Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
De levering (binnen 5-6 dagen) van bestelde zaklampen bleef uit. Pogingen om telefonisch navraag te doen mislukten "omdat het zo druk is". Uiteindelijk via chat toch de tevredenstellende mededeling ontvangen dat levering door omstandigheden iets later zou plaatsvinden. Dit bleek te kloppen en per saldo ben ik zeer tevreden met de lampen en de afwikkeling.
Mijn eerste bestelling is prima afgewikkeld en binnen de geplande leveringsdatum ook ontvangen.
Nog niet afgeleverde artikel. Bestelling 203017304 geplaatst op30 oktober
Ik heb twee zaklantaarns gekocht met een enorm bereik en licht opbrengst! Ben er heel tervreden over! Ik hou nu Koopjesdeal goed in de gaten, overigens wordt ik er ook aan herinnerd, zeer makkelijk dus.
Ger
Het is goed om te horen dat het met 98,87% van de bestellingen naar wens verloopt. Ik heb nu de pech dat in de groep van 1,13% zit waar het niet goed gaat. Dan verwacht je voor deze groep juist alle aandacht. maar uit diverse reviews en mijn eigen ervaring is dat niet het geval. Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar, daar begint het al mee. Op de account side staat dat het pakket afgeleverd zal worden voor een bepaalde datum, helaas niet gebeurd. Antwoorden per chat en mail zijn standaard teksten, niet klant vriendelijk. Elke dag ontvang ik, eigen keuze, info over aanbiedingen etc maar over mijn bestelling valt geen helderheid te verkrijgen. Werk aan de winkel is mijn advies, elke klant is er een, hoe groot het bedrag ook is. Zo moeilijk is het toch niet om een pakketje van a naar b te verzenden. De verbetering zit hem in 1,13%, communicatie is hier volgens mij het sleutelwoord. Het klinkt misschien negatief, echter dit is realiteit en deze twee liggen heel dicht bij elkaar. Veel succes en ik hoop dat mijn pakket dit jaar nog gaat aankomen.
Na iets besteld te hebben is het wachten.wachten.wachten Je hoort of ziet niets meer. contact opnemen is practisch onmogelijk Laten ze die tent toch zo snel mogelijk sluiten.
Tot de laatste bestelling was ik zeer tevreden. De producten voldeden aan de omschrijving en waren tijdig verzonden en als afgesproken bezorgd. De laatste keer ging het echter mis. Ik bestelde drie producten, twee met een levertijd van 3-5 werkdagen een van ca. 7 dagen. Na 7 werkdagen (10 dagen incl. weekend) werd een pakketje bezorgd met slechts 1 product, het laatstgenoemde. Over beide andere bestellingen taal noch teken. De klachtenlijn was op vrijdagmiddag niet bereikbaar. Ik wacht na 11 dagen nog altijd.
Een bestelling op 31 Oktober j . l geplaatst en betaald,op 11 November nog niet ontvangen. Betreft 4-pack Pierre Gardin Boxershorts.
Mijn ervaringen zijn zeer slecht.31 oktober vaatwastabletten die 5 november geleverd zouden worden.Tot op heden niets ontvangen. Ook niet het fantsoen om een telefoontje te plegen of een mail sturen dat het later zou kunnen worden. De helpdesk is onbereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. Begin sterk aan oplichting te denken.
Ik wacht al 10 dagen, en ik hoor en zie niets over mijn bestelling. Dus kan ik nog niet een eerlijk antwoord geben.
Goede site en de levering is ook goed
Ik had een gerefurbishede laptop besteld. Op de datum dat die bezorgd zou worden, was die er niet. Volgende dag geprobeerd te bellen. Het telefoonnummer was niet bereikbaar, maar de voicemail gaf aan via de site contact op te nemen. Dus ik wilde de live chat gebruiken. Het duurde heel lang voordat ik het chatlinkje kreeg. Vervolgens typ ik mijn vraag en krijg ik de reactie dat het druk is en dat het maximaal 15 minuten duurt voor ik antwoord krijg. Dat werden er uiteindelijk veel meer en toen werd aangegeven dat er iets met het afleveringsproces was. Het was wel netjes als ik daar een mail van had gekregen. Uiteindelijk kreeg ik de laptop en daar zouden gebruikerssporen op zitten, maar ik vond het wel heel eeg veel. Allerlei krassen en deukjes. Hij werkt wel heel goed, tot nu toe, dus ik denk er nog even over na.
Bestelling geplaatst op 31 oktober. Levertijd zou ca 4 dagen zijn. Nu - 10 november - nog niets ontvangen. Niet telefonisch bereikbaar. Geen mail over vertraging oid ontvangen. Zeer onklantvriendelijk bedrijf
De ontvangen producten zijn op zich naar wens, als ze eindelijk zijn gekomen. Het vreemde is dat je geen verzendkosten betaald als je 3 producten tegelijk besteld, maar deze komen vervolgens één voor één en met soms lange tijd ertussen. Sterker nog ik heb nu tweemaal een bestelling geplaatst en wacht van elke bestelling nog altijd op één van de producten. Op de site zie je alleen maar de uiterste leverdatum staan en die is allang verstreken zonder dat het product is gearriveerd.
Hier werken ze perfect en leveren zoals het beschreven is en altijd correct men koop geen kat in een zak!
20 september bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden is de order niet compleet geleverd. Op.mail wordt niet adequaat gereageerd.
Het was mijn eerste bestelling bij koopjedeal. Zeer tevreden.
Mijn ervaring is van goede soort! En was bij mij goed gescoord! Het goede nieuws is dat wat ik bestel tot nu toe bij mij prima in orde is!
Slechte ervaring. Je krijgt 0.000 contact met ze. Ze laten je betalen voor PostNL versturen maar uit eindelijk word het door de brievenbus door Sandd geleverd. En als je mailt kunnen ze geen nieuwe factuur maken en willen ze je punten geven ipv van je geld terug. Zit nu al 3 dagen op een retourlabel te wachten. Het is gewoon een baggerbedrijf. Heeeeeel veel spijt dat ik daar wat “gekocht “ heb.
Artikelen verwacht op 6 november, niets geleverd, ook geen mail