Roy

Snelle afhandeling bestellingen

Ik vlei me met de gedachte en werkelijkheid, dat ik met een gerust hart bestellingen kan plaatsen bij Koopjedeal, omdat de afhandeling onwijs snel wordt geregeld, de trackcode maakt bovendien concreet waar het pakje zich bevindt, op weg naar de eindbestemming.

Verrassende ontdekking!

Ik maak nog niet zo lang gebruik van aanbiedingen bij Koopjesdeal, maar de ervaringen die ik heb gehad bij de bestellingen die ik tot nu toe heb gedaan zijn heel erg goed. Ik kan alleen maar stellen dat het hele besteltraject zeer goed is doordacht en uitgetest, waardoor er bijn a geen fouten kunnen voorkomen. Wat Koopjesdeal beloofd maken ze waar. Dat was voor mij een verrassende ontdekking!

Odette

Leuke deals,leuke prijzen!

Prima ervaringen mee,alleen 1 klein dingetje,de laatste bestelling zou op 3 oktober bezorgd worden( datum zelf gekozen,daar ik op de datum dat het eerst bezorgd zou worden niet thuis zou zijn)),dit was helaas niet gebeurd ,kwam de volgende dag.

Dirk

Laatste bestelling

Al meerdere bestellingen gedaan die zonder problemen zijn verlopen Bij mijn laatste bestelling ging het wel verkeerd 3 producten gekocht (gratis levering ) na 2 dagen had ik mijn eerste product een week later mijn tweede maar het was een verkeerd art en mijn laatste moet nog toekomen hoop dat alles nog in orde kom Enkel beetje jammer dat als je 3 artiekels koop dat het gratis is en toch op 3 verschillende tijd stippen word geleverd

Nog niet tevreden

Bestelling in 2 delen ontvangen. Wil 1e zending retourneren maar kan feen retourformulier aanvragen. 2e deel is niet wat ik bestelt heb. Diverse malen gebeld maar krijg 26 of meer wachtende voor mij. Ook op mail geen reactie. Chatten is Samuel online maar als ik een vraag stel krijg ik nelding dat er niemand online is.ik wacht nog steeds op de goede produkten en een retourformulier Als jullie een en ander netjes afhandelen verdienen jullie waarschijnlijk een hoger cijfer.

Gegroet

Jan de Laat

May

Nooit op tijd

Bestelde en betaalde producten worden vrijwel nooit op de door jullie vastgestelde leverdatum . De levertermijn wordt altijd overschreden. Beroerde service , stoppen met die handel als je je verplichtingen niet waar maakt.

Supper

Snelle levering en goede terug kopeling

Rien
06-10-2018

Altijd zinvolle produkten worden aangeboden!

Zeer goede ervaringen. Snel en goed!

06-10-2018

De goedkoopste e de betere winkel

Ben tevreden over de kwaliteit en over de levering 3tot 5 dagen is goed ik betaal altijd achteraf gaat prima maar er is een minpuntje nu hèb ik iets teruggestuurd en na 14 dagen nog niets gehoord terwijl ik wel een herinnering kreeg van afterpay. Daar moeten ze dus aan werken

Joop
06-10-2018

Mooi aanbiedingen, gewoon een toffe internet winkel.

Mooi aanbiedingen, de levertijd kan wat sneller, maar over het algemeen een dikke 9+.

Robin
06-10-2018

Fantatische site met top acties!

Mijn ervaring met koopjedeal is perfect. De klantenservice is top. Je wordt snel geholpen als je vragen hebt. Dat vind ik erg belangrijk. De acties zijn ook super. Heb al een aantal artikelen gekocht bij jullie. Deze worden ook snel thuis bezorgd en heel thuis bezorgd. Wat je bij sommige bedrijven niet ziet. Daarom geef ik jullie een 10!

Diny
06-10-2018

Bestelling nog steeds niet geleverd

Op dinsdag 25-09-18 heb ik een bestelling bij u geplaatst. Er kwam een snelle reactie van u per mail dat mijn bestelling ontvangen was en op reis ging. Volgens uw eigen verwachting/planning zou ik op dinsdag 02-10-18 mijn bestelling geleverd krijgen. Helaas dit gebeurde dus niet. Kan gebeuren, dus ik heb u op donderdag 04-10-18 een mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is. Tot nu toe op zaterdag 06-10-18 heb ik van uw kant nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Mijn bestelling is op een wel heel lange reis waar w.s een WiFi verbinding ontbreekt.

Goed en zeker

Ik heb al vaak gekocht bij Koopjedeal en altijd was het goed en zeker. Een goede deal en een betrouwbare levering, dus als je iets ziet wat de moeite waard is voor een goede prijs hoef je niet te twijfelen of het goed wordt afgehandeld. Een rustige gedachte ☺️

Leononra Uktolseja

Goed

Ben heel tevreden.

Snel makkelijk en goed

Bestelling is snel geplaatst. Product komt goed verpakt thuis. Niet tevreden, makkelijk retour en geld terug.

06-10-2018

Goede en snelle afhandeling van de bestellingen

Nog geen problemen gehad bij het afleveren van mijn bestellingen.

Edwin
06-10-2018

Leuke artikelen voor een goede prijs!

Verschillende keren nu wat besteld en elke keer verbaasd over de goede kwaliteit tegen de lage prijzen die er voor gevraagd worden.snelle levering.voor mij een aanrader!

Mirjam

Leuke aanbiedingen

Scheermesjes Gillette, mooie aanbieding. En zeer snel geleverd.

Jean
05-10-2018

Vloerkleed

Kijk je voor vloerkleed ja jippie gevonden dus ff wachten geen probleem Er staat levertijd 5 dagen dus mooi niet dus dan denk je ga ervoor maar als je betaald heb staat er al 9 dagen bezig met verwerken contact opgenomen ja meneer eind van de week of begin volgende week Hoop het nog te krijgen Maar een ding eerste keer maar ook de laatste keer Ja beloven veel maar komen niet na wat ze zeggen

Madelaine
05-10-2018

Alles netjes geregeld

Ik bestel regelmatig wat bij Koopjedeal.nl, tot aan matrassen aan toe. Alles wordt altijd keurig geregeld, via email, Idealbetaling en aflevering zonder extra kosten. Nu ben ik nog aan het wachten op 1 aflevering van dekbedhoezen, dat duurt wat langer dan verwacht. Ook hier heb ik keurig bericht van ontvangen. Ook contact via de telefoon en via de email verloopt goed. Ik ben goed te woord gestaan, oplossingsgericht en behulpzaam. Dus tot nu toe alleen maar goede ervaringen en even afwachten of deze laatste bestelling ook goed komt, maar dat verwacht ik wel:)