Jg
21-11-2018

Snelle levering

Was iets niet bijgeleverd maar daar een mailtje overgestuurd en de volgende dag geleverd. Dat noem ik service. Een dikke pluim.

Rita
21-11-2018

Supersnelle levering??

Ik ben zeer tevreden

20-11-2018

Levering uiteindelijk goed, contact is slecht te leggen.

Via Koopjedeal een set lampen besteld. Helaas lukte de betaling via de website en Ideal niet. Helaas bleek dat uiteindelijk mijn bestelling drie maal was geplaatst.

Ik heb getracht telefonisch contact te leggen met Koopjedeal. Dat is helaas nooit gelukt.

Via de chat functie uiteindelijk (na vele malen proberen) contact gekregen met Koopjedeal. Daarna was het wel snel geregeld om de 2 foutieve bestellingen ongedaan te maken.

De lampjes zijn uiteindelijk netjes geleverd en de betaling via AfterPay is gelukt.

André

Levering

Goedenavond, 2 november gordijnen besteld.

Zouden 9 november worden geleverd. Niets gezien. Mail gestuurd en als antwoord een vertraging in het distributieproces, en zou nu uiterlijk 20 november geleverd worden. Niets ontvangen. Aan de chat gezeten met de vraag waar mijn gordijnen fysiek zijn.

Ik moest nog maar een weekje geduld hebben, en daar over heen een goedmakertje van 10 procent korting aanbieden op de volgende aankoop. Haha, wat een belediging! Ga deze week bij de bank mijn geld terug vorderen. Helemaal klaar met dit oplichters zootje.

Bernardus

Leuke aanbiedingen

Fijn en goed materiaal,alleen de textiel is wat minder van kwaliteit.

Levering is goed , maar kan beter , bij mij kwamen twee leveringen binnen een uur met twee verschillende transporteurs

Goed teamwork

Lieve Ilse.

Veel inzet mocht ik ervaren van Nancy en Lotte om alsnog mijn laatste order te laten uitvoeren.o.a stagnatie distributieproces.

Helaas was het glas van de smartwatch beschadigd,zodat ik deze terug moest sturen.

Grtjs

Jan Willem

Onbetrouwbaar

Op 18 september drie artikelen besteld twee ontvangen ook niet binnen 5 werkdagen.

Zitten nog steeds op derde artikel te wachten is nu 20 november vindt t gewoon schandalig hebben gebeld/gemaild krijgen gewoon standaard mail terug gestuurd en er wordt gewoon niks maar dan ook niks aan gedaan zelfs je geld krijg je niet terug.

Ik raad niemand aan om bij jullie iets te bestellen met mooie praatjes bij radar jullie zijn gewoon oplichters voor ons!

Tim

6 pak T shirts twv 60 wuro ipv 90 zal je bedoelen

Kreeg vandaag na 10 dagen mijn Pierre Cardin T shirts binnen. Het lange wachten was geen probleem aangezien dit keurig werd gemeld per mail. Wat ik wel jammer vind is dat het de helft mooier wordt voorgesteld dan de realiteit. Ik dacht zoals werd aangegeven op de site van 90 euro vr 25 euro. Echter er staat duidelijk op de geleverde t-shirts dat ze 19,95 per pak zijn (per 2). Dat is toch heel wat anders dan die 90 op de site. Jammer is dat maar al met al wel een goeie deal.

Vertraagde levering

Nette waarschuwing op dag van aflevering, na enkele dagen mail met nieuw leverdatum.

Jaap

Afspraak = Afspraak

Snelle en goede service zoals afgesproken.

Rita

Koopjesnel!

Alles verloopt prima op tijd, en de kwaliteit is naar mijn volle tevredenheid!

Saskia
20-11-2018

Spullen niet geleverd, geen communicatie

Bestelling gedaan op 26 oktober. Zou op 2 november geleverd worden. Geen bericht ontvangen, maar ook geen spullen. Op 5 november navraag gedaan; op 7 november een email teruggekregen met de belofte dat de spullen binnen 5 dagen geleverd zouden worden. Natuurlijk weer geen spullen, en ook geen bericht. Probeerde te bellen, maar 23 wachtenden voor mij in de wachtrij. Nu ga ik maar proberen om mijn geld terug te krijgen, maar dat zal ook vast niet meevallen.

Ralph

Slechte klantenservice

Helaas was er iets niet goed gegaan met de bestelling. Helaas meerdere malen gemaild over ,jun klacht maar krijg helaas geen reactie terug. Als je telefonisch contact wilt opnemen ook zeer slecht te bereiken! Beller nummer 27 belachelijk. Zeer slechte zaak ik bestel er nooit weer

Tegenvaller!

Veel te lange levertijd. Ik zal niet gauw weer iets bestellen.

Henny
20-11-2018

Koopjedeal.nl is een echte aanrader

Al diverse keren artikelen besteld bij Koopjedeal.nl.

Makkelijke site met uitstekende aanbiedingen.

Snelle levering en goede service

Belachelijk

Na 3 weken eindelijk twee van me drie bestelde truien binnen, dus gelijk een mailtje gestuurd erover! dat het verkeerd was gegaan maar uiteraard weer niks gehoord echt belachelijk!

Zeer slechte service

Han
20-11-2018

Twee weken geleden iets besteld meerdere malen mailtje gestuurd als je ze belt krijg je een wachttijd van 30 min lang verschrikkelijk ik bestel hier nooit meer.

Hoe slecht kan het gaan

- Mails worden niet of pas na vier of vijf dagen beantwoordt.

- Zou na twee dagen antwoordt krijgen op een vraag via de chat maar heb deze nooit gekregen.

- Twee keer telefonisch geprobeerd contact te zoeken maar op het moment dat ik iemand te spreken kreeg na ongeveer een half uur werd ik gewoon weg gedrukt. Hoe onbeschoft kun je zijn.

- Mijn bestelling die ik al een week geleden zou ontvangen heb ik nog steeds niet gezien.

Top snelle levering

Leuke producten van veel verschillende producten voor natuurlijk een scherpe prijs

20-11-2018

Geen bericht, goed bericht?

Navraag over status bestelde en betaalde goederen

wordt niet beantwoord. beetje jammer. had graag bericht gehad wanneer bestelde producten niet of niet op tijd geleverd kunnen worden. nu laat je de klant in het ongewisse.