Jacqueline

Wat een slechte webwinkel

Bestelling gedaan op 31 oktober, levering zou uiterlijk 7 november zijn. Nog steeds niks ontvangen! via mail contact gezocht maar krijg geen reactie. De enige reactie is de bevestigingsmail waarin ook nog eens staat vooral niet opnieuw te mailen of te bellen omdat het dan langer gaat duren. Wat een slechte webwinkel! het zijn gewoon oplichters!

Harry

Klantenservice zeer slecht

Bestelling niet geleverd volgens plan. Klantendienst via telefoon niet te bereiken. Emailtjes worden niet beantwoord. Product na 12 dagen nog niet ontvangen.

Kachels

Op 29 oktober besteld en nog steeds geen kontakt mogelijk ook niets ontvangen zelfs geen email met leverdatum, ze cashen wel meteen maar dan moet je maar afwachten of je nog ooit iets krijgt.

Kennismaking

Mijn eerste bestelling was een teleurstelling. Ik kreeg een apparaatje dat niet functioneerde. Vervolgens klantenservice gebeld en gehandeld volgens de aanwijzingen van een medewerkster.

Ik kreeg punten in mijn account en kon vervolgens opnieuw iets uitzoeken. Dat lukte, waaruit bleek dat de klantenservice waar voor je geld leverde. Proficiat!

14-11-2018

Koop je deal alsjeblieft ergens anders!

Refurbished laptop gekocht. Deze werd beschadigd, zonder handleiding en zonder besturingssysteem geleverd.

Inmiddels is het product 3 weken geleden geretourneerd maar nog steeds geen bevestiging ontvangen hiervan.

Ik heb geprobeerd via de mail contact op te nemen over mijn retourzending maar hier wordt helemaal niet op gereageerd.

Ook het geld is nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Ik ben hier erg ontevreden over!

Ik zal dan ook nooit meer een bestelling plaatsen bij Koopjedeal.nl

Ries

Bestellen en niks ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan, kreeg te horen dat het op 9 november bezorgd zou worden en heb niets ontvangen. Ik probeer al dagen contact op te nemen. Per mail (binnen 2 werkdagen) lukt niet, per chat lukt niet, per telefoon lukt niet. Dus nu ben ik bang dat jullie bijna failliet zijn en mensen in hun sop laten gaarkoken.

Anna

Geen goede service

Verkeerd artikel geleverd, en maar een van de twee

6 nov geleverd, dat andere heren enkel laars niet van gehoord. chatten ging stroef. Niet echt blij en u retour mogelijkheid is zeer omslagtig.

Doeke

Toegangkelijk!

Koopjedeal.nl is zeer toegankelijk, vlot in de levering en ook nog voor een goede prijs. Wat wil je nog meer?

Adri

Levertijd

De gegeven levertijd wordt bij practisch iedere bestelling (ruimschoots) overschreden, jammer. Over de producten zelf niets dan lof.

Francis

Prima ervaring

Al aardig wat aardig wat artikelen besteld. Worden meestal snel geleverd, op een enkele uitzondering daar gelaten. In het laatste geval wordt het binnen een redelijke termijn opgelost.

Bezorgingsprobleem bij Koopjedeal!

Vóór de datum van 2-11-2018 nooit geen probleem met bezorging van bestelde goederen gehad!

Op en na bovenvermelde datum met ordernummer 203025670 2 artikelen tot op heden 14-11-2018 nog steeds niet bezorgd!Wel heb ik een excuus-email ontvangen waarin ook gelijk werd vermeld geen nieuwe e-mail en of telefonische mededeling te doen i.z. deze eerdergenoemde order,daar het dan mogelijk nog langer zou kunnen duren?! (moet 7 werkdagen geduld hebben!?) Indien de order niet uiterlijk op 16-11-2018 wordt uitgeleverd,dan is bovenvermelde order ook de laatste order,zowel in privé- W.Spekman als voor mijn zakelijke account van Tele Data Consultancy!Vertrouwende,dat u van bovenvermelde goede nota zal nemen,verblijfk ik

met vriendelijke groet,W.Spekman.

14-11-2018

Koopjedeal, bestellen op topsnelheid .

Wij maken regelmatig gebruik van deze dienst en hebben nog nooit een klacht in gedachten gehad.

De bestelde zaken zijn altijd die zaken die je besteld hebt en zijn altijd op tijd asn huis bezorgd en soms eerder dan de aangegeven afleverdatum.

Super gewoon.

Groet Peter & Gerdie

Anne

Ellende met retourzending

Zwaar beschadigde eettafel retour gemeld. Diverse mails en telefoontjes later is de tafel nog steeds niet opgehaald. Ben er nu al een maand mee bezig. Koop nooit meer iets bij deze website

Prijsvechter

Goede Prijs Snelle Service!

Gerrit

Klant onvriendelijk

Heb 3 artikelen besteld, die niet geleverd zijn, als ik een mail stuur krijg ik nietszeggend antwoord, waar ik niets meekan. Als er een probleem met leveren is communiceer dat dan naar de klant, maar niet op deze manier, want dit is zeer klant onvriendelijk.

Elly

Bestelling nog niet ontvangen

Mijn bestelling van 3november is nog niet ontvangen.

Ook geen bericht waarop de bestelling zo Lang duurt.

Nu heb ik dat afgelopen week in radar vernomen.

Wacht mijn bestelling nog af.

Ik geen echter een voldoende omdat een eerdere ervaring wel goed was.

Snel

Er zou een track en tracé komen, hebben we niet gehad, maar het artikel kwam sneller dan we hadden verwacht

Ale

O.a. Horloge

Zeer vlot afgewerkt. Altijd op de hoogte waar het pakket zich bevindt.

Yvette
13-11-2018

Teleurstellend

Jullie houden niet aan de leveringsafspraken, zijn niet bereikbaar, sturen vervelende mails met het advies niet meer te bellen of te mailen.

Joan
13-11-2018

Bestelling na 13 dagen nog steeds niet ontvangen.

Bij mailen over niet ontvangen spullen krijg je alleen een ontvangstbevestiging. Bij bellen krijg je een antwoordapparaat met bericht dat er niet kan worden opgenomen. Bestelling is na 13 dagen nog steeds niet ontvangen. Nog niet zo'n slechte service gehad bij een website!