Adam

Vlot,duidelijk,en vriendelijk,perfecte eigenschappen!

Mijn ervaring is dat koopjesdeal doet wat je ervan verwacht, en dat vind ik top!

Naservice

Bij de levering was er een item niet geleverd. Heb dit gemeld en een kleine week later heb ik het toch aan gekregen bedankt voor de service

Grtz Jan

Accuraat

Mijn bestellingen zijn steeds accuraat en op tijd uitgevoerd

Hartelijk dank

Leo

Goed service!

Ik had een probleem met een eerdere aankoop, dit is door de klantenservice correct aangepakt!

Bram

Verrassingsbox heren

Liet me verleiden om een black friday verrassingsbox te kopen voor 60 euro, speciaal voor heren. Nou een verrassing is het. Een doosje vaatwastabletten, robijn wasmiddel, zaklampje, tyraps en nog wat goedkope dingen. Ter waarde van 250 zou het moeten zijn. De voorpret die ik had met de hoop dat het echt een verrassing zou zijn is wel de das om gedaan. maar ach. dan maar geen risico lopen met dit bedrijf

Antoinette

Koop goedkoop bij koopjedeal.nl

Wij kopen regelmatig op koopjedeal. Er is nog nooit iets geweest dat niet klopte. Alles is correct en de afspraken worden nagekomen.

Willy

Zadel en bijzettafels

Vind het goed voor elkaar de spullen snel thuisbezorgd.

Greet
26-11-2020

Bij Koopje Deal besteld, heb ik direct aan een ander verteld.!

Al een paar jaar ben ik verslaafd aan de website van Koopje Deal, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik de site helemaal bekijk, niet eenmaal maar verschillende keren per dag. Voor mij is het ontspanning, en meestal zit er wel een koopje voor mij tussen.

Corinne

Cannabis

Dit is het enige middel die mij kan kalmeren met mijn stalen zenuwen

Jannes
25-11-2020

Buitenlamp op zonne energie

De buitenlamp is goed, echter de vorige ook van Koopjedeal (ongeveer een jaar oud) heeft het plotseling begeven. (lamp op zonnepanelen)

Bruno
25-11-2020

Puur genot!

Prijs,kwaliteit,service,levering.TOP!

Erna
23-11-2020

Toppie

Goede service leuke aanbiedingen fijne afwerking. Al diverse malen iets besteld, altijd prima in orde

Carine
23-11-2020

Zeer stevige spullen

Snelle levering en zeer behulpzaam als je iets vraagt gr carine

Luc

Zeer tevreden

Altijd snel en compleet geleverd .

Nico

Bevalt prima

Levering uitstekend geregeld

Luc
22-11-2020

Super leuk om aankopen te doen bij koopjedeal.nl

Zowel ik als mijn vrouw hebben al veel gekocht en altijd zeer kontent geweest en wat de levering betreft altijd een snelle service groetjes

Ineke

Fantastisch snelle levering

Ik bestelde woensdagavond op de valreep een horloge voor mijn studenten-neef. Zijn mobiel was stuk en had 'm opgestuurd naar China. Geen tijd dus meer bij de hand en geen geld omdat zijn werkbaantje vanwege Corona was platgelegd. Zaterdag erop kon ik zijn cadeautje dus overhandigen! Top!

Diana

Draadloze oortjes

Super snelle service en levering?

Np

Voordelige en toch kwaliteit

Snelle afhandeling met een klacht.

Hendrik

SUPERGOED