Janny

Slecht!

2x besteld, NOOIT iets ontvangen! En wel betaald!

Huub

Altijd laat of incompleet

Tot nu toe twee maal een bestelling geplaatst en beide keren ging het niet goed; 1 keer weken te laat en de andere keer incompleet. Deze laatste keer is nog niet afgerond en het contact verloopt zeer moeizaam; telefonisch lukt het niet wegens enorme wachttijd en per mail ook na dagen nog geen reactie

Marie-Pascale
20-10-2018

Makkelijk snel en bovenverwachting!

Ik heb bij jullie een tapijt besteld wat super makkelijk gaat en deze kwam sneller dan verwacht en is ook nog eens mooi! In 1 keer tevreden en dat gebeurd zeker niet altijd wanneer je iets via internet besteld. Dus kortom SUPERTEVREDEN!

Jo
20-10-2018

Hopelijk hoeft bestelling niet retour!

Tussen bestelling en levering zit een week. Retourzending is niet erg transparant en duurt ook weer enkele dagen. Betaling bij bestelling. Terugbetaling duurt enkele weken.Kortom retourzending is niet erg klantvriendelijk.

Betaalbaar

Heb bij Koopjedeal al vele producten bestelt goed dat deze betaalbaar zijn ,als ik iets zoek ga ik eerst naar jullie site dit scheelt in je portemonnee.Laatst nog 2 bed springs- gekocht goedkoop en slapen perfect en heb euro's over voor andere dingen.

Gerrit

Bestelling

Ik heb goede elvaring met u ik heb al veel besteld bij u Ik heb pas een elvaring met een bestelling die lang duurden toen heeft ik even gebeld Toen konden ze mijn bestelling niet terug vinden toen is er weer op nieuw in gevoerd maarik zou een mail krijgen en dat is niet gebeurd

Dave

3xbestelling gedaan

3 x bestelling, snelle levering ,easy to pay

Edwin

Voordelig, snel en service

Bij alle keren dat we een bestelling geplaatst hebben bij Koopjedeal is het prima afgehandeld. Snelle levering en bij eventuele vragen snel antwoord. Koopjedeal is een aanrader!

Juliet

Koopjedeal is TOP☺!

Koopjedeal staat voor een prima Prijs/Kwaliteit. Mooi ,wisselend assortiment en prima service. Leuk om punten te kunnen sparen voor korting op de al voordelige produkten.

Remko

Wederom alles volgens afspraak

Met Koopjesdeal heb ik wederom de producten volgens afspraak en zonder verrassingen ontvangen.

Regieloze koopjesdeal

Mijn bestelling is niet aangekomen. Ik stuur nu elke dag een e- mail, maar daar wordt niet op gereageerd. Ik geloof dat ik binnenkort maar eens Kassa of Radar in ga schakelen. Kijken of dat helpt.

Nico
19-10-2018

Bestelling en bezorging was goed geregeld

Maar de lamp een solar ultra flat lamp volgens specificaties werktijd tot 20 uur bij lage helderheid dat haalt het lang na niet

Petra.

Geen levering van schoenen,

Vele malen Emails gezonden waarop geen antwoord is gekomen, Na 12 dagen nog niets gehoord. Jammer! Wel reeds 85,94 euro betaalt. Is balen. Bij Postnl is ook niets binnengekomen.

Voorheen altijd op tijd .Nooit problemen gehad! Zal door de drukte komen want toen ik belde was ik no 36 in de wacht.Hoop dat het nog goedkomt

Seline

Waardeloos bedrijf

24 september een Imop gekocht (stofzuiger en dweil in 1). Nog steeds niet ontvangen. Wekelijks zit ik met ze aan de telefoon of via mail en fb contact en dan word ik weer een week aan het lijntje gehouden. Vorige week was ik er klaar mee en wilde ik mijn geld terug. Bleek dat niet te kunnen, omdat het pakket weg zou zijn uit het sorteercentrum. Het enige wat ik kon doen is het product weigeren aan de deur. Terwijl dat juist het probleem is, er komt niks aan de deur! Ik ben echt helemaal radeloos en vrees dat ik mijn geld noch product ooit zal terugkrijgen.

Gerlinde
19-10-2018

Koopje deal is super deal

Ik ben uitermate tevreden. Zeer goede service en ook de klantenservice is erg vriendelijk en zeer correct. Bovendien zijn de producten van een goede kwaliteit en relatief laag geprijst.

Juliet

Slechte service!

Ik had dekbedden besteld, maar na een week had ik het nog steeds niet binnen. Terwijl de wachttijd veel korter was. Ze vertelden mij dat het aan postnl lag. Een week later had ik nog steeds niks. 19 september heb ik deze bestelling besteld, nog steeds niks binnen en intussen is het al 19 oktober. Ze hadden al eerder beloofd dat het kwam, 2 keer over. Heb veel mailtjes gestuurd en vaak lange wachtrijen aan de telefoon!

Engelien

Geen beloofde levertijd

Jammer te moeten zeggen maar het is heel moeilijk te communiceren als je een vraag hebt over te late levering! Geen bereikbaar mail-adres en telefonisch veel te lange wachttijden Ben erg ongerust over mijn vooruitbetaling

Rene

Leuke deals voor weinig!

Deals zijn zeer divers, voor ieder wat wils.

Joris

Ik hoor bij de 98,87 %.?

Alle bestellingen zijn met zorg behandeld en op de afgesproken tijd geleverd.

Leuke aanbiedingen

Zeer tevreden over de aanbiedingen, de kwaliteit en aflevering. Bestel regelmatig artikelen en nog nooit spijt gehad.