Volvertrouwen!

Ook al hoor ik tot de 1,13% clienten waarbij de bestelling niet is uitgevoerd, toch kan ik best een lovende aanbeveling schrijven.

De “klacht” is in behandeling; ik wacht niet totdat deze is opgelost om dan pas mijn review te schrijven. Ik ben vol vetrouwen dat dit “probleempje” wordt opgelost vandaar dat ik Koopjedeal kan aanbevelen als betrouwbare partner.

Ga zo door.

Hans van Erp

Merril
12-11-2018

Bestelling betaald en nooit ontvangen!

Ik heb op 29 okt bestelling #203016142 (twee gordijnen) geplaatst. Op 30 okt krijg ik een email dat het op 6 nov bezorgd zal worden. Het is vandaag al 12 nov en mijn bestelling is er nog steeds niet. Het is heel frustrerend want de telefoon wordt ook niet opgenomen. De wachttijd schijnt erg lang te zijn.

Het kan niet beter.

Gezien ik al veel met Koopjesdeal iets heb besteld en ontvangen ben ik zeer tevreden over de mogelijkheid van bestellen, betalen en ontvangen. Hier voor geef ik Koopjesdeal een 10. Zeer accuraat en duidelijk.

Ans

Superkoop

Mijn bestelling werd goed op tijd opgeleverd en ben zeer tevreden hierover?

Ab
12-11-2018

Misschien komt het nog goed

Op 1 november plaatste ik een order, 3 artikelen in 1 keer. Per kerende mail ontving ik een schema wanneer ik de spullen mocht verwachten. De laatste daarin genoemde datum was 8 november. Pas op 10 november ontving ik één van de bestelde artikelen. Pogingen om per telefoon meer informatie te krijgen over de andere twee leidden naar een antwoordapparaat. Jammer. Juist deze wijze van kopen van zaken zijn ermee gediend ergens in het proces een levend mens te kunnen spreken. Maar misschien komt het toch nog goed.

Durty harrij

1 nov. besteld levering 8 nov. tot op heden niets ontvangen

Als je een mail schrijf duurt het 7 werkdagen voor dat je iets hoort. als je belt de wachttijd is 72 min. belachelijk voor woorden maar wanneer komt mijn pakketje nu? dat is de grote vraag waar wij geen antwoord op krijgen.

12-11-2018

Ik ben zeer tevreden de bestelling wordt altijd snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden altijd een vlotte afhandeling.

Gr Frans

Vic

Bijna altijd goed

Ik maak al enkele jaren gebruik van aanbiedingen bij Koopjedeal. Deels v.w. het aanbod en de prijs, deels v.w. de leveringssnelheid. Ik geef dan ook rapportcijfer 8.

Waarom geen 9 of 10?

Helaas is het ook een keer (2017) helemaal fout gegaan. Artikel met 3 jaar garantie ging stuk. Vervolgens 3 partijen die betrokken waren bij de afhandeling. Koopjedeal, DHL, en de fabrikant. Om het verhaal verder kort te houden, maandenlang heen en weer getelefoneerd, gemaild met deze 3 partijen die steeds naar elkaar wezen. Het opgestuurde artikel (videodeurbel van om en nabij 100 euro) was niet meer bij DHL, niet aangekomen bij de fabrikant en Koopjedeal deed verder ook niets meer, ja, meermaals beloven om het uit te zoeken en daarna nooit meer iets laten horen.

Janny

Te laat ontvangen

Mijn ervaring is niet goed.

ik zou mijn bestelling 8-11 ontvangen maar nog niets gekregen wel de afrekening.het is nu 12-11-2018

Sopha

Teleurstelling

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de afhandeling,van moment tot plaatsing order, communicatie en aflevering artikelen .

Maar op 01-11-2018 heb ik een aantal artikelen besteld en betaald,daarvan heb ik een bevestiging ontvangen daarna niets meer vernomen.

Met vriendelijke groet,

Sophia den Hollander

Tatjana
11-11-2018

Bestelling mijn order is nog steeds niet gearriveerd

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen helaas

Tini
11-11-2018

Niet aan afspraken houden!

Woensdag 7Nov. Zou mijnbestelling geleverd worden. Heel de dag thuis gebleven ook de Donderdag nog, tot op heden niets ontvangen. Bellen lukt niet , op E. Mail krijg ik geen antwoord. Dit was voor mij dat ik de eerste keer online iets bestel en gelijk al een slechte ervaring!

Henderika

Ongelofeloos

De afgelopen week enkele artikelen besteld. Deze waren van prima kwaliteit maar bovenal niet duur Zo hou je nog wat geld over in je portemonnee. Echt een aanrader, hetvisver niet voor niets zo druk Ook het chatten ging prima, heel handig en geen gedoe met wachttijden. Chapeau!

Balen.

31 okt. 3 artikelen besteld , totaal was het € 99. Artikelen zijn betaald , maar nog steeds niets geleverd. Dit vind ik niet zo netjes van koopjedeal. Waar blijven de artikelen ILSE. Groeten Pieter Vogelaar.

Pascale

Goede producten

Even een hikje voor wat betreft de levering en het achteraf betalen. De factuur was al binnen en de levering was nog niet binnen. Contact opgenomen en direct antwoord gehad. Prima afgehandeld. Product inmiddels ontvangen

Marike
11-11-2018

NOOIT MEER WAT GEHOORD: GELD KWIJT.

Besteld< betaald< via mail en website contact, noooit wat over gehoord!

Jelte

Geen echte communicatie

Bed besteld in september , zou 9 oktober geleverd worden. Nog steeds niet geleverd.Is betaald €1050,- nauwelijks contact te krijgen. dan allerlei smoesjes.

Leveringen

Wat mij nu al 2 keer is overkomen is dat het artikel wat ik gekocht heb gewoon niet volgens afspraak is of wordt geleverd, zelfs op dit moment is dat het geval, ik wacht maar af, verder is het vele malen meer overkomen dat het goed is verlopen,

Ria

Goede en slechte ervaring

Bestel al jaren via Koopjedeal. Het gaat altijd goed maar helaas op 31 oktober heb ik een bestelling gedaan van € 52 die op 7 november bezorgd zou zijn. echter tot nu toe niet bezorgd. Ik kon altijd opbellen met jullie helaas krijg ik nu de melding dat er topdrukte is en dat er niet kan worden opgenomen. dus email verstuurd en daarin staat dat het 7 dagen kan duren voor je een antwoord krijg. Ik geef jullie nu nog een 8, krijg ik mijn bestelling alsnog dan wordt het een 10.

Levering van artikelen door Koopjedeal.nl

Recentelijk heb ik aantal producten besteld bij koopje deal. Mijn ervaringen daar bij zijn bij eerste zending goed. Het is binnen de termijn van 3 tot 5 dagen geleverd. De laatste keer echter kwam er een kink in de kabel, de bestelling die ik geplaats heb, laat nog steeds op zich wachten. Bestelling geplaatst op 31 oktober en nog niet op het bezorgadres. Bij navraag bleek dat er iets met de distributie van producten niet goed gegaan te zijn. wat opviel dat ik er zelf achteraan moest om te kijken wat eraan schortte. bedrijf heeft uitgelegd en excuses aangeboden dat zij mij ervan niet in kennis gesteld hadden. de geleverde producten voldoen en zijn van goede kwaliteit. De prijs /kwaliteit is een absolute aanrader.