Cora
29-10-2018

Leveren niet, maar incasseren wel!

Prullenbak met sensor besteld en betaald en deze zou op 5 oktober jl. geleverd worden. Niets geleverd en ook geen bericht. Ik de 7e gebeld en kreeg te horen dat ze problemen hadden met de distributie, maar dat hij uiterlijk vrijdag de 12e geleverd zou worden. Ook nu weer niets gehoord of gezien. Ik weer contact opgenomen, hij zou nu echt uiterlijk de 19e geleverd worden. Weer niets. Ik heb vervolgens een mail gestuurd dat ik hem uiterlijk de 26e wil ontvangen en anders het geld op deze datum op mijn rekening wil zien. Nog steeds geen geld en geen pedaalemmer!

Maja

Perfect

Altijd een goede service

Maarten
28-10-2018

Betaalde artikelen worden van de bestellijst afgegooid en niet geleverd

Bestelling gedaan, alles betaald, blijkt het duurste en aanvankelijk zichtbare artikel in de bestellijst op een sluwe wijze na een paar minuten van de bestellijst te zijn verwijderd. Hierna geen contact meer kunnen krijgen over het toelichten van deze wijziging en geen idee wat ik kan verwachten. Ik laat het hier echter niet bij zitten en ga andere stappen ondernemen, want ik laat mij niet oplichten. Iedereen die een aankoop wil doen bij Koopjedeal wil ik aanraden doe het vooral niet.

Elly

Super goede service

Niets op aan te merken altijd correct behandeld

Stien
28-10-2018

Nog steeds geen geld gestort

Ik heb 9 okt een pakketje terug gestuurd maar nog steeds geen geld terug gestort zo kan je slapend rijk worden over andermans rug

Rose Marie
28-10-2018

"Koopjedeal" is "Koopjesdeal" ,altijd raak geschoten.

Ben dagelijks geinterresseert wat er nu weer in de aanbieding is, en heb zojuist de nachtbril om veilig auto te rijden aangeschaft. De prijzen maken het aantrekkelijk tot een koop over te gaan! (Als je iets nodig hebt tenminste.)

Marian
28-10-2018

Er is geen beter postorderbedrijf dan Koopjedeal

Mocht er een probleem zijn wordt het perfect opgelost. Telefonisch wordt je correct en zeer hulpvaardig te woord gestaan nooit problemen.

Els
28-10-2018

Waar is de klantenservice?

Tot 2 keer toe een snelle levering, maar helaas ook de verkeerde gestuurd. Retourzendingen gedaan en dan is het stil. Afterpay begint aanmaningen te sturen die niet terecht zijn. Heel vervelend en dit moet opgelost worden. Alleen is de klantenservice van Koopjedeal ver te zoeken en dat is jammer.

Ben al 3 weken aan het mailen met Koopjedeal en meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen. Echter NUL resultaat. Tja, het is druk, het kan wat langer duren.maar 3 weken?

Momenteel hang ik in de wachtlijn en ben al ruim 1 uur beller nummer 2.Hoe dan?

Zo jammer dit want hierdoor zal ik dus nooit meer iets bestellen bij ze. Ik lees dat meerdere klanten deze ervaring hebben en er wordt niks aan gedaan. Zonde!

Corry
28-10-2018

Goedkoop, goede kwaliteit en service

Snelle levering en duidelijke instructies over eventueel retourneren. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het proces, dit is prettig.

Ludo

Bestelling HP Elitebook

Bestelling en betaling gedaan op 17 oktober 2018. Levering voorzien op 26 oktober 2018 Tot op heden nog niets ontvangen ( 28 oktober ). Contact genomen met call center op zaterdag. Heb 1u48 gewacht op antwoord. Was toen de 9de in de wachtrij. Begonnen op 23ste in de wachtrij. Dit is mijn ervaring met jullie! Graag antwoord hierop!

Tessa
28-10-2018

Koopjes die ook snel arriveren

Aanbiedingen die goed zijn en ze worden over t algemeen ook heel snel thuis bezorgd! Top!

Hub

Altijd uitstekende deal's

Bij Koopjedeal.nl ben je aan het goede adres als je iets zoekt. Mijn ervaring: altijd wordt je goed, correct en prijsbewust geholpen. Je krijgt de juiste informatie en de afspraken worden nagekomen!

Gert Jan
28-10-2018

Scherp geprijsd goed spu!

Tsja, wat moet/kan ik nog meer zeggen dan wat ik in de titel zeg?

Gerry

Doen!

Uitstekende ervaring met aankoop refurbished laptop.

Levertijd niet nagekome

Artikel besteld bij koopjedeal. in de bevestigings msil werd aangegeven, levering 26 oktober. maar helaas artikel is nog niet eens verzonden geprobeerd te bellen maar werd niet opgenomen mail niet beantwoord

Harry

Gewoon goed

Probleemloos bestellen, afleveren en achteraf betalen. Ideaal!

Gerrit En Jo

Dhr

Snelle service, en goede kwaliteit metlage prijs

Chun-wan

Tl lamp

1 was kapot van de 4 iets buiten de levertijd geleverd

27-10-2018

Een goed bedrijf echter slechte bereikbaarheid van de klantenservice

Ik heb al erg veel dingen besteld bij Koopjedeal en heb mij vaak verbaasd over de snelle en correcte levering. Echter bemerk ik de laatste tijd wat haperingen. De snelheid is eruit en de accuratesse. Nu weer bij een bestelling van 2 dingen wordt er 1 niet geleverd en de ander binnen 2 dagen, terwijl de afleverdatum in de bevestiging op 5 dagen later staat en dat geeft onzekerheid. Een sterk verbeterpunt moet de klantenservice zijn. Mails worden niet beantwoordt, althans niet binnen een paar dagen. De wachttijd voor “klantenservice” aan de telefoon is onacceptabel lang, gisteren nog ruim 38 minuten. Het standaard antwoord is: Ja het is vandaag uitzonderlijk druk maar dat is het toch elke dag als ik bel! Nee erg klantvriendelijk is dit niet en mijn ervaring is dat hier echt niets aan gedaan wordt, jammer. Medewerkers aan de telefoon zijn wel erg vriendelijk en doen erg hun best.

Klantenservice onbereikbaar

Vele malen op verschillende dagen geprobeerd klantenservice te bereiken. "Onze wachttijden zijn momenteel erg lang" wordt gemeld en vervolgens verwijzing naar de e-mail. Ook dat werkt niet, na vier dagen nog geen reactie. Dan toch maar weer bellen en wachten: "u bent de 13e wachtende". Na 5 minuten nog steeds de 13e wachtende. Ik geef het op. Doe daar wat aan Koopjedeal!