Sico

Niet ontvangen levering

1 oktober een laptop van Acer ad EUR 399.- besteld en direct betaald. Op de ontvangen bevestiging staat dat de laptop uiterlijk 10 oktobter wordt geleverd. U raad het al dit is dus niet waar. OP vrijdag 12 oktober gebeld, nummer 22 in de wachtrij en na ruim 17 minuten een medewerker aan de lijn. Krijg dan te horen dat er door een storting in het eigen magazijn een vertraging is op getreden en dat er binnen 10 dagen toch echt geleverd gaat worden. Deze vertraging zou per mail gecommuniceerd zijn! Ik heb tussen 1 en 12 oktober diverse mails met aanbiedingen ontvangen maar nooit een mail met excuses voor de vertraging. Waar gaat het fout bij koopjedeal? Als ik per mail aangeef dat in de orderbevestiging gesproken wordt over een extern magazijn en dat de storing in het eigen magazijn dus niet van invloed kan zijn op de vertraagde levering wordt mij medegedeeld dat ivm met de storing de leverancier verzocht is de bestelling rechtstreeks naar mij op te sturen. Ik zou deze , waarschijnlijk, in de loop van deze week kunnen verwachten. Het is nu 18 oktober en nog steeds geen laptop ontvangen maar wel betaald! Beste koopjedeal wat gaat u hier aan doen? Kunt er voor zorgen dat ik vrijdag 19 oktober of de bestelde laptop ontvangt of mijn betaling ad EUR 399,- teruggestort krijgt?

Ik hoor graag van u

betreft bestelnummer 202966632

18-10-2018

Heb ik nu niet! Maar die is verre van goed!

Ik zou een klant, v.w.b. de verkoop voorwaarden in eerste instantie hierna verwijzen, alvorens er een een aankoop tot stand komt. Bij aankoop van bv ondergoed, heb ik maat XXL besteld en als ik je die vergelijkt met een daadwerkelijke XXL kom je toch zo'n 15 a 16 cm in de breedte te kort. En dan achteraf lezende in de voorwaarden dat je deze goederen niet kunt retourneren, voel me zwaar bekocht!

Toine

Problemen met uit leveren

Het kan kan wel zijn dat 98% goed gaat maar bij mij zijn de laatste 3 leveringen voor 100% fout gegaan

Ingrid
18-10-2018

Bestellingen worden niet bezorgd.

Zit al weken op bestellingen te wachten die niet komen en niemand die weet hoe het zit. Slecht bedrijf.

18-10-2018

Bij koopjedeal.nl komt alles van zelf wel.

Super te vreden gaat áltijd goed, nog nooit problemen gehad.

Jenny
18-10-2018

Leuke aanbiedingengen voor een pakkende prijs

Vaak leuke aanbiedingen die je niet gauw in de winkels ziet. Een kanttekening is dat het moeilijk is uit te vinden hoe je artikelen ,die niet bevallen terug kan sturen.

HL

Communicatie.

Goede producten, lage prijs! Communicatie moet beter! Bestellingen die niet , later of in gedeeltes worden geleverd, mails hierover die niet worden beantwoord, chat is niet online. Je begint dan echt te twijfelen aan de betrouwbaarheid van het bedrijf.

Lijda

Super gastvrij bedrijf!

Ben al vele jaren klant bij Koopjedeal. De meeste keren erg tevreden Ook wel eens niet! Maar er is meestal een oplossing. Het personeel Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik feliciteer Koopjedeal dan ook Met dit bereikte succes. Met vriendelijk groet Lijda Kootwijk.

Gerrit
17-10-2018

Je deal is echt een koopje .

Heb al vaker iets gekocht en nog nooit problemen gehad ,eenmaal niet noemenswaardig deze is heel vlot opgelost .Als er weer een deal is die mij past zal ik niet twijfelen om deze te kopen

Sari
17-10-2018

Oplossing retourzending duurt minimaal 6 tot 8 weken.

Op 18 september retour gestuurd. Op 10 oktober gebeld. Retour afdeling heeft achterstand van minimaal 1 maand. Retouren moeten wel betaald worden en duurt het dus minimaal 2 maanden voor je weer geld terug hebt. Heeft niets meer met goede service te maken.

De goedkoopste en beste

Als je wat wil bestellen ,staan de dames aan telefoon je altijd vriendelijk te woord ,ik ben in korte tijd een heel tevreden klant geworden

Wanda

Betrouwbare kwaliteit

Koopjedeal levert wat het belooft, hoogwaardige producten, goed verpakt en zo snel mogelijk.

Toos

Scherpe aanbiedingen

Veel aanbiedingen voor een scherpe prijs

Hoezo snelle levering

Op 5 oktober scheermesjes besteld en betaald. Op 16 oktober nog niets ontvangen. Hoezo snelle levering.

Klaas
16-10-2018

Alleen maar goede ervaringen!

Heb regelmatig bestellingen geplaatst bij Koopjedeal.nl en tot nu toe is alles compleet en correct geleverd. Ook over de klantendienst totaal geen klachten, als ik eens een vraag had werd dat keurig en zeer snel geregeld!

Een keer had ik al betaald toen bleek dat de artikelen niet meer leverbaar waren, binnen 3 dagen had ik het betaalde geld terug op mijn bankrekening!

Nogmaals, niets dan goede ervaringen!

Huub

Levering niet juist.

Kortingcodes moeizaam in te vullen bij bestelling. Beloofde datum bij bestelling regelmatig niet juist waardoor in het ongewisse is wanneer het geleverd wordt als in 1e instantie de toegezegde datum niet wordt gehaald. Je moet wel thuis zijn bij 3 verschillende data.

Joseph
16-10-2018

Leuke aanbiedingen voor leuke prijzen.

Niet goed, geen gezeur.

Prima en goedkoop

Het duurt iets langer ,maar voor de goede prijs heb ik het er wel voor over.

Te late levering.

Ben over het algemeen wel tevreden over de geleverde goederen. Maar aan de beloofde tijd mankeert het nog wel eens.

WAARDELOOS

Vrijdag 5 oktober 2018 een bestelling, bestaande uit 5 artikelen, geplaatst en betaald via I deal en aflevering zou geregeld worden door Post Nl. Bezorging zou plaatsvinden op 12 oktober (4x) en 16 oktober (1x). Niets ontvangen en hierover 2x een mail gestuurd naar (e-mailadres verwijderd) . Geen antwoord mogen ontvangen tot nu toe.PostNL ook benaderd, doch zonder resultaat, hebben barcode nodig. Staat niet op bevestiging. Mijn bestelling is #202971817 Gr. Kees Kraijo