Jenny

Slechte kennismaking!

Voor het eerst een bestelling gedaan vorige week! Levertijd overschreden. Bericht van levering op woensdagmiddag. Hele middag thuisgebleven. Geen levering. ‘S Avonds bericht dat levering in gedeelten zou komen. Wanneer? Onbekend! Donderdagmiddag kwam er plotseling toch iemand de levering van woensdag brengen. Op de verpakking stonden de levertijden van woensdag. Koerier wist natuurlijk van niets. Inmiddels mail ontvangen dat pakje bij ophaaladres lag. Klopte dus niet. Pakje bevatte inderdaad deel van bestelling. Vanochtend weer mail van andere koeriersdienst dat er vanmiddag een levering zal plaatsvinden. Dus ik ben weer benieuwd! Slechte ervaring alles bij elkaar om niet te zeggen “chaos”.

Jochem

Scheermesjes

Het is jammer dat de levering van de scheermesjes zo lang duurt 5 nov. besteld Gillette Mach 3.

14 nov gebeld met jullie het komt door de brand werd er mijn verteld. Anders nog nooit problemen gehad, altijd alles binnen een paar dagen binnen. Ga zo door.

Meestal snel en prijswaardig

Alle bestellingen tot nu toe (de laatste duurt wat langer dan ik gewend ben) keurig, snel en goed geleverd.

Dreka

Slechte levering.

Wat ik besteld had en verzonden was kwam niet, mail gestuurd geen bericht hierop , mijn vrouw gebeld die heeft een half uur aan de telefoon gehangen voordat ze te woord werd gesteld , wachttijd is veel te lang , telefoniste was ook niet aardig , wij denken dat ze veel te veel telefoontjes krijgt met dit probleem , en de vraag waarom een half uur in de wacht , en nog een keer verbinding verbroken , ja jammer zei ze, na het telefoontje kreeg ik een mail terug , dat de bestelling nog een week ging duren, moet nog eens goed nadenken of ik nog wel bij jullie iets ga bestellen.

Slechte ervaring , ga steeds meer afterpay doen , dat bevalt ons veel beter.

Inger

Super!

Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Robbie

Niet leverbaar

Een bestelling geplaatst daarna een bericht gekregen dat het artikel enkele dagen vertraging heeft 7 november nu is het 15 november en nog niets binnen

Jerobeam

Subliem

Uitstekende kwaliteit tegen een lage prijs.

Zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Jaap
15-11-2018

Een deurbel die maar niet komt

Ik bestel een deurbel, die deurbel komt maar niet, ik laat dat Koopjedeal weten, ik krijg de mededeling dat die bel alsnog zal worden geleverd, ik krijg vervolgens bericht dat die vandaag zal worden geleverd, wat wordt er geleverd: een dakluifel…….

Anne
15-11-2018

Met jullie Bellen duurd een half. En dan ben je nog niet wijzer

Slechte ervaring met mij laatste bestelling. deze kon niet worden terug gestuurd volgens jullie voorwaarden. Niet gebruikt alleen bekeken. Dus voor ons is het over wij gaan niets meer bij jullie bestellen met vr gr Anne Koopmans

Rudolf

Niks mis mee

Echt, al jaren koop ik van klein tot groot artikelen op koopjedeal.nl en er is bij mij nog nooit iets mis gegaan omtrent mijn bestellingen en aflevering, en kwaliteit van de producten, dus ik vind die 98 comma zoveel wel kloppen,die ze aangeven op hun site kwa klantvriendelijkheid. Ik maak er 100 van. Dus, rapportcijfer 10 voor mij. Daar zult U het mee moeten doen ?

15-11-2018

Een koopje koop je bij koopjedeal ??

Goed goedkoop snel en een aanrader.??????

Dietrich

Heel ontevreden!

Naar de bestelling was een leverings-toezegging van maximaal 3 dagen - nu wacht ik al 10 dagen op de leverin g! Heeeeeeel vervelend!

Yvonne
15-11-2018

Spannende aanbiedingen, altijd goedkoop.

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over Koopjedeal. Vorige week vrijdag zouden 2 hoofdkussens gebracht worden en die zijn er nog steeds net, helaas. Ook een paar pantoffels zijn nog niet geleverd. Dit duurt langer dan normaal.

Wil

Tevreden

Tot voor veertien dagen had ik geen klachten over service en aflevering. Bij mijn laatste bestelling is het fout gegaan, maar dat neem ik jullie niet kwalijk.

Zeker niet toen ik las dat er een brand was geweest.

Ik wens jullie veel succes toe.

wil witlox

Dick

Keizer achter de toonbank Maar de klant is Koning

Goede producten, mooie aanbiedingen, bestelling snel opgepikt, goed verpakt, snelle levering, goed vakkundig telefonische ondersteuning, juiste papieren bij levering. Lijkt mij voldoende m te bestellen bij Koopjedeal.

Leuke website

Alles zonder problemen ontvangen. bij vertraging duidelijke melding

Dick

De wet van Murphy. Deal?

Op 29/10 wilde ik 4 artikelen bestellen zonder verzendkosten. Per abuis bestelder en betaalde ik er 3. De 4e alsnog bestellen lukte alleen als ik ook de verzendkosten voor mijn rekening nam. Het systeem kon niet anders. Ik chatte en mailde direct en vroeg om een oplossing. Geen reactie. Nog steeds niet. Ik belde devolgende dag. ( 1 uur wachten! en veel kosten! ).: geen oplossing. Ik ,moest maar een mail sturen. Nog een mail, al wist ik dat er geen reactie zou komen.Het 4e artikel was een regen-en handdouche. Toen ik deze met 2 andere artikelen wilde bestellen, bleek de douche in chrome- uitvoering nu niet meer leverbaar. Alleen zwart. Alles maar weer gecancelled. Toen werd er een artikel - een bureaustoel al noodgedwongen in een andere kleur dan de gewenste- bezorgd. Een bouwpakket, maar alle schroeven en bouten ontbraken.Uitproberen kon dus niet. Verder alles ingepakt gelaten. Ik had er even genoeg van.Communiceren was onmogelijk.Retour ermee. Ook dat is eeningewikkelde operatie. Alles wel akkoord, maar ik ben al weken verder en de stoel staat er nog steeds. Ik kreeg wel een mail met de mededeling, dat het erg druk was en dat alles langer duurde dan ik gewend was. Of ik maar niet meer wilde mailen of telefoneren. Het is nu wachten op de benodigde retourinformatie.

.Ik ben al vanaf het prille begin klant, je kon bellen/ mailen, altijd een snelle reactie. Service dus.Maar nu is Murphy even de baas. Ik hoop, dat ze hem snel . vervangen: Koopjedeal verdient beter.

Prachtige deals

Uitschuifbare ladder zeer snel geleverd nergens goedkoper prima kwaliteit dit zal niet het laatste artikel zijn wat ik bij koopjedeal zal bestellen

Jacqueline

Wat een slechte webwinkel

Bestelling gedaan op 31 oktober, levering zou uiterlijk 7 november zijn. Nog steeds niks ontvangen! via mail contact gezocht maar krijg geen reactie. De enige reactie is de bevestigingsmail waarin ook nog eens staat vooral niet opnieuw te mailen of te bellen omdat het dan langer gaat duren. Wat een slechte webwinkel! het zijn gewoon oplichters!

Harry

Klantenservice zeer slecht

Bestelling niet geleverd volgens plan. Klantendienst via telefoon niet te bereiken. Emailtjes worden niet beantwoord. Product na 12 dagen nog niet ontvangen.