07-11-2018

Hoge verzendkosten.! en te late bezorging

De verzendkosten vind ik erg hoog! Ook bij een bestelling van hoger dan €.20. Bestelling niet te volgen , TRACK en Trace. Mijn bestelling kwam 4. dagen te laat! Was een Cadeau , dus iets anders moeten kopen . Stel voor de verzendkosten te laten vervallen , en terug te betalen

Trevor
06-11-2018

23 september een drietal items besteld, 1 item geleverd maar de andere twee niet! Na mailen kreeg ik antwoord dat er een probleem was in het distributieproces, maar het artikel zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Helaas na veelvuldig mailen eindelijk een reactie dat 1 artikel gecrediteerd Zou worden (pas 17-10) Bedrag wel redelijk vlot retour! Nog steeds 1 artikel missend. Op 18 -10 mail ontvangen dat wegens een storing in het distributieproces mijn 3e artikel ook niet leverbaar is? Binnen 5 dagen zou ik weer een credit ontvangen. 25-10 maar weer eens gemaild en geen reactie, 1-11 nogmaals, en zowaar op 2-11 een reactie, er is weer een probleem met de distributie en ik ga mijn product binnen 5 dagen ontvangen? Terwijl ik op 18-10 te horen krijg dat het niet leverbaar is? Al met al een waardeloze service met onduidelijk communicatie (als deze er al is)

Waadeloze service

Twee weken heb ik twee artikelen besteld. Een artikel werd op tijd bezorgd. Het andere artikel werd niet geleverd. Ondanks 2 emails, ontving ik geen enkele reactie. Vanmorgen geprobeerd telefonisch contact te krijgen, maar dit lukte ook niet. Kreeg een bandje, dat de klantenservice niet bereikbaar was. Pas vanavond het artikel ontvangen. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar wel dat het een waardeloze service is. Het was eens maar nooit meer

Hannie

Niet geleverd

Ik heb 2 produkten besteld maar er is 1 artikel geleverd . Wel beide artikelen betaald. In mijn koopjedeal staat dat alles is geleverd? Mail gestuurd geen antwoord , nogmaals mail gestuurd wederom geen antwoord. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, staat een bandje op onze klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Wat is er aan de hand daar.

Cor
06-11-2018

Besteld op 25 september met levertijd 3 dagen !

Besteld op 25 september jl met levertijd 3 dagen op de site, nu vandaag 6 november! nog steeds niets ontvangen! Geen antwoord op mijn mails, beloften via de telefoon (wachttijden van minimaal 20 minuten) worden niet nagekomen, uitstel via de teleffon duurt altijd een week, 1 keer de foute bestelling geleverd via DPD wat ook al geen pretje is, direct retourgezonden, ze vertikken het om de retourgezonden artikelen in ontvangst te nemen! Ik heb er een heel draaiboek van, overweeg om naar de Politie te gaan wegens oplichting!

Adrianus
06-11-2018

Voor goede prijzen en opperbeste dienstverlening moet je naar Koopjedeal!

Mijn ervaringen met Koopjedeal zijn zeker zeer positief behalve wanneer het bedrijf AfterPay zich met zaken gaan bemoeien dan zijn de rapen gaar. Ik adviseer Koopjedeal de deal met AfterPay nogmaals te bekijken anders verwacht ik dat er klachten van goede klanten gaan volgen! Waarom geen onmiddellijke betaling bij een bestelling?

Oplader voor telefoon draadloos

Zeer slechte ervaring met deze oplichters 21-10 bestelling geplaatst zou 26-10 geleverd worden maar niks bellen zijn 36 wachtende voor je dan maar maar mailen regeren nog niet eens op de mail vorige week gebeld eindelijk iemand aan de lijn problemen met de levering zou afgelopen maandag mailtje ontvangen maar niks ze hebben de poen binnen en zoek het maar uit oplichters koop niks hier ga maar een mail sturen naar kassa

06-11-2018

Service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel

Mijn ervaring met Koopjedeal is alleen maar positief en goed , ik kan niet iets bedenken waar wat op aan te merken was , snelle service/levering , goed verpakt ,bij 3 artikelen gratis verzending, en wat belangrijk is goede spullen voor betrekkelijk weinig geld (schoenen en jas ) .Ik raad iedereen dan ook aan om eens te neuzen op de site van Koopjedeal!

Nellie

Top

Alles wat ik heb besteld is keurig en netjes afgewerkt

Frits

Geen goede ervaring

Ik heb op 26 okt.een bestelling geplaatst.voor twee artikelen.het ene artikel heb ik op 1 nov.gekregen.e n het andere artikel heb ik tot heden,nog steeds niet gekregen.ik heb daar over al een mail gestuurd,maar het enige,wat ik terug kreeg,was een mail,dat wegens drukte het wel een week kon duren,voor dat het in behandeling werd genomen.ook werd aangegeven,niet meer te bellen of te mailen.ik ben benieuwd,wanneer ik nu iets hoor.dit is mijn ervaring met jullie!

Lies

Verduisterende gordijnen

29 September jl. 5 gordijnen besteld. 3 Gordijnen waren een verkeerde kleur. Meteen met een digitaal door Koopjedeal aangeleverde retourbon terug gestuurd via DHL. Heel vaak telefonisch en per mail contact gehad met Koopjedeal en er werd bevestigd dat het goed kwam. Inmiddels is het 6 november en probeer ik maar weer telefonisch (steeds heel lange wachttijden) contact te maken. Nu is de telefonische helpdesk gesloten.

06-11-2018

Jouw deal koop je bij koopjedeal

Erg mooie producten voor niet heel veel geld Goede kwaliteit Vd producten Nette levering, goed verpakt

06-11-2018

Helaas niet meer te vertrouwen

Ben al jaren een tevreden klant, maar bij de laatste bestelling ontbrak een artikel. Op mail wordt niet gereageerd en telefonisch wordt aangegeven dat ze gesloten zijn. Het lijkt erop dat er een faillissement in aantocht is, zodoende raad ik momenteel sterk af om hier te bestellen!

Wilsophie
06-11-2018

Meestal een goede deal, dit keer niet.

Tot nu toe verliep alles redelijk goed. Wat geduld oefenen maar de bestelling kwam altijd. Dit keer liep het anders. Ik had een bestelling gedaan van 3 producten en deze werd maar niet bezorgd ondanks de info op mijn account. Dan maar een mailtje sturen. Geen reactie dus dan maar bellen. Wat schrok ik van de slechte info via de telefoon. Dan moest ik nog 24 minuten wachten en dan weer 36 minuten. Uiteindelijk werden dat 60 minuten op een gewoon tel. nr. Dus die kosten lopen behoorlijk op. Eindelijk ik had iemand aan de telefoon en met wat kundigheid had deze meneer mij kunnen geruststellen met welke belofte danook, maar een dergelijk advies kwam er niet. Dus dan maar annuleren. Hij zou dat regelen dus ik zie de teruggaaf tegemoet op mijn rekening. Maar een goed gevoel heb ik er niet over. Heel jammer eigenlijk want ik had liever mijn bestelling gehad waar ik mij op verheugde. Met vr. gr.

Sf

Loze belofte

Bestelling 26 oktober geplaats nu 6 november nog niets ontvangen vier mails gestuurd waar het blijft, kun je beter niet doen krijg toch geen reactie. heeft totaal geen zin. dan maar gebeld wachttijd 18 minuten tel uit je winst. tot overmaat van ramp staat de volgende dag een advertentie in de krant waarbij hetzelfde product € 3,- goedkoper staat al met al product betaald niet ontvangen en hoger in prijs.

kunt beter ergens anders bestellen met alle rompslomp veel goedkoper en zonder ergernis

Geen klantenservice

Spullen worden niet compleet geleverd. Mails worden niet beantwoord Telefonisch niet bereikbaar. KOOP NIET

Rolf
06-11-2018

Waar blijven mijn goederen?

31 oktober ook al een klacht geschreven, er werd mij gevraagd naar het bestelnummer 202946002 ,zodat dat ze contact mij konden opnemen. Dit is nog steeds niet gebeurt. De bestelling is al geplaatst op 21 september. Kassa of Radar doe er wat mee.

vr gr, Rolf

Geen levering gekregen

Zeer slechte ervaring. Je wordt aan het lijntje gehouden, men komt hun afspraken niet na en verzinnen smoesjes. Krijg zelf te horen dat ik niet moet zeuren. Op dit moment ga ik aangifte doen bij de politie en zal ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Tevens zal ik mijn zwager inschakelen die dit soort zaken als agent zal gaan bekijken. Voor mij is het een partij die zijn afspraken niet nakomt.

05-11-2018

Alleen kopen gaat hier goed

Niet bereikbaar per telefoon of e mail

Onbetrouwbaar bedrijf!

Heb op 15 oktober een bestelling gedaan, vorige week kontat gehad met danielle, welke mij vertelde dat mijn bestelling er bijna moestzijn. We zijn nu een week verder, niets gehoord of gezien en ze zijn ook niet bereikbaar, Trap er niet in, de positieve previews hebben ze er waarschijnlijk zelf ingezet, om te voorkomen dat ze helemaal afgaan door de negatieve reviews.