Petra
23-10-2018

Zending aan de vervoerder teruggegeven, zending had ik geannuleerd

Diverse mails gezonden, nooit wat gehoord! Telefonisch niet te bereiken! Zending dus niet geleverd maar geen geld terug gehad!

Fred
23-10-2018

Zeer mooie producten voor een zeer gunstige prijs.

Door de vele mails (eigenlijk te veel) ga ik toch kijken en hierdoor bestel je eerder. In principe een handige manier om klanten te werven maar gaat op de lange duur tegen jullie werken.

Rini

Reageren niet

Vloerkleed gekocht geen levering wel betaald telefonisch hele lange wachttijd (zeggen ze zelf ) mail wordt niet op gereageerd blijf daar weg

23-10-2018

Goedkoop en goed geregeld!

Het bestellen van een aanbieding gaat erg eenvoudig. Stap voor stap wordt je door de site geleid. Wanneer de betaling is geregeld, krijg je een bericht met de verwachte datum van aflevering. Dit klopt vaak wel. Soms iets vlotter en soms iets later. Dit heeft te maken met drukte en de leverancier. Tot nu toe is alles in goede staat aangekomen. Kortom: prima!

Margriet

Waar blijft mijn bestelling

Het schema van de bestelling van bezorging dat wordt verstuurd klopt niet ik wacht nog steeds op mijn hoofdkussen dat ik 21dagen geleden bestelde.dus geen hoofdkussen maar hoofdpijn

Daar nooit kopen!

Koop daar nooit iets!

Mies
22-10-2018

Ik ben al vele jaren trouwe en tevreden klant

Ik weet niet meer hoe ik jaren geleden klant ben geworden bij Koopjedeal (denk door een vriendin), maar sindsdien kijk ik iedere dag nieuwsgierig naar de aanbiedingen op mijn I-pad! Ik heb al veel goede en goedkope artikelen gekocht, waar ik erg blij mee ben. In al die jaren was er maar een keer een foutje, dat niet opgelost kon worden. De klantenservice vind ik geweldig en ik blijf nog lange tijd lid!

Stefanie

Top gordijnen

Nette gordijnen voor een leuk prijsje, Hou rekening met de afmeting met plooie en dat je een gordijn krijgt maar ik had het allemaal goed op gemeten dus top bij mij.

Cissy

Goed en veilig kopen !

Mijn bestelling werd stipt op tijd geleverd! Chapeau!

Wilco
22-10-2018

Zeer tevreden, prima service en altijd scherpe aanbiedingen!

Op Koopjedeal tref je werkelijk altijd scherpe aanbiedingen. Het bestelproces verloopt soepel en snel, na bestelling wordt je keurig op de hoogte gehouden van de status. De levering is snel en het product was goed verpakt. Kortom ik ben een zeer tevreden koper en hou regelmatig nieuwe aanbiedingen in de gaten, graag weer!

Ad

Matig

Dikwijls uitstel van leverdatum en je kunt slecht contact krijgen met iemand van koopjedeal.

Karel

GOEDE BLADBLAZER/ZUIGER/VERSNIPPERRAAR

Deze bladblazer, zuiger en versnipperraar werkt zeer goed. Ik beveel hem iedereen aan.

Koopjedeal Bruikjebest

Koopjedeal heeft altijd wel iets wat je goed kunt gebruiken.

Nellie

Lekker slapen

Helaas de dag is verstreken, maar het bestelde niet geleverd. Wie o wie neemt contact met mij op, zodat er toch een happy end aan het verhaal komt.

Jaap
21-10-2018

Door de extra snelle groei,kan er wel eens iets niet perfct zijn

Helaas moet ik ondanks alle vriendelijke mails en gesprekken ook melden dat een order die na een week zou worden geleverd.Pas na een email van mij,nu hopelijk na 14 dagen wordt geleverd.

Geen berichten

Na betaling en ontvangstbevestiging dagenlang geen enkel bericht ontvangen. Na 8 dagen staat onaangekondigd de besteldienst voor dd deur. Niet te beste beurt.

Rens

Klantenservice onbereikbaar

Bladblazer gekocht, en prima binnen de afgesproken (overigens best wel lange) levertijd afgeleverd. Half uur plezier van gehad. Kapot! Klantenservice niet bereikbaar. “21 wachtenden voor u” en op mail wordt gewoon niet gereageerd.

Wil
21-10-2018

Kom snel tot de juiste aankopen.

Het gemakkelijk en snel overzien van gewenste artikelen.

21-10-2018

Zeer tevreden en positief de producten zijn Eclusief.

Mijn eerste ervaring waren niet zo positief maar hebben jullie zeer goed op gelost via de chat programma,kreeg meteen nieuwe tanden borstels toegestuurd.

Annelies
20-10-2018

Zit nog steeds te wachten

Heb 21 augustus 2 1 persoonsdekbed overtrekken besteld. Kreeg na zeker 3 weken wachten er 1 toegezonden. Heb gebeld gemaild gechat en gevraagd waar de andere blijft. Nu krijg ik zelfs geen antwoord meer als ik naar hun mail. Het overtrek is gewoon voorradig maar leveren ho maar. Had al eerder spullen gekocht via Koopjesdeal en dat ging altijd goed. Nee, ik koop nooit meer iets bij hun. Heel erg slecht!