Aankomst vertraagd

Jas besteld, levering was 1 week vertraagd. Koopjesdeal heeft dat keurig gecommuniceerd. Oké, dan heb ik daar begrip voor. De jas is inmiddels afgeleverd.

Marinus

Geen luisterend oor.

Ik heb me al acht keer afgemeld voor de e-mails omdat ik de aanbiedingen ook uit de krant verneem maar de e-mails van Koopjedeal blijven ijzerenheinig binnenstromen. Hoogst irritant. De aanbiedingen mogen er soms wel zijn, vandaar die zes nog.

Miranda

Lange levertijd

Ik heb 2 weken geleden een boxspring besteld en betaald en deze is nog steeds niet geleverd. Dit valt me erg tegen.

Christel

Onbetrouwbaar bedrijf

Heb eind augustus een defect windscherm retour gestuurd, dat binnen de garantie termijn valt. Tot op heden nog niets van vernomen, ondanks meerdere mails en telefoontjes waarin ze beterschap beloven. Op mails wordt helemaal niet gereageerd en de afspraken in telefoongesprekken worden absoluut niet nagekomen. Spuugzat ben ik ervan!

Solar lampjes 3 stuks

Heb 1 week geleden besteld en betaald en nog niets ontvangen. Komt het alsnog?

Jack

Travellin winter/herfstjas

Goede prijs,kwaliteitverhouding

Cilia

Geweldig

Tot nu toe, en ik heb best al veel besteld, loopt alles gesmeerd. Zelfs toen het 1 keer mis ging werd het super, correct en snel opgelost. Een dikke pluim voor dit internetbedrijf!

15-10-2018

Geen artikel, geen geld terug

26 september bestelling gedaan, niets ontvangen. Via facebook gevraagd hoe het zit en telkens een nietszeggend antwoord plus dat het nog langer gaat duren. Geld terug kan niet. Afrader! Betaal een paar euro meer bij een bedrijf als Bol.com en je bent zeker dat het netjes wordt afgehandeld.

H.J.G. VOOR MIJ WEL
15-10-2018

Alles goed, alles prima !

Diverse artikelen gekocht, perfekt ingepakt en indien iets niet in orde is wordt het netjes afgehandeld en kan ik het terugsturen.

Peer

Iets anders

Ilse, ik heb je de afgelopen week tot 2 maal toe gevraagd waar de door mij bestelde en betaalde lampen blijven.ordernr 202970560 Nooit een reaktie. Dus geen 10! Komen die dingen nog? Peer Mulder

Altijd op tijd bezorgd

Goede kwaliteit van de artikelen. Prijs kwaliteit is zeer goed. Via chat zeer snelle reactie indien nodig.

Adrie

Leuk winkelen

De levertijd is een beetje lang maar daar staat een leuk prijsje tegenover

Koos
15-10-2018

Koopjedeal een goede zaak !

Mijn ervaring is heel goed de prijzen en ook de kwaliteit is prima,heb een paar keer kontact per telefoon en ook gechat met uw medewerkers en was leuk en erg behulpzaam, zelfs voor mij (zondag wordt ik 86 jaar) M.vr.gr. Koos Verstrate

15-10-2018

Ze doen wat ze beloven, duidelijk en snel.

Van alle bestellingen de af gelopen jaren nog niet een bestelling toelaat of verkeerd ontvangen.

Ben

Aantrekkelijke aanbiedingen, correct afgewerkt

Div. schoenen en klein gereedschap besteld. Levering meestal volgens opgegeven leverdagen maar soms iets langer. Infovoorziening via email prima. Mogelijkheid tot achteraf betalen is goede service.

Alex
14-10-2018

Meestal goed, behalve afgelopen week.

Tot nu toe gaan mijn bestellingen altijd goed. Echter afgelopen week had ik een bestelling moeten krijgen (woensdag 10 oktober), deze is helaas nog niet volledig binnen een heb nog geen reactie gehad op mijn mail. ( Donderdag 11 oktober gestuurd).

Het gaat om bestelling nummer 202969004, geplaatst op 3 oktober.

De tandenborstels zijn inmiddels afgelopen zaterdag via de brief post binnengekomen. Helaas de tuinlampen die ik dit weekend cadeau wilde geven niet.

Zoals eerder vermeld ben ik over mijn vorige aankopen tevreden. Ook het kortings punten systeem vind ik fijn werken en maakt het extra interessant om aankopen te doen. Er zitten vaak leuke producten tussen om uit te kiezen. Merk wel dat het aanbod soms met nieuwe dingen komt, maar dat mag wat mij betreft waar meer.

Margreet

Geen product, geen service

Op 3 oktober deed ik mijn allereerste bestelling bij Koopjedeal. Inmiddels is het 14 oktober en heb ik het product nog niet binnen. Ook geen bericht over vertraging of iets dergelijks. Een mail naar de klantenservice, inmiddels ook alweer een dag of 4 geleden, bleef tot dusver onbeantwoord. Slechte zaak.

Correctie?

Was het nodig euro 2.75 te berekenen voor een postbestelling die m.i. iets meer woog als een brief?

Hugo

Fijne webwinkel

Levering meestal op tijd. Betaling via After pay altijd naar wens.

Eduard

Prima betrouwbaar bedrijf.

Bestel niet iedere dag maarals ik wat besteld wordt de bestelling op tijd geleverd.