Lourens

Dagelijks een cadeautje.

Met plezier zie ik dagelijks een bericht van KoopjeDeal binnenkomen. De ene keer met weinig van mijn gading, vaak "tja" interessant! De koop is dan snel gesloten en de verdere afhandeling verloopt naar genoegen.

Service

Alles wat ik besteld heb is er altijd op tijd. na een jaar had ik stukken aan een artikel na een mailtje had zeer snel een compleet nieuw artikel

Corne
08-10-2018

Levering laat lang op zich wachten

Op 25 september bestelling geplaatst en betaald. Levering werd gepland op 2 oktober. Nu is het 8 oktober en nog niets ontvangen, ook geen bericht. Servicedesk gebeld, maar met 19 wachtenden voor me duurde me dat te lang.

JC

Ervaring met koopjedeal

Snelle bezorging, Telefonisten erg vriendelijk als je contact met ze hebt.

08-10-2018

Komen afspraken niet na en reageren niet op mail

Heb hele slechte ervaringen met Koopjedeal. Heb voor het eerst een bestelling gedaan en dat is ook gelijk de laatste keer. Op 25 september een bestelling en gedaan en in de bevestigingsmail stond dat deze 27 september geleverd zou worden. Op 27 september nog geen mail gekregen met track en tracing code. Op 27 september een mail gestuurd wanneer de bestelling geleverd zou worden, ze gaven aan dat dat binnen 5 werkdagen zou gebeuren, ze hadden namelijk vertraging opgelopen. 3 oktober echter nog niet ontvangen, ook geen mail of iets dergelijks. Een nieuwe mail gestuurd en geen enkele reactie gekregen. 4 oktober hetzelfde. Toen op 5 oktober maar eens gebeld, de eerste keer waren er nog 20 wachtenden voor mij en de tweede keer nog 22 wachtenden, heb de moed toen maar opgegeven. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die problemen heeft, anders zou de wachtrij niet zo lang zijn. Gelukkig heb ik voor Afterpay gekozen, zodat ik mijn geld niet kwijt ben. Conclusie, geen bestellingen meer bij Koopjedeal. Slecht review maar ik kan er niet meer van maken. Zal dan ook wel niet in aanmerking komen om een prijs te winnen.

Arie
07-10-2018

Slechte spullen geen eerlijke communicatie.

Ik heb ook al aan een derde partij mijn ongenoegen geuit. waarschijnlijk een buro dat door u is ingehuurd,

Beetje laat

De artikelen werden iets later dan verwacht keurig geleverd. ik had even een berichtje verwacht dat de artikelen wat later dan gepland geleverd werden.

Trudie
07-10-2018

Top kwaliteit voor weinig geld!

Ik heb prachtige verduisterings overgordijnen gekocht. Voldoen optimaal een aanrader

Karel

MF kussen

Besteld en betaald op 25-09-2018. Levertijd 3 dagen. Telefonisch contant met klantenservice op 28-09-2018. Zending nog niet verstuurd. Na dit telefoontje werd de bestelling overgedragen aan de DPD. DPD levert de bestelling op 01-10-2018. De toegezegde levertijd wordt niet gehaald en klant wordt geinformeerd. Dus resultaatcijfer een 5.

K.O Breezand

Netty

Goed zonder nonsens.

Diverse artikelen in de loop van de tijd besteld en ik ben nooit teleurgesteld omdat het product precies dat was wat ik ervan verwachtte.

Scherpe deals.

Eerste bestelling geplaatst, goed product tegen een scherpe prijs, correct afgeleverd. Inmiddels een nieuwe bestelling gedaan.

Vera

Onder één paraplu

Zeker heb ik al het een en ander bij jullie besteld en ontvangen. Is altijd goed gegaan, nu heb ik echter een Stormparaplu besteld en nog niets ontvangen! Kan deze kritiek bij jullie de storm doorstaan?

Groet, Vera

Inge

Altijd degelijk

Bestelling makkelijk en op tijd geleverd

Ellen

Niet/niet op tijd leveren

19 september dekbedovertrek en 2 pakken opzetborstels besteld. Levering zou 3 dagen duren. 26 september nog niks ontvangen en dit gemaild. Kreeg de volgende dag antwoord:Levering vertraagd, maar binnen 5 werkdagen zou de bestelling binnen zijn. 2oktober kreeg ik de opzetborstels, maar geen overtrek. Dit gemaild, maar krijg geen antwoord. Weet dus niet of het nog komt, of dat ik mijn geld terug krijg.

Guus

Betrouwbaar

Positief : 1. betrouwbaarheid 2. online kopen niet moeilijk 3. bereikbaarheid (e-mail, chat, telefoon)bij problemen

Arie

Goede en snelle service

Heb regelmatig bestellingen gedaan en pas 1 keer is het mis gegaan en ben ik niet geïnformeerd ivm met de vertraging , en dat het bestelde product was afgeleverd . Het call center gaf me wel informatie nadat ik gebeld maar moest wel 20 min wachten voordat ik verbinding kreeg .

Jaap

Uitgestelde levering

Over het algemeen prima levering, echter bij een uitgestelde levering,langer dan 5 werkdagen, graag ook een berichtje naar de klant toe,

Hatim

Gordijnen

De gordijnen die ik bij jullie heb besteld zijn erg mooi en ben er zwaar tevreden over! Helaas had ik 1 gordijn ontvangen die wat beschadigd was, wat helaas kan gebeuren. Alleen na meerder keren contact er over te hebben opgenomen merkte ik dat de communicatie tussen, wat collega’s noteerde niet erg soepel ging. Ik hoop dat in de toekomst dat beter gaat. Uiteindelijk is hier alles goed gekomen en ben ik alsnog tevreden ??

Viènne
07-10-2018

Veel te laat geleverde bestelling

Op 26-09 dekbed besteld. Bij bestelling zelf werd aangegeven max 3 werkdagen, daarna stond in account uiterlijke levertijd 3 oktober. Hier op 4 oktober over gebeld en klacht neergelegd met verzoek hier terugkoppeling over te mailen en tevens nieuwe leverdatum door te geven. Niet gebeurd. Verwachtingen absoluut niet waargemaakt. Had op z'n minst over verlate leverdatum een terugkoppeling/contact van verwacht.

Ben supper tevreden

Mijn bestelde artikel was niet meer op voorraad , maar razendsnel is er voor een ander (beter) artikel gezorgd helemaal TOP dank jullie wel .