Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Bijna elke bestelling wordt goed en op tijd verwerkt en geleverd. En als het onverhoopt een keer niet op tijd geleverd wordt, dan weet de klantenservice van de hoed en de rand en helpt je vlot, vriendelijk en deskundig verder.
Alles wat ik besteld heb was betaalbaar en binnen de korst mogelijke tijd binnen.Ik ben zeer tevreden over bestellingen bij Koop je deal
Zelf heb ik diverse malen iets bij Koopjedeal gekocht. Helaas behoor ik bij 1,13 procent waar het steeds weer verkeerd gaat en zijn de levertijden van 5 werkdagen bij mij vaak 15 dagen of meer. Dat vind ik erg jammer want de spullen die wil hebben zijn vaak van prima kwaliteit.
Snelle service en corecte afhandeling
De artikelen van Koopjedeal zijn van prima kwaliteit! Alleen de levering laat nog wel eens op zich wachten. Dat is jammer, maar ach. als dat alles is!
Elke dag wordt ik weer verrast met een veelzijdig maar ook prijstechnisch en zeer kwalitatief aanbod. Ik kijk er elke dag na en laat me regelmatig verleiden. Ga zo door.
Jos
Over het algemeen tevreden, echter op het moment dat een bestelling niet geleverd kan worden duurt a. De levering van het wel leverbare deel wel erg lang en b. de restitutie van het teveel betaalde minstens net zo lang.
Heb recentelijk een bestelling geplaatst , zou binnen een week bezorgd worden , echter na 2 weken nog steeds niets gekregen.
Ik heb een bestelling geplaatst op Koopjedeal.nl. Vervolgens was er radiostilte. Ik heb niets meer vernomen. Dus ik nam een kijkje op mijn account en volgens Koopjedeal was de bestelling al bezorgd. Dit was niet het geval, contact opgenomen via de mail, want telefonisch waren ze niet bereikbaar. En ik kreeg uiteindelijk een reactie terug met dat de bestelling vertraagd was. Het is jammer dat ze niet tijdig hadden geïnformeerd.
Regelmatig bestel ik bij koopjedeal. Een enkele keer is de bestelling niet wat ik ervan verwacht had. Het terugsturen gaat zonder problemen. Een minpuntje is dat het soms langer duurde voordat ik de bestelling ontving dan op de website stond.
Onlangs vintage vloerkleed aangeschaft. Zou op een vrijdag worden bezorgd maar er kwam niks. En helaas ook geen communicatie hierover. Op zaterdag kwam er nog steeds niks en nog steeds geen bericht. Klantenservice was dicht dus een mail gestuurd. Op maandag gebeld naar de klantenservice maar kwam tot 2 x toe in een wachtrij van 33/36 mensen. Dat lijkt niet op 'service'. Nogmaals een mail gestuurd. bij een laatste belpoging kreeg ik direct een medewerker aan de lijn. Deze heeft zijn excuses aangeboden, vertraging uitgelegd: we hadden een bericht moeten krijgen over langere levertijd; dat was nooit verstuurd. Hij beloofde dat het snel goed zou komen. De volgende dag is het kleed gearriveerd: we zijn er blij mee. Deze ervaring resulteert in een '6': De late levering zonder communicatie en slechte bereikbaarheid van klantenservice versus een behulpzame medewerker die excuses aanbood en een mooi kleed!
Ik ben al jaren een vaste en zeer tevreden klant bij Koopjedeal. Slechts eenmaal minder tevreden geweest bij het retourneren van een product, waarvan de afhandeling na vele mails en telefoongesprekken, pas na een half jaar werd opgelost. Over het algemeen een zeer goede, vriendelijke en vlotte afhandeling van zaken! Uitstekende kwaliteit van producten. Ik blijf FAN☺️!
Alles wat ik tot nu besteld is keurig op tijd ontvangen en in zeer goede staat
Als er al iets verkeerd gaat word het tot volle tevredenheid opgelost door vriendelijk personeel.
De leveringen zijn niet compleet na bestelling en de levertijden zijn enorm nu al 2 a 3 weken na bestelling en betaling dit is echt niet normaal.
Inmiddels diverse artikelen besteld. Op een keer na allemaal geslaagd. Die ene keer bleek het een onbruikbaar handvat te zien dat goed en netjes afgehandeld is. Ook dat mag gezegd worden.
23 sep 2018 een Parka besteld voor de koude maanden . levertijd max. 5 dagen. niet geleverd en geen bericht. Mail gestuurd, antwoord was "problemen met logistiek". Zou in max. 5 dagen geleverd worden. 5 Oktober gebeld."U bent nummer 24 in de wachtrij". Dat kan/wil ik niet betalen en zoveel tijd heb ik niet. Zouden al die mensen in die lange wachtrij hangen om complimentjes uit te delen aan Koopjedeal?. Nieuwe klacht ingediend. 8 Oktober antwoord "wordt binnen 10 dagen geleverd". De levering kan ook niet online gevolgd worden. Die 10 dagen hebben ze allang gehad. Mail gestuurd om koop te ontbinden en geld terug te storten. Ik ben benieuwd. De niet-afhandeling van de bestelling en de lange wachtrij aan de telefoon doen het ergste vrezen, in elk geval geen goed cijfer voor Kwaliteit. Afrader!
Geen enkele reactie op mail waarom betaling van retourzending blijft, vervolgens weer geen enkele reactie op mail waarom niet gereageerd wordt.
Koopjedeal is het slechtste bedrijf waar ik ooit iets heb gekocht. Ik heb hier een tafel besteld op 06-09 welke op 20-09 is geleverd. De tafel voldoet totaal niet aan de beschrijving en is dusdanig geverfd dat mijn kind van 8 het beter kan. Dit de volgende dag 21-09 gemeld en op 23-09 een retour aangevraagd. 10 mails later nu 08-10 en dus ruim 1 maand later staat de tafel nog steeds bij mij thuis en heb ik geen geld terug en weet ik niet of en wanneer deze opgehaald gaat worden.
Kantenservice reageert wel maar niks.
Volgens mij is het verdienmodel troep leveren en nooit meer retour nemen en zo min mogelijk doen voor de klant.Mijn advies koop hier niet!
Wij hebben weken geleden de stijlvolle Scandinavische Hanglampen besteld, maar nog niets ontvangen.