Afleveren bestelling

Bij mijn bestelling op maandag 29 0ct. werd gezegd 5 dagen levertijd . helaas is het nu 9 nov. en pakket is nog niet afgeleverd

AnFer

Snel en vakkundig

Koopjedeal werkt snel en vakkundig. De service is oké. Mocht er onverhoopt Ites misgaan, dan is er altijd een goede oplossing.

Jorien
09-11-2018

Geld kwijt en vloerkleed kwijt

Ik heb een vloerkleed besteld en het bleek verkeerde kleur te zijn. Gebeld en blijkbaar had ik geluk dat ik iemand aan de lijn kreeg. Mocht het kleed kosteloos retourneren. Op 27 oktober afgeleverd bij DHL. Koopjedeal zou binnen 3 (max 5) dagen het kleed hebben ontvangen, de ontvangst bevestigen en het geld terugstorten. Op 5 november heb ik meerdere malen gebeld en kreeg alleen een bandopname. Vervolgens heb ik een mail gestuurd. Op 9 november nog steeds geen ontvangstbevestiging/reactie gehad. Weer gebeld en krijg weer alleen een bandopname. Ik heb dus een bericht via facebook gestuurd. Ik denk echter dat ik naar mijn geld (en mijn kleed) kan fluiten.

Yohan
09-11-2018

Mooie producten en eerlijke prijzen, maar levertijden kunnen veel beter.

Sommige producten worden te laat of soms niet geleverd. Respons op klachten moeten sneller.

Tendele niet geleverd

Telefonisch niet bereikbaar op website geen ruimte voor "andere vraag" dan maar via e-mail opmerking maken daarop snel mail-antwoord " we zijn druk reactie kan wel lang duren"

Lammie

Bezorging

Het ging altijd goed met de levering, maar de laatste keer hebben we na 11 dagen nog niets ontvangen. Na een mailtje naar koopjesdeal heb ik wel antwoord gekregen dat er iets “fout” is gegaan. Het wordt nu maximaal binnen 10 dagen bezorgd.

Goede snelle levering.

Aan biedingen worden snel op internet gezet waardoor men snel kan reageren om eventueel het benodigde artikel te kunnen kopen,als men deze nodig kan hebben.

Door
09-11-2018

Een beetje nalatigheid product nodig.

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan die de 5e november binnen zou zijn en heb hem nog niet ontvangen dus mijn oordeel kan ik nog niet geven.

Fred

Slechte ervaring.

Bestelling wordt veel te laat geleverd. Reactie op mail over aanvullende informatie wordt daar niet op gereageerd. Retourzending aangevraagd. Max 2 dagen reactie tijd. Ook voor de retourzending heb ik nu na 4 dagen nog geen reactie mogen ontvangen. Kortom voor mij de laatste bestelling bij Koopjedeal.

Igor

Voor elk wat wils

De aanbiedingen zijn zeer divers en ook voor een goede prijs. Heb koopjedeal pas ontdekt, maar ben er erg blij mee

Edwin

Bestelling

Ik heb wat besteld dit duurde 14 dagen voor het binnen was echter ontbreekt er nog wat

Pee
09-11-2018

Niet bereikbaar voor advies , retourneren lukt nu niet

Koopjedeal blijkt mij geen label te sturen voor het retourneren van de gekochte latop, is telefonisch vrijwel onbereikbaar, per chat wordt het gesprek niet voortgezet, er wordt niet gereageerd op mijn mails. Ik betwijfel de betrouwbaarheid, hoe kan ik van mijn recht op retour gebruik maken?

Cindy

Bestelling betaald.levering blijft uit

Op 23 september 2018 een bestelling gedaan bij koopjedeal en via Ideal betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. In de telefoontjes die hierover zijn gevoerd worden toezeggingen gedaan die niet worden nagekomen en reacties op mails blijven uit. In het begin waren mijn ervaringen met koopjedeal goed. De service, als er iets misgaat, is zeer slecht

Ernestine

Wachtijd klantenservice

Om 9.06 bel ik de klantenservice. Er is dan al een wachttijd van 47 minuten. Na 9 minuten wachten is de wachttijd 22 minuten. Dat schiet op. Na 14 minuten is de wachttijd 35 minuten. Hoe is dat mogelijk? Waardeloos!

Hein

Prima in orde

Mijn ervaring is dat er tegen prima prijzen geleverd wordt. Heb goede ervaring met Koopjedeal.nl. De levering kon wel iets sneller, maar dat zegt meer iets over mij.

Tot nu toe, na meerdere bestellingen, goede ervaring.

Leo

Teleurstellende ervaring.

Ben nieuwe klant,1e en 2e bestelling gedaan op 28/10 en 02/11 tot op heden 09/11 niets ontvangen geen track en tracé mogelijk en de klantenservice per telefoon onbereikbaar,slechts niets zeggende info via de chat maar pas na navraag geen informatie van eventuele vertragingen vanuit de organisatie geeft geen vertrouwen voor verdere bestellingen

Wilma

Goede en goedkope deals.

Al verschillende keren producten via Koopjedeal gekocht. Goede producten voor scherpe prijzen. Daarnaast een spaarpuntensysteem zodat je nog goedkoper uit bent. Een aanrader!

Pim

Trage levring

Op 28 november een dekbedovertrek besteld en nog steeds niet ontvangen

Ko

Fast heater

Mijn ervaring is ,een goede en snel antwoord op mijn vraag.,

Nico

Levertijden !

Levertijd binnen 5 werkdagen? 28 oktober besteld , geleverd heden 8 november . Bezorgkosten via post NL . Bezorgt door DHL . Dit klopt toch allemaal niet? Na het sturen van een mail als antwoord : wilt u niet meer mailen of bellen want dan duurt het nog langer . Is dit service? Slechte zaak .