Mary

Waar blijven mijn parasols

Ik heb 2 parasols besteld en een knoflookpers. Knoflookpers is geleverd, maar parasols niet. Ook geen mailtje waarom niet. Zelf mailtje gestuurd met de vraag "waar blijven de parasols" maar geen antwoord gekregen. Andere keren ging de levering wel op tijd, vandaar de 7. Hoop nu toch wel op een berichtje waar de parasols blijven.

Wel tevreden

We hebben 3 dingen besteld en pas 2 ontvangen. Bestelling 202953577 Bezig met verwerken Besteldatum: 24 september 2018 Draadloze Achteruitrijcamera met LCD-monitor € 79,99 Set van 2 Corrigerende Damesslips € 9,99 De Handige Fietsspiegel met Flexibele Hals € 11,98 heb ik nog niet ontvangen. Wanneer worden deze geleverd? Verder tevreden. Met vriendelijke groet, K. van Kempen

Mieke
05-10-2018

Perfecte service en duidelijke afspraken

Ik heb meerdere keren een bestelling geplaatst en steeds is deze naar volle tevredenheid afgeleverd. Op de juiste, vooraf gemelde datum (soms zelfs eerder dan was voorzien). Meeste bestellingen waren als verwacht; een bestelling heb ik geretourneerd omdat het niet was zoals verwacht; zonder problemen werd dit geaccepteerd.

Marja

Bestelling

Snelle levering en mocht je iets retourneren ook goed geregeld . Voor mij een 10 met een griffel

Leonie
05-10-2018

Koopjedeal : altijd een succes!

De vele aankopen , die ik bij Koopjedeal gedaan heb waren altijd naar tevredenheid. Een keer een foutje ( te weinig tandenborstels in het pakket ) dat na een telefoontje gelijk goed geregeld is met een zeer vlotte nabestelling! Chapeau!

Max

Goed en goedkoop!

Koopjesdeal doet wat het belooft

04-10-2018

Informatie over bezorging kan beter

Op vrijdag 28 september zou mijn bestelling bezorgd worden, maar dat blijkt niet het geval. Aangezien ook de volgende dagen niet werd bezorgd heb ik eerst getracht via de telefoon navraag te doen. Helaas blijkt het callcenter moeilijk bereikbaar (het ene moment 19 wachtenden en later zelfs 25 wachtende voor mij). Daarom op 1 oktober 2018 e-mail verzonden met het verzoek een verklaring te geven voor het niet afleveren van de bestelling. Hierop werd vlot gereageerd met de mededeling dat er vertraging was in de bezorging als gevolg van problemen in het sorteercentrum. Het zou klantvriendelijker zijn als Koopjedeal.nl de klanten uit eigen beweging informeert over de vertraging in de aflevering van de bestellingen.

Lopke
04-10-2018

Levertijd 4 weken en vervolgens een gebruikt product ipv nieuw

Een nieuwe ervaring: 9 sept 2 producten besteld bij koopjedeal, vervolgens na meerdere malen mailen van mijn kant met vraag wanneer het eindelijk geleverd wordt. Eerst het ene product geleverd na 3 weken en hierbij geen bericht over het tweede product. Na weer mailen van mijn kant eindelijk na 4 weken wachten het product binnen.

Helaas weer teleurstelling het product een laptop geleverd in een kartonnen doos zonder gebruiksaanwijzing en gebruikt en beschadigd terwijl de advertentie een nieuw product beschrijft. Na de klantenservice te hebben gemaild en gebeld wordt geadviseerd het product retour te zenden wat niet kan omdat het op mijn account ook nog een niet verwerkt is. wordt vervolgd.

Een 10 met een griffel!

Alle artikelen, die ik heb besteld via Koopjedeal zijn van prima kwaliteit, keurig op tijd geleverd en in geval van vertraagde levering wordt het keurig op tijd gemeld. Ik ben zeer tevreden over Koopjedeal!

Erik Veerman Woerden

Ilona
04-10-2018

Waar blijft mijn bestelling?

Ik heb al een aantal keren iets besteld en dat ging prima. Inmiddels wacht ik al bijna 2 weken op mijn laatste, betaalde bestelling ( 2 dekbedovertrekken)

Rutger
04-10-2018

Goedkoop, snel, duidelijk en goede producten.

De ervaringen zijn louter positief. Goede site, prima beschrijving van de producten en of bepaalde uitvoeringen of maten wel of niet beschikbaar zijn. Duidelijke communicatie over betaling en verzending. Top.

Jassen

We hebben nog steets geen jassen wacht al 2 weken

Waardeer je deal

Koopjedeal kan ik zeker waarderen: goede producten tegen een zeer scherpe prijs.

Leendert
04-10-2018

Betaalbare koopjes voor jan en alleman

En dan te bedenken dat je ook nog eens 10% van het aankoopbedrag gratis kunt besteden bij je volgende aankoop hetgeen iedere keer weer een verrassing is wanneer je nog iets nodig hebt.

Harry

Ben wel tevreden, maar.

Doorgaans verloopt alles heel correct, alleen op de laatste bestelling wacht ik al 10 dagen. vragen worden wel direct beantwoord, maar ontvang nog niets.blijft ondanks de computers toch gelukkig ook nog mensenwerk.

Bianca
04-10-2018

Toffe site met mooie deals

Hele leuke actie's bij koopjedeal. Elke keer weer nieuwe leuke actie's en je spaart voor nog meer korting op een volgende aankoop.

Marjan

Super bedrijf

Altijd wat ik bestel komt aan en is goed. Als ik wat terug wil sturen omdat het te klein is wordt ik met veel geduld geholpen

Geert

Uit de kunst

Onlangs wat bestelt en het zou binnen 3/4 dagen worden verzonden. Maar toen kreeg ik een mailtje, er was iets fout gegaan en de bestelling zou later worden verzonden. Zeer correct!

Rebecca

Lang levertermijn

Slechte communicatie, lange levertijd, daarnaast nogmaals vertraging en dat niet melden. Weken op je pakketje moeten wachtten zonder enig bericht.

03-10-2018

Kwaliteit product en service bedroevend slecht

Salontafel gekocht: 5x retour moeten sturen vanwege defect. Pootjes zakken er onderweg (met alle ellende van koffie, etc. over de vloerbedekking). Na 5x wilde ik mijn geld terug. Dat is me toegezegd, maar nu 3 maanden later nog steeds niet gebeurd, ondanks wekelijkse herinneringen via email (telefonisch zijn ze niet te bereiken).