Onbetrouwbaar

In September 2 overhemden besteld en betaald, maar tot op heden maar 1 overhemd ontvangen. Na telefonisch contact (toen dat nog bestond) belofte dat ze dit direct zouden oppakken en naleveren. tot op heden niet ontvangen of bericht gehad over levering.

Klaus

Onbetrouwbaar

Al meer dan een maand na bestelling en nog niks ontvangen.wel betaald, tel beloven zeker binnen 5 dagen maar niks, Krijg geen antwoord op mijn mail. De wachttijd voor de klanten service is 41 minuten

Herman
31-10-2018

Koopjesdeal is snel met geld krijgen maar levert niet.

Na maanden nog steeds niet geleverd. Betaling komt ook niet terug. Als je belt is er iedere keer een andere smoes. Geld kwijt en geen spullen.

Joop

Nette, correcte afhandeling

Koop je deal komt keurig zijn afspraken na.

Dorine

Onbetrouwbare webshop!

Een deel van de klanten krijgt na betaling hun spullen, maar een groot deel niet! Slim, want ze houden zo toch iets van geloofwaardigheid. Helaas komen veel onschuldige klanten zo bedrogen uit. De klantenservice, ze heet altijd "olga" toevallig, scheept je af met "5 werkdagen wachten" of is überhaupt niet bereikbaar. Als je weer opnieuw contact op neemt, zijn ze alweer vergeten dat ze je al eerder "geholpen" hebben. Bestel hier niks, tenzij je houdt van gokken!

Janneke

Netjes

Van begin tot eind keurig op de hoogte gehouden van de reis van het pakket.

Schandalige service

Op23 10 2018 is door mij een bestelling gegeven waarvan totop heden geen bezorging heeft plaatsgevonden,telefonisch bent u onbereikbaar en op e-mails -4-wordt niet gereageerd,in een woord schandalig wel factuur sturen maar niet leveren.

31-10-2018

Snel, goedkoop en goede service

Enkele malen iets besteld via koopjedeal. Tot op heden alles naar wens verlopen.

Onbetrouwbaar!

Op 19 september een bestelling gedaan. Nog steeds niet volledig geleverd. Op mail wordt niet gereageerd. Advies: hier niets meer bestellen. Ze komen hun verplichtingen niet na. Riekt zo langzamerhand naar oplichting.

Oplichting

Circa 5 weken geleden een bed besteld bij koopjedeal.nl, levertijd volgens de site; 7dagen. Inmiddels zijn er 5 weken verstreken en 11 beloftes verder, helaas wordt er geen enkele belofte nagekomen. Ik zal al 2 weken geleden mijn betaalde €749 retour geboekt krijgen, tot nu toe heb ik echter nog niks ontvangen. Ik wacht deze week(44) nog af anders zit er niks anders op dan aangifte van diefstal te doen. Ik voel me machteloos, ze zijn telefonisch erg moeilijk te bereiken en je hoopt iedere keer maar weer dat ze de gemaakte afspraken na komen.

René

Waardeloos bedrijf

Heb op 23 september een bestelling gedaan. Na een week gebeld waar het bleef. Kreeg toen nog contact en men vertelde mij dat er vertraging was. We zijn nu 5 weken verder en ik heb op 17-10 een gedeelte (1 van de 5 stuks) ontvangen. Telefonisch onbereikbaar meer dan 2 uur wachttijd. Ik heb het idee dat ze een bandje afspelen. Op e-mails wordt niet gereageerd. Ik heb wel bijna € 100 betaald. Oplichters zijn het. Raad iedereen aan hier niets te bestellen.

Onbetrouwbaar

Op 24-9-2018 een bestelling gedaan en na 3 weken nog niets ontvangen. Levering was zoek waar ik mijn twijfels over had. Na ruim 45 minuten aan de telefoon gezeten had ik eindelijk contact want men reageerde niet op e-mails. Toen werd de volgende dag het pakket door DHL geleverd en dit hebben wij geweigerd en zouden binnen 3 werkdagen het betaalde bedrag teruggestort krijgen. Nu zijn wij 5 weken verder en nog steeds geen betaling terugontvangen. Telefonisch onbereikbaar door lange wachttijden (nr. 27 in de rij). E-mails wordt niet op gereageerd. Ga nu aangifte doen en melding naar RADAR en OPGELICHT.

Nicolette

Koopjedeal uit de lucht?

Iets besteld bij Koopjedeal, wat drie dagen geleden uiterlijk zou geleverd worden. Niets gezien. Telefoon zegt dat ze gesloten zijn. Om 15 uur? Mail wordt niet op gereageerd, de chat is verdwenen. Bij oude bestellingen zie ik Track & Trace staan, bij de laatste twee niet. Volledig verdwenen dus. Wat moet je hier nu aan doen?

Slechte bereikbaar en levering

Bestelling zou met enige vertraging op 5 oktober geleverd worden. Inmiddels 3 keer een mail gestuurd en een tweet wanneer mijn bestelling komt maar tot op heden geen enkele reactie van de kan van koopjedeal.nl Bellen ga ik maar niet eens aan beginnen gezien het feit dat er steeds aangegeven wordt dat de wachttijd extreem lang is

Geoffrey
30-10-2018

Zelfs voor een leek als ik , shop ik met een gemakkelijke klik

De leukste handige en nuttige artikelen kunnen kopen Waar ik ook veel plezier van heb de promotie methodes vind ik prettig niet opdringerig en duidelijk

Telefonisch niet bereikbaar.

Op 19 oktober jl een artikel bij u besteld. Er zou 5 dagen vertraging zijn in de aflevering. Tot op heden (31.10) niets meer vernomen. Geprobeerd telefonisch navraag te doen : wachttijd is meer dan 30 minuten!. Nu maar via e-mail een vraag gesteld. U moet echt iets doen aan uw bereikbaarheid!

Gerrie

Ik heb gister gebeld waar mijn bestelling blijft is 10 dagen te laat

Ik heb te lang moete wachten 43 wachtenden voor mij

Els

Oke

Alles gaat goed.bestelling vlot.

Anja
30-10-2018

Bereikbaarheid en terugkoppeling !

Zag geen beweging in bestelling , diverse malen gebeld, heel veel wachtenden voor mij, het werden er steeds meer en op aanraden 2 x mail gestuurd. Ook dat bleef zonder succes. Onverwachts stond toen Post nl voor de deur met zending na 8 dagen. Zelf hierop gereageerd richting Koopjedeal en gemeld dat zending in goede orde was ontvangen. Zelfs op dat bericht geen enkel commentaar! Slechte service! Meer medewerkers in dienst nemen!

30-10-2018

Koopjedeal, een bedrijf met hart en ziel!

Diverse produkten via koopjedeaL gekocht. Altijd o.k. en vlot geleverd. De laatste bestelling liep via een externe leverancier. Het was te ambitieus van Koopjedeal om te veronderstellen dat op 26e geleverd zou worden want de werkelijkheid is dat er vandaag (30e) geleverd zal worden. Neem in de prognose dus iets meer tijd dan maakt niemand zich onnodig ongerust.