02-11-2018

Goede kwaliteit, korrekte levering.

Ik Ben tevreden over de kwaliteit van mijn bestellingen en de berichtgeving over de levering.

Nico

Normaal snel en goed.

Bij vorige zendingen alles goed en snel zelfs met een persoonlijk gesprek afgehandeld alleen gaat het nu met de laatste bestelling wat trager jammer na 2 weekend nog niet mijn militaire led zaklampen omvangen! voor de rest goede ervaringen.

mvg Nico Rozemond

Joke
02-11-2018

In de meeste gevallen heel goed.

Ik heb al vaak iets bij Koopjedeal besteld. Mijn ervaring daarmee is heel positief. Tot de laatste bestelling. De 2 ledlampen (2 + 1 gratis) die ik op 22 okt. bestelde zijn, ook na herhaalde mails van mijn kant, nog steeds niet ontvangen. Krijg maar geen respons. Daarom in plaats van een 10 nu "maar"een 8.

Conny
02-11-2018

Besteld maar krijgen ho maar

Op 22 oktober 2018 een bestelling geplaatst maar nog steeds niet geleverd. Ook al een mail gestuurd, want bellen is geen optie met een wachttijd van een half uur, nog steeds geen reactie

Retourzending

Ik had schoenen besteld en de verkeerde waren geleverd; via de e-mail is het retourneren uitgelegd en heb ik de schoenen kosteloos kunnen retourneren?

Harma

Baitsjiep

Snelle levering van relevante artikelen voor een prima prijs en service

Floris

Walgelijk bedrijf

Ik heb dekbedovertrekken gekocht van een bepaalde maat, maar heb een totaal andere maat gekregen. De bezorgtijd was veel langer dan ze zeiden. En ik heb niet eens al mijn bestellingen ontvangen. Hopen dat ik mijn andere producten ooit nog krijg.

Er warmpjes bijliggen

Na lang wikken en wegen toch een synthetisch vier seizoenen dekbed besteld. Naar volle tevredenheid afgehandeld en geleverd.

Mich

Onbetrouwbaar

Klantenservice onbereikbaar. Wacht al anderhalve maand op mijn bestelling

Ben
01-11-2018

Waarom wordt er niet gereageerd om mijn mailtjes.

20 oktober twee matrassen besteld en betaald. Afgesproken werd dat de matrassen de 26e oktober zouden worden geleverd. Dat is zonder opgaaf van reden niet gebeurd. Ik heb 75 minuten in de wacht gestaan en de medewerkster wist niet anders te melden dat er een storing ergens was. Ik heb drie maal een mail gestuurd en daar is tot op dit moment niet op gereageerd. Vandaag (01-11-18) werd één matras geleverd door een ander bedrijf dan was afgesproken. Vanavond komt de andere, maar daarvan is de verpakking beschadigd werd me verteld. Als het matras ook beschadigd is gaat die weer retour. Het voelt niet zo goed.

Ben

Femy

Retourzending

Bestelling geleverd.super snel maar helaas voor retour zending ophalen wacht ik nu al 12 werkdagen.

Beroerde service en bereikbaarheid

17 oktober 2018 heb ik een bestelling gedaan en betaald. Volgens de site met een levertijd van 2 a 5 werkdagen. Tot op heden (31 oktober) niets ontvangen. De bereikbaarheid van de klantenservice is zeer slecht. 5 telefoontjes leveren allemaal lange wachttijden op. 30 tot 36 klanten voor dan wel 46 en 48 minuten wachttijd. Op diverse dagen lag de klanten service er al rond 15.00 uur uit.Ondertussen op advies van het antwoordbandje twee mails gestuurd die onbeantwoord blijven. Ook na de aangegeven 2 werkdagen. Telefoontje 6 geeft slechts 18 minuten wachttijd aan. Reden om aan de lijn te blijven. Wat schetst mijn verbazing. De wachttijd gaat van 18 minuten naar 15 en 14 minuten om vervolgens naar 19 en 22 minuten (?) te gaan. De aanhouder wint. Na 23 minuten krijg ik een telefonist aan de lijn. Wie krijgt de schuld? De leverancier! Die heeft leveringsproblemen. Ondertussen staat hetzelfde product nog steeds op de site met, u raadt het al, een levertijd van 2 a 5 werkdagen. Koopjedeal maakt de leveringsbeloften niet waar en houden zich niet aan de belofte de klant op de hoogte te houden. Mails worden niet beantwoord. Telefonisch contact is een ramp.

Onbetrouwbaar en onbereikbaar

Niks retourzenden, je probeert in te loggen maar 'computer says no', telefonisch? een wachttijd van meer dan een uur omdat er nog meer dan dertig wachtenden voor u zijn, doei! Houden zich niet aan afspraken en blijken na vele pogingen onbereikbaar en zijn dus onbetrouwbaar!

Ineke
01-11-2018

Iedere dag weer een verrassing wat die dag de koopjes zijn

Ik heb al vaak geprofiteerd van koopjes deal .hebben vaak leuke artikelen, Hoeft ook niet lang te wachten voor je het in huis hebt.is bij mij ook nog nooit fout gegaan.echt een aanrader om koopjes deal in de gaten te houden.

Stefaan

Pakket niet toegekregen

Ik zou normaal gezien 4 Gillette Fusion doosjes toekrijgen. Ik heb er 1 toegekregen (een maand later), en ik krijg de klantendienst van Koopjedeal niet te pakken, niet via mail, en niet telefonisch. Ik heb ondertussen al meer geld uitgegeven om telefonisch iemand te pakken te krijgen (volgens de voicemail duurt het normaal gezien 30 minuten, maar als je langer wacht loopt de wachttijd op.?). Ik heb ondertussen al 4 keer proberen telefonisch contact te krijgen (en telkens voor meer dan een half uur aan de lijn gehangen), en heb ook al 3 mails gestuurd zonder antwoord. Dit is een zeer onbetrouwbare website. Ik begrijp niet dat ze relatief gezien nog een goede score krijgen.

Jo

In de wachtrij

Over het algemeen tevreden en gaat alles goed. Helaas.nu nog steeds geen dekbed geleverd wat ik 21-10 had besteld. Heb gebeld op 27-10 om half elf en was toen 13de in de rij. Op een bepaald moment was ik beller nr 3 en heb ik VIJFENZEVENTIG minuten in de wachtrij gestaan. Ik heb expres mijn telefoon aangelaten en om vijf uur uitgezet en toen was ik nog steeds eerste beller. Dit lijkt mij aan verbetering toe. Vriendelijke groeten Jo Keij

Dorie

Ben niet tevreden

Op het moment is de ervaring slecht ik heb nog steeds mijn bestelling niet waar ik al meer dan 2 maanden op wacht

Wil
01-11-2018

Aflevering van bestelling veel te traag, zonder een bericht daarover

21 oktober een bestelling gedaan, zou plm na 5 dagen geleverd worden. Nu 1 november, 2 keer gebeld en nog steeds geen goederen ontvangen. Zelfs geen bericht van vertraging. Ook geen antwoord op ingestuurde e-mail gekregen. Ben dus ZEER ontevreden.

Koos
31-10-2018

Ik wacht al een maand

Bestelling van 26 september nog steeds niet compleet, 10 dagen terug nog wel telefonisch contact, men gaf aan een grote storing maar alles komt in orde. Nu al 2 dagen klantenafdeling gesloten? Wat is er aan de hand!

31-10-2018

Onbetrouwbaar

In September 2 overhemden besteld en betaald, maar tot op heden maar 1 overhemd ontvangen. Na telefonisch contact (toen dat nog bestond) belofte dat ze dit direct zouden oppakken en naleveren. tot op heden niet ontvangen of bericht gehad over levering.