Math.

Altijd correcte afhandeling.

Prima.goede service

Het gaat steeds beter!

In het begin ging het allemaal een beetje traag maar al doende leert men. Dus jullie hebben geleerd en je kunt merken dat dit een prima leermeester is geweest,alle begin is moeilijk daar houden we het op.Nu gaat het prima en nog veel succes maar als jullie zo doorgaan lukt dat zeker.

Koopjedeal=klassieke oplichting

-Koopjedeal=bestelling noteren -Koopjedeal=geld incasseren -Koopjedeal=artikel niet leveren -Koopjedeal=geld niet terugstorten -Koopjedeal=niet reageren kortom: -Koopjedeal=oplichting

Janine

Duidelijkheid en goede deal

Onze ervaring is dat je goede informatie kunt vinden over het product waar je belangstelling voor hebt. De verwerking en levering is keurig volgens afspraak. Onze conclusie: een prettige manier van zaken doen!

Karla

Een deal van koopjes?

Alles op tijd geleverd en prima kwaliteit voor spotprijzen

Diana

Waardeloos en onbetrouwbaar

Men beweert ons bestelde artikel te hebben bezorgd maar dit is niet waar. Wij willen ons geld terug en tot op heden krijgen we dit gewoon niet.

Dik Jan

Gemak en betrouwbaar

Levering correct en conform afspraak

Een aanrader.

Nog nooit een klacht gehad. Altijd de bestelling op tijd ontvangen. HOUDEN ZO.

Aarr

Ondergoed wat een rommel

Een 12 pack Pierre cardin besteld. Wat een beroerde kwaliteit. Na 1 uur dragen lubbert de stof al uit. Echte miskoop. En steeds a la ik een review plaats beloven ze het goed te maken. Maar je hoort niets. nooit meer

Militaire led zaklamp

22 okt boven genoemde bestelling gedaan zou op 29 okt bezorgd worden is niet gebeurd Vandaag (2 nov)klanten service gebeld na 40 minutes wachten eindelijk iemand aan de lijn problemen bij distributie beloofd dat 6 nov bezorging plaats vind Ben benieuwd!,

Ria

Teleurgesteld

Op 22 oktober 2 zaklampen besteld en betaald. Tot op heden niets ontvangen en/of bevestigd. Op 31 oktober een herinnering gestuurd. Weer niets gehoord! Dit vind ik niet netjes. Het zal nog even duren voordat ik iets bestel

02-11-2018

Mijn eerste ervaring met Koopjedeal .nl is een domper !

Ik heb twee zaklantarens (1+1 gratis) besteld en op zet borstels voor mijn Elektrische tanden poets apparaat besteld 22 oktober 2018 levering 29 oktober 5 dagen lever tijd staat er, maar 29 oktober kwam er niets 31 oktober lagen de opzetborstels in de brieven bus, Maar geen zaklantarens! en daar had ik meer belang bij, na een paar dagen gewacht, dacht ik laat ik maar eens bellen, nou trek daar maar een paar uur voor uit, eerst bel ik en krijg te horen dat het kantoor gesloten is (ik belden tussen 9 en 12 uur op donder dag 1 november 2018). na de middag diezelfde dag heb ik nog een poging ondernomen en krijg contact, en te horen dat (de gemiddelde wacht tijd 25 minuten is blijf aan de lijn U word zo spoedig mogelijk geholpen?) na een lange wachttijd ik leg mijn probleem voor aan de mevrouw aan de andere kant, na wat vragen kijkt zij op haar PC en zegt mij O ik zie het al U levering is op gesplitst , het duurt nog zeker 5 dagen maar u krijgt van ons een mail als u levering er aan komt. Die mail hadden ze toch ook eerder kunnen sturen dit heeft mij ook een halve dag gekost ,dan had ik als klant al dat ge doe niet gehad, of ben ik nu gek? groet MZ.

Aag

Altijd Koopjedeal,

Al weer een bestelling op tijd thuis gekregen, al weer zit er precies in wat ik had verwacht. Ooit heb ik een mail gestuurd en die werd snel en uitstekend behandeld. Het kan gewoon niet beter.

Mathieu

Bestelling

Word niet gelevert

Mirjam
02-11-2018

Koopjesdeal is eerlijk en betrouwbaar

Ik heb verschillende deals gekocht en ben over het algemeen heel erg tevreden. De producten komen altijd aan, alleen niet binnen het tijdsbestek dat ze aangeven. Ik ben ook heel tevreden met de kwaliteit die ze leveren. De koopjesdeals voelen echt als een kadootje.

Petra

Bezorging

Het is prettig als je de bezorging plots mist dat er altijd een volgende bezorgdatum en tijd wordt afgegeven opnkaartje. Maar als dat je niet schikt is het prettig om dit zelf te annuleren als klant en datum en tijd af te spreken wanneer het wel schikt.

02-11-2018

Geen response op diverse mail

4 oktober een aankoop gedaan bij koopje deal. Bij de bestelling stond binnen 7 werkdagen thuis bezorgd. Heden de bestellingen nog steeds niet binnen. Diverse keren gemaild in de afgelopen maand en geen enkele reactie hierop mogen ontvangen. Het bellen naar koopjedeal levers na meer dan een half uur wachten ook geen helder antwoord op, iedere keer word er gezegd:" volgende week meneer" dan komt de bestelling binnen. Tot vandaag na vier keer gebeld te hebben en 8 mails verstuurd nog steeds geen reactie en nog steeds geen bestelling mogen ontvangen. Ik raad koopjedeal ten strengste af

Bets
02-11-2018

Ben heel tevreden over de bestelling.

Heel fijne ervaring ,om dat ik heel goed tewoord gestaan ben.ze alles goed uitgelegd hebben.en op iedere vraag antwoord heb gekregen.bedankt.

Nooit teleurgesteld !

Ik heb al diverse malen gebruik gemaakt van Ilse van Koopjedeal en tot nu toe tot volle tevredenheid. De levering altijd volgens plan en de betalingen gaan ook heel eenvoudig, eventueel achteraf! Een echte aanrader dus!

02-11-2018

Goede kwaliteit, korrekte levering.

Ik Ben tevreden over de kwaliteit van mijn bestellingen en de berichtgeving over de levering.