Eduard
14-10-2018

Prima betrouwbaar bedrijf.

Bestel niet iedere dag maarals ik wat besteld wordt de bestelling op tijd geleverd.

Annie
14-10-2018

Geen goede service

4 paar sokken gekocht en ben nu 40 euro armer en sokken heb ik er liggen waar ik niets aan heb.wilde ze terug sturen maar nee hoor, kreeg bericht dat dit niet kan. de sokken zijn alleen uit de verpakking geweest om te bekijken, niet gepast. dus vind jullie een hele slechte online bedrijf en zal ook nooit maar ook nooit meer iets bij jullie bestellen voel me gewoon opgelicht

Yvonne

Nog niet te beoordelen

Helaas kan ik Koopjedeal niet beoordelen, mijn bestelling heeft vertraging opgelopen is nog niet geleverd. Voorlopig dus 'n 5.

Marja

Veel beloftes maar .

Gelokt door alle grote advertenties eenbestelling gedaan bij Koopjedeal, wat een spijt. Levering stond op 5 werkdagen maar helaas. Mail gestuurd met als antwoord "problemen met distributiecentrum maar binnen 5 werkdagen zou het alsnog geleverd worden, we zouden track en trace bericht krijgen, maar wederom niets. Telefonisch contact gezocht en na heeeel lang wachten iemand aan de telefoon, ik deelde haar mee geen prijs meer te stellen op levering en mijn geld terug te willen. Dit moest ze voorleggen aan leidinggevende? Direct per mail mijn annulering bevestigd aan Koopjedeal. Na 3 dagen een antwoord : als het product aangeboden wordt, niet aannemen en dan krijgt u als het pakket weer bij hen binnen is het geld geretourneerd gaat worden. Twee uur later staat Post NL met het pakket op de stoep en heb ik het pakket geweigerd. Ook dit weer gemeld aan Koopjedeal. Nu wachten of er ooit geld terug zal worden gestort. Koopjedeal is een onbetrouwbaar bedrijf in mijn ogen.

Cor

Hoeslakens

Snel geleverd en hoeslakens van super kwaliteit en met mooie korting. Ben blij met jullie.

Ally
13-10-2018

Koopjedeal (beter kan niet)

De keren dat ik wat bestel bij koopje deal zijn mij uitstekend bevallen, snelle service en mooie artikelen. makkelijk website en bestellen.

Jaap
13-10-2018

Klachtendossie en problemen met verzendingen

Klachten worden slecht en traag opgelost of niet opgelost idem met verzendingen. Je kan mails sturen maar deze worden niet of erg laat beantwoord.

Robin

5x uitgeschreven voor nieuwsbrief

En nog steeds wordt elke dag de nieuwsbrief gestuurd. Stalkers, erg hinderlijk.

Geweldig.

Het gaat altijd goed,met leveren en retourneren. Prima.

Esthet

Goede ervaring.

1e keer wat besteld dus nog niet ECHT een mening.,

Joop

Verbluffend goed

Regelmatig bestel ik iets. ervaring: uitstekende uitvoering van mijn bestelling. een keer gehad dat ik iets besteld had wat niet aan mijn verwachting voldeed terug gestuurd znder een enkel probleem gecreiteerd.

Komen belofte na

Nu enkele keren bij koopjedeal besteld. De levering was steeds volgens afspraak. Dus geen punten van kritiek( jammer eigenlijk, want kritiek kan soms helpen aan verbetering) Wij zeggen, ga zo door en wij blijven klant?

Ralf

Variatie en duidelijk

Goede service en veel artikelen waarvan ik niet wist dat ik ze nodig had

Joke

Lang wachten maar toch.

Een week na bestelling en betaling niets ontvangen maar ook niets gehoord! Opgebeld, vriendelijk te woord gestaan, men gaat het omderzoeken, ik word per mail geïnformeerd. Niets gehoord, dag later weer gebeld, veel excuses, men gaat het onderzoeken, interne storing etc, etc. Dag later pakketje in de bus, oef. Ben heel vriendelijk te woord gestaan allebei de keten

Annet
13-10-2018

Bijna 2 weken terug iets besteld en nog niets ontvangen.waar blijven mijn spullen?

Tonnie

Goed

Mijn bestellingen waren weer snel en goed bezorgd en alles was naar wens

Aatje

MEESTAL OP ORDE MAAR NU.

Op 1 oktober heb ik een laptop besteld en betaald. Tot op heden niets ontvangen. Klantenservice slecht bereikbaar. Tot op heden is elke andere bestelling wel geleverd maar zelden binnen de aangegeven periode.

Maria

Altijd spotgoedkoop??

Ik bestel heel veel bij koopje deal ik had me een keer vergist en de verkeerde maat besteld, geen probleem hoor ik kon het zonder problemen terug sturen super goed service, het is er altijd snel en wat je ziet is wat je krijgt! Ik vind het zo handig om te bestellen!

Jh
12-10-2018

Altijd spannend pakje te ontvangen voor zo een lage prijs

Was 3 dagen te laat door een storing maar was zeer zeker het wachten waard

Angelica

Duisternis

Op 30.09.18 verduisteringsgordijnen besteld. Maar waar blijven ze? Op 05.10.18 mail van Koopjedeal dat levering enige vertraging heeft opgelopen door een storing in het distributiecentrum. Maar waar blijven ze?Op12.10.18 telefonisch contact opgenomen met Koopjedeal. Men gaat het onderzoeken en we worden op de hoogte gebracht. Zonder gordijnen.desondanks tasten/wachten we in duisternis.