Koop je rijk

Kwam heel toevallig koopjedeal tegen en was net op zoek naar buitenlampjes met bewegingssensor. Die hadden ze en ik heb er 4 besteld. Er was er 1 die het niet deed en ik kreeg netjes mijn geld terug. heb er toen weer 1 besteld en voile ik heb voor heel weinig geld prachtig licht als ik laat in de avond nog iets in de kliko moet gooien. Tevens vind ik de service uitstekend en beveel ik jullie aan. Succes met jullie bedrijf en als ik weer iets leuks vind ben ik er zeker bij.

Lourens

Verwachting weggeblazen

De bladblazer voldeed niet, aangezien het defect was.

Onderzoek

Tot nu toe alles OK

Julia

Waar blijft het?

De aankoop van de nieuwe wekker verliep p eenvoudig en snel. Inmiddels is het 11 dagen later en is het pakje nog steeds niet bezorgd.

27-10-2018

Leuk dat ik deze site gevonden heb

De bestelling was zeer snel op mijn locatie. Ik kan het iedereen aan raden . goed en makkelijk te vinden.en alles is goeg overzichtelijk.gr.

Anneke

KoopjesKampioen

Tot op heden altijd een zeer goede afhandeling van mijn bestellingen. Waarbij er ook nog sprake is van een zeer goede kwaliteit van de aangeboden producten. Al met al eigenlijk altijd tevreden. m.vr.gr. A. Hemmes.

Unanimus

De prijs

Ik koop artikelen voor de prijs, voor de kwaliteit ga ik naar de winkel. De merkartikelen zijn uiteraard goed maar de fancy merken zijn een stuk minder , daardoor is de prijs wel een stuk voordeliger. Ergo, voor de kwaliteit moet je hier niet zijn wel voor de kwantiteit .

Inge

Geen nazorg

Super slechte ervaring, bestelling in goede orde ontvangen, maar helaas past niet, dus de retourprocedure ingezet. Daar komt geen retouradres te voorschijn, derhalve via het opgegeven mailadres 2 x om hulp gevraagd, tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Pakje moet toch echt retour!

Yvonne

Levering koopjedeal.nl

Het bestellen op koopjedeal.nl is zo gebeurd. We hebben meer dan 3 producten besteld, dus geen verzendkosten. De levering zou binnen 3 tot 5 werkdagen plaatsvinden. Inmiddels zijn we hier overheen en wachten we nog op 1 product. Dat de levertijd langer duurt kan natuurlijk, maar houdt dan je klant op de hoogte. Bij 3 producten of meer betaal je geen verzendkosten, maar logisch is het niet. Wij hebben 4 producten besteld en er zijn nu 3 producten geleverd, op 3 verschillende dagen, door 3 verschillende bezorgdiensten.

26-10-2018

Goed product en binnen de genoemde termijn geleverd

Tevreden en blijf zeker kopeb als iets passeert dat ik wil hebben

26-10-2018

Altijd Prijs, voor de goedkoopste prijs

Tot op heden nooit een probleem tegengekomen.

Alle aankopen op tijd binnen.

Thjeu
26-10-2018

Soms gaat het goed maar niet altijd

Wij hebben al vaak besteld via koopjedeal en we zijn bijna altijd tevreden maar soms ook niet en dat is nu ook het geval, bestel je een zaklamp (prima model trouwens) met oplaadbare batterij en deze zit er niet bij. Na heel lang te moeten wachten bij het bellen eindelijk iemand aan de lijn en deze oplaadbare batterij wordt nagestuurd maar wanneer? O ja, we hadden ook een mail hierover gestuurd, we wachten nog op antwoord :-(

Ingrid
26-10-2018

De producten zijn zoals wordt beloofd

Ik kijk altijd zo snel mogelijk in het À D naar jullie Dagdeals!

Cor

Beste Isle,

Je bent een bedrijf uit mijn hart. Weinig of geen bladbla maar debestelling wordt gewoon snel en accuraat afgewerkt . Houden zo!

Koopjedeal Werelddeal

Duidelijke side, duidelijk overzicht, klant vriendelijk.

Stini

Een aanrader

Ik wilde al heel lang een prachtige waxicine licht houder die ik in het verleden vaak o.a in de krant zag staan. Ik hem besteld en na een kleine week in huis. Het is net zo mooi als dat het in krant staat en op website ….ik ben om.om vaker wat te bestellen ook al heb ik de kleeftijd van bijna 68 jaar. Dank je wel Groet S Westdorp ….

26-10-2018

Prima webwinkel met oplopende kortingen

Snelle verzending met prima producten

Briljant

Geen problemen en goede service

Louis
25-10-2018

Goedkoop,Goed,Vlot en Snel.

Vandaag besteld, en binnen een paar dagen thuis. Helemaal Top!

25-10-2018

Goed en snel koopjedeal doet dat wel

Goede snelle levering en service .