levering, geen updates oid. ook is het onmogelijk om in contact te komen met koopjedeal. ik zou graag mijn bestelling willen ontvangen of in ieder geval geinformeerd willen worden over de levering.

Leverbetrouwbaarheid

Door een interne brand was er een vertraging ontstaan in de levering. Door goede communicatie is de bestelling vertraagd maar tijdig geleverd. Chapeau!

Joop

Uitmuntend makkelijke deal

Diverse artikelen gekocht en alleen maar positieve ervaringen.

Anno

Zéér slechte service

Op 15 oktober jl een bestelling gedaan van 3 x verpakking Gilette fusion scheermesjes. Ondanks allerlei beloftes tav levering uiteindelijk een maand later bestelling ontvangen van 2x verpakking Gilette fusion scheermesjes ipv 3. Tot op de dag van vandaag nog steeds bezig om restant binn een te krijgen. Reeds diverse keren mail gestuurd en via Messenger gereageerd echter steeds zelfde antwoord dat ze verwachten dat binnenkort restant geleverd gaat worden.

NOOIT MEER!

Doelmatig

Als ik wat nodig hebt kijk ik eerst op koopjedeal.

Inkt voor de printer, stofzuiger, enz. noem maar op, voordelig en een goede kwaliteit en snel thuis bezorgt, wat wil je nog meer?

Jg

Snelle levering

Was iets niet bijgeleverd maar daar een mailtje overgestuurd en de volgende dag geleverd. Dat noem ik service. Een dikke pluim.

Rita

Supersnelle levering??