Vincent
20-11-2018

Wat een amateurs

2 weken geleden een 2 tal gordijnen bestelt. Deze zouden binnen 3-5 werkdagen geleverd worden. Na 7 werkdagen maar eens een mail gestuurd ( telefonisch zijn ze ondanks de openingstijden die worden weergegeven op de website, niet te bereiken) krijg ik te horen dat er een "storing" is in het magazijn. Normaal gesproken laat je als bedrijf wat weten aan de klant, mocht er iets misgaan tijdens het leverings proces, wel zo netjes lijkt me.

Een aantal dagen na deze mail, krijg ik de bestelling binnen. Wat blijkt is het geeneens de kleur die ik heb aangegeven en gekocht zou hebben via de site.

Op mijn vervolg mail, hoe dit kan en wat hieraan te doen, wordt niet meer gereageerd. Neem het verlies erop, en bestel hier nooit meer! Zoals vele reacties hier al gezien, let dus op bij deze site!

Bedroefd

Koopje?

Drie artikelen tegelijkertijd besteld.

Een ervan met iets vertraging geleverd.

Daarna reeks mails hoe het met andere spullen zit.

Er komt wel uiteindelijk steeds iets van een antwoord, maar geen oplossing.

Van een artikel werd ongevraagd en zonder toelichting laat staan excuus aankoopbedrag ineens teruggestort.

Bij navraag was antwoord : "problemen met de leverancier". Vreemd genoeg werd zelfde artikel week later weer aangeboden.

Derde artikel is ondanks een hele reeks mails niet geleverd; geld is tot dusverre ook niet teruggestort.

Kortom: weet waar je aan begint. Ik weet voldoende en ben er klaar mee.

EM

Typisch Chinees spul

Handige vloerdwijlapparaat besteld. Keurig geleverd maar.ziet er niet uit. Typisch Chinees namaak. Terugsturen mag, maar.aanbod was: helft van geld terug en apparaat houden. Inderdaad netjes geld snel gekregen. Ook de nieuwe douchekop ziet er op film goed uit, maar.schroefdraad is zo kort dat aansluiting enorm lekt en is niet op te lossen.

Mijn advies: betaal iets meer voor werkzame producten dan geld weg te gooien.

19-11-2018

Zeer slechte ervaring met koopjes deal

Ik heb op 31 November vier artikelen besteld en daar is er maar een van aangekomen.

De communicatie met koopjesdeal is een ramp ze reageren bijna niet en als ze reageren komen ze hun afspraken niet na.

Ik heb een artikel teruggestuurd en ook hier heb ik nog geen reactie op gehad.

Ik wacht inmiddels drie weken op levering maar er gebeurd niets.

Naar aanleiding van het verhaal op Radar televisie dat de directeur beloofde om artikelen die niet geleverd worden alsnog binnen vijf dagen te leveren komt koopjes deal ook niet na.

Ik heb teruggave van mijn geld gevraagd via een mail maar dan krijg je als antwoordt dat het wel zeven dagen kan duren voordat je een reactie krijgt.

Ik vind het een zeer slecht bedrijf en waarschuw iedereen voor de gevolgen als je hier iets besteld.

In de kou staan.

Heb op 30 oktober een paar schoenen besteld voor levering 8 november.

Toen deze niet geleverd werden heb ik op 12 november gereclameerd. Ondanks de vriendelijke (automatische) bevestiging tot op heden (19 november 12:30 uur) niets vernomen (maar wel alles betaald!)

19-11-2018

Geen goederen en nog steeds geen terugbetaling

Ultimo september en begin oktober artikelen besteld die niet in de toegezegde periode werden afgeleverd. Na reclameren werd toegezegd dat de artikelen binnen 7 werkdagen geleverd zouden worden. Na diverse mails gevraagd om mijn betalingen terug te storten. Inmiddels alweer 4 weken en is er nog steeds niets terugbetaald.

Hein

Van hosanna naar droefenis

Twee bestellingen gedaan (op 3 oktober en 4 november) en gewoon nog helemaal niets binnen. Vertraging, brand?

Als hetzelfde product bij Kruidvat verkocht kan worden tegen een nóg scherpere prijs, gaat bij mij een beetje het licht uit.

Mijn positieve gevoel bij koopjedeal is inmiddels wel tot het vriespunt bekoeld.

Hein

Lummy

Kopen bij koopjesdeal

Ik heb goede herrinnering aan koopjes deal nog nooit klachten gehad . het is goed en betrouwbaar.ik wens u nog vele jaren met deze aanpak van adverteren dank u

Martien
19-11-2018

Bij koopjedeal blijf je blij van ziel

Ach wat kan ik zeggen je ziet een advertentie en je bent verkocht het wert geweldig

Mart
18-11-2018

Krachtige en zeer aantrekkelijk geprijsde aanbiedingen

Zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Goede informatie als levering van bestelde artikelen wat later is dan eerder beloofd.

Ineke
18-11-2018

Meestal prima, maar soms.

Zoals de 4 grote planten die nooit kwamen. Of de schoenenkast die er na 2 maanden nog niet was. Na een telefoontje naar jullie krijg ik na 2 weken een berichtje dat ze er over 10 minuten zijn.

Toon
18-11-2018

Daar zijn altijd mensen die commentaar hebben

Ik bestel al lang bij koopjedeal dik tevreden

Aat
18-11-2018

Ik heb de levering niet op tijd binnen heb gekregen.

De bestelde Heater, staat wel in jullie overzicht met een lever tijd van 5 dagen, ik wacht al meer dan 1,5 week op de levering!

Jammer maar toch

Ik koop al enige jaren bij Koopjedeal en heb tot dit voorjaar nooit problemen gehad. Ook voor vrienden en familie als ze daar om vroegen. Maar dit jaar heb ik steeds problemen met te laat leveren (3weken) of niet leveren. Na vele telefoontjes (steeds lang in de wacht) en mailtjes werd er alleen maar beloften gedaan maar niet nagekomen. De laatste aankoop wacht ik alweer langer op dan belooft is. Jammer dat dit zo gaat.

Beste deal: KOOPJEDEAL!

De laaste weken lees ik in de pers over slechte ervaringen met koopjedeal.nl.

In die weken heb ik het e.e.a. Besteld bij koopjedeal. Alles liep perfect en volgens afspraak.

Voor mij blijft de leus: de beste deal is koopjedeal!

Bob
18-11-2018

Praktische produkten tegen een praktische prijs

Er is een ruime keuze in allerlei handige produkten voor gebruik in huis en in de tuin. De produktkwaliteit is over het algemeen goed en de leveringen zijn doorgaans betrouwbaar. En natuurlijk is de prijs aantrekkelijk en voor service kan je terugvallen op de organisatie. Koopjedeal is gebleken een nuttige organisatie te zijn zonder veel poespas of opsmuk.

GK

Prijs kwaliteit voortreffelijk?

Super tevreden, snelle levering.

Ans

Het word koud !

Normaal erg goed laatste bestelling laat al tijd op zich wachten nog niks ontvangen jammer normaal 10 nu ff iets minder zit al enige tijd op me kacheltje te wachten groetjes Ans

Judith

Digitale wekker

Het product is van zeer goede kwaliteit en mooi vormgegeven. Bestelling kwam binnen levertermijn, dit was mijn eerste bestelling via Koopjedeal - goed bevallen!

Lekker toch

Goed en betrouwbaar