13-11-2018

Prima deals onder handbereik

Prima service, betrouwbaar en zoals beschreven.

Rien

Bestelling van 2 paar pantoffels maat 36 en 42

Bestelling van 30 oktober 2018 nog steeds niet

ontvangen, dit is mijn eerste bestelling dus nog

niet echt positief

Ria

Ik ben heel tevreden

Hoewel ik vanavond via Radar negatieve berichten

hoorde over jullie, kan ik me hierbij NIET aansluiten.

Regelmatig heb ik bij jullie iets besteld, toevallig is vandaag het apparaat om katten etc. uit de tuin te houden, bezorgd.

Netjes op de aangekondigde dag.

Ik ben hel tevreden, Ria.

Hélène

Heerlijke warme pantoffels

Fijne pantoffels, lekker warm en goed voetbed

Arnold

Eens maar nooit weer!

Al 2 weken niets meer gehoord over mijn bestelling (reeds betaald). Geen reactie op rappels, maar nu wel een verzoek om een review. Nou bij deze dan. Eens maar nooit weer.

Margreet

Koop je deal.

Had al eens een goede ervaring met koopjedeal. Alleen na bestelling van 1.11, die 8.11 bezorgd zou worden en niet kwam, kreeg ik na mijn mailtje een prima reactie.

Ik verwacht mijn bestelling eind deze week. De 17e

Marijke
12-11-2018

Helaas bestelling nog niet ontvangen

Op 1 november heb ik een bestelling gedaan, en tot op heden heb ik nog niks ontvangen.

Nog niks gehoord waar mijn pakketje is of wanneer het afgeleverd wordt.

Volgens het ene mailtje dat er kwam direct na de bestelling zou het op 5-11 verzonden worden en 8-11 bezorgd. Helaas is er nog steeds niks veranderd in het trajet controle.

Na het versturen van een mailtje met de vraag waar mijn pakketjes bleef, kreeg ik een mailtje terug dat er binnen 7 dagen gereageerd wordt op mijn mail en dat ik in die tijd niet mag bellen of mailen naar koopjesdeal.

Vreemde gang van zaken, nog steeds niks gehoord, maar ik wordt wel gek gemaild met nieuwe aanbiedingen

Cw

Dekbedovertrek

3 weken geleden dekbedovertrekken besteld en betaald. na meer dan 10 mails (die niet worden beantwoord) en 2 x een uur in de wacht gestaan te hebben vandaag beloofd om voor 18:00 iets meer te horen, helaas afspraak weer niet nagekomen! Heel slecht!

Thom

Onbetrouwbare service

De bestelling maar half ontvangen en telefonisch niet te bereiken. Email krijg ik terug. Nu nogmaals bericht gestuurd.

Leo

Geld terug

Ik heb op 2 oktober drie artikelen besteld twee werden binnen een week geleverd.maar het derde artikel kwam maar niet .ik heb intussen wel meer dan tien mails verstuurd iedere keer een andere smoes.vandaag is eindelijk mijn geld terug gestort.mijn advies betaal niets vooruit maar via after pay.

HH

Bestelling

Ik heb mij sinds kort aangemeld bij koopjesdeal en direct een paar handschoenen besteld maar na vijf dagen na de bezorgdatum nog steeds niets ontvangen dit had ik niet verwacht.

Ik heb begrip dat er iets mis kan gaan en ik heb er vertrouwen in dat ik ze nog wel ontvang.

HH Bouwhuis

JT

Afhandeling / Verzending

Hebben 3 artikelen besteld. Twee van de art. werden niet op de afgesproken dagen geleverd. Heb daar een mailtje over geschreven en kreeg keurig als antwoord dat men in het magazijn een storing hadden. Na ca. 4 dagen werden de artikelen bij ons afgeleverd.

Lies

Matras

O,O,wat zijn jullie aan het doen? op 1-nov.jl matras besteld en betaald, nog niets gehoord, geprobeerd te bellen, niet te bereiken? dit ben ik NIET van jullie gewent, graag een voor mij gerusstellend mailtje van jullie hoe dit kan, vr. groet Lies graafmans, opdracht nr. 203022173 levering 8-11 ( tel. klopt niet)

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Levert bestellingen keurig uit. Gevarieerd productaanbod tegen goede prijzen.

Allerhande online!

Inderdaad: van alles en nog wat komt voorbij. Smaken verschillen; maar regelmatig toch leuke dingen .In de afgelopen jaren diverse dingen gekocht en bijna altijd tevreden: snelle levering ,goede prijs .Een enkele keer ging het mis: Rozen, die niet aansloegen (na herlevering wel , echter de beloofde kleuren wit, geel, rose , bleken alleen op rood uit te komen.)Ook vind ik soms de "brutoprijs" veel te hoog, door de grote korting wordt zo dan toch een aantrekkelijke "nettoprijs": bereikt.

Willy

PRACHTIGE KOOPJES

Altijd als ik iets bestel wordt het prima op tijd geleverd en ziet het er prachtig uit. Ik ben heel tevreden over

Koopjedeal en kan het iedereen aanraden.

Irina
12-11-2018

Bestelling niet ontvangen en geen contact

24 oktober bestelling geplaatst en betaald. werd beloofd dat ik het binnen 5 werkdagen ontvang. tot nu toe niks ontvangen. meerdere keren heb geprobeerd contact op te nemen met koopjedeal. via email, Facebook, telefonisch.

nergens kan ik ze bereiken.

nooit meer iets bestellen bij koopjedeal.

zeer slecht

Beinte

Fraude

30 oktober bestelling geplaatst en betaald, toen begon het grote stilzwijgen, nooit iets ontvangen. Was een cadeautje voor mijn dochter, helaas nooit iets ontvangen. Zal haar op een andere manier moeten compenseren voor het gedrag van koopjedeal.

Ik weet het we worden genoegzaam gewaarschuwd voor malaifide organisaties en toch ben ik erin getrapt, eigen schuld.

Eduard

Bestelling

Ik heb nog steeds niet mijn bestelling ontvangen die wel is betaald via klantenservice niet berijdbaar mail verstuurt wordt niet op gereageerd, ik zou graag willen weten wat er aan de handt is met mijn bestelling

Volvertrouwen!

Ook al hoor ik tot de 1,13% clienten waarbij de bestelling niet is uitgevoerd, toch kan ik best een lovende aanbeveling schrijven.

De “klacht” is in behandeling; ik wacht niet totdat deze is opgelost om dan pas mijn review te schrijven. Ik ben vol vetrouwen dat dit “probleempje” wordt opgelost vandaar dat ik Koopjedeal kan aanbevelen als betrouwbare partner.

Ga zo door.

Hans van Erp