Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ben al weer enige tijd klant bin koopjesdeal en naar goede tevredenheid. Met goede producten snelle levering en de prijzen zijn top. Een echte aanrader voor mensen die nog twijfelen over een aankoop .
Nadat een bestelling was vertraagd, kreeg ik een vriendelijke mail waarin ze hun verontschuldiging aanboden en mij op de hoogte hielden van de status.
2 bestellingen op 27/10 en 31/10 geen orderbevestiging en tot nu toe 8/11 niets ontvangen.idealbetaling wel afgeschreven. Geen contact te krijgen via mail,telefoon of chat.
Ik heb bij de laatste maand diverse bestellingen gedaan de eerste heb ik terug gestuurd en moest weken wachten op teruggaven van mijn geld, de tweede bestelling heb ik gedaan 2 weken terug maar heb daar nog niets van ontvangen en dit gaat toch over zo'n ± 170 euro? 3 e bestelling zelfde dag besteld als de tweede en die heb ik wel binnen? Ik zou op de hoogte worden gehouden waar de bestelling was maar daar heb ik ook niets van vernomen. Hoeveel kan er fout gaan in EEN maand ik vindt dit triest.
Ik zou 2 en 6 november een bestelling krijgen heb deze nog niet ontvangen telefonisch niet bereikbaar voorheen nooit klachten gehad
Super mooi en kwaliteit is goed. Ben erg blij met mijn aankoop
Klantenservice totaal niet bereikbaar. Grote schande.
Als iets te goedkoop lijkt om waar te zijn is het vaak niet waar. Vaak. Maar niet bij Koopjedeal!
Diverse malen iets besteld bij koopjedeal maar vaak problemen met vermelde levertijden. Altijd veel later. Ook klantenservice is onbereikbaar. Matig tevreden dus.
We hebben meerder artikelen besteld die keurig verpakt en op tijd zijn geleverd
Ik heb reeds verschillende malen gekocht bij Koopjedeal , en tot op heden ben ik zeer tevreden .
Niets op tijd leveren ,geen track en trace wij weten niet waar we aan toe zijn. waardeloos,waardeloos,waardeloos.
Retour zending ging moeizaam, maar in een latere chat sessie werd ik goed geholpen.
3x een mail gestuurd over een nog steeds niet geleverde bestelling en nog steeds geen antwoord. Ben erg boos en denk er over om niets meer bij jullie te bestellen .
Op 26 oktober een bestelling geplaatst, zou 2 november bezorgd worden, nu, 7 november, nog niets ontvangen. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, op e-mails wordt niet gereageerd. Strop van 249,00 euro?
Na lang wachten, mailen bellen chat , te horen gekregen dat het bestelde artikel niet leverbaar is. Binnen 5 dagen wordt uw betaling teruggestort. Wederom niet dus. Bellen maar weer. Helaas zijn we vandaag niet berijkbaar. Wat nu?.?.?.?
Geen levering (levertijd ruim verstreken), wel betaald. Geen klantenservice bereikbaar.
28 oktober 2018 3 producten besteld tot op heden 1 product geleverd klantenservice telefonisch niet bereikbaar krijg geen antwoord op mail track @ trace werkt niet. Alle producten vooruit betaald.
De verzendkosten vind ik erg hoog! Ook bij een bestelling van hoger dan €.20. Bestelling niet te volgen , TRACK en Trace. Mijn bestelling kwam 4. dagen te laat! Was een Cadeau , dus iets anders moeten kopen . Stel voor de verzendkosten te laten vervallen , en terug te betalen
23 september een drietal items besteld, 1 item geleverd maar de andere twee niet! Na mailen kreeg ik antwoord dat er een probleem was in het distributieproces, maar het artikel zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Helaas na veelvuldig mailen eindelijk een reactie dat 1 artikel gecrediteerd Zou worden (pas 17-10) Bedrag wel redelijk vlot retour! Nog steeds 1 artikel missend. Op 18 -10 mail ontvangen dat wegens een storing in het distributieproces mijn 3e artikel ook niet leverbaar is? Binnen 5 dagen zou ik weer een credit ontvangen. 25-10 maar weer eens gemaild en geen reactie, 1-11 nogmaals, en zowaar op 2-11 een reactie, er is weer een probleem met de distributie en ik ga mijn product binnen 5 dagen ontvangen? Terwijl ik op 18-10 te horen krijg dat het niet leverbaar is? Al met al een waardeloze service met onduidelijk communicatie (als deze er al is)