Cor
01-10-2018

Oplichting

Hoesje gekocht voor smartphone pu leder koopje en zou normaal € 70.00 kosten. Troep, het is gewoon plastic. Hoeslakens van HOTELKWALITEIT troep. Ik vind ze nog te slecht om mijn motor mee te poetsen. Ik moet eerlijk zeggen: heb ook wel iets goeds gekocht.

27-09-2018

AliExpress

Alle artikelen zijn ook te vinden op AliExpress maar dan vele malen goedkoper. Dus kopen bij Koop je Deal is een zeer slechte deal.

Rianne
25-09-2018

Luxe Hotelkwaliteit dekbedovertrek

Aan mijn hoela, hartstikke dun, maar dat zou kunnen. Na de vakantie in gebruik genomen, kreukt ontzettend, overtrek blijft haken aan ingescheurde nagel, eeltplekjes op de voeten. Kussensloop pluist aan de kin / wangen van mijn man ondanks dt ie zich avonds scheert. Veel te ruim, dekbed blijft niet op de plaats zitten. Bij omdraaien in bed 'kleeft' het overtrek aan de pyjama. Contact opgenomen het is gebuikt en de verpakking is er iet meer .en na de 30 dagen (besteld 28 juli, aangekomen 9 dagen later, in gebruik sinds 2 september Slecht slecht, jammer dat je geen reviews bij de producten kan plaatsen zodat andere aspirant klanten t kunnen lezen.

Karel
19-09-2018

Airconditioning unit

Ongelo oflijke slechte contacten met de klanten. Op e-mails krijg je antwoord dat binen 24 uur contact met je wordt genomen, is iets wat dus niet gebeurd.Dit gebeurd na elke mail die je stuurd maar er wordt geen enkele keer contact met je gezocht.Als je gaat chatten en dat lukte mij maar 1 keer daarna was chatten gesloten krijg je een vriendelijke persoon aan de lijn maar deze weet werkelijk nergens van. Ik heb hierna de waarchuwing van Tros Radar gelezen en ben dan ook niet van plan ooit nog iets hier te bestellen ook kan ik het iedereen afraden om het te doen. Het bedrijf komt zeer dicht bij een oplichterszooitje dus nooit meer iets bestellen.

16-09-2018

Refurbished computer is niet refurbished

Twee weken geleden een Toshiba Tecra Z40 gekocht bij Koopjedeal. Deze zou refurbished zijn, hetgeen inhoudt dat het apparaat geheel is nagekeken, waar nodig technisch in orde gemaakt en voorzien van de laatste updates.De laptops zouden er zgan uitzien op misschien wat kleine gebruikssporen na. Moest lang wachten op de levering, maar eindelijk kwam het dan toch. Wat opviel: geen handleiding meegeleverd. Bij het opstarten geen Toshiba bios melding. Fingerprint ontgrendeling werkt niet en de HDMI werkt niet. Maar het ergste komt nog. Na een dag installeren van alles en nog wat, ontdek ik dat er data van derden op de machine staat en er een Dropbox account van iemand anders op staat die aktief is! Direct gemeld aan Koopjedeal die eerst ontkennen dat dit niet kan! Bewijs opgestuurd, waarna correspondentie alleen maar buiten de standaard procedure om kon. Ondertussen bleven dagenlang data van derden binnen komen op mijn laptop. Deze mensen gewaarschuwd uiteraard. Ik heb om compensatie gevraagd voor mijn verloren werk en tijd, maar kon dat alleen maar krijgen NA OPSTUREN van de laptop, die dan in orde gemaakt zou worden. Is dat compensatie? Computer teruggestuurd en geld teruggevraagd. Het geld heb ik gelukkig wel teruggekregen, na 1 aanmaning, dat wel. De machine was trouwens bij Toshiba onbekend als zijnde refurbished (is na te gaan aan de hand van het serienummer). De laptop kwam uit een faillissement van een bedrijf in Amersfoort. Het betrof ca 10 laptops. Dit heb ik allemaal na kunnen gaan a.d.h.v. de data die op de machine stond, evenals andere gevoelige prive informatie. Ik wil mensen hierbij waarschuwen NOOIT zgn refurbished laptops te kopen bij Koopjedeal. Deze machines zijn dus niet refurbished! Zie ook een andere ervaring van iemand anders onder deze beoordelingen.

Rose
14-09-2018

Bestelling is op reis sinds 9 augustus 2018!

Dit is dan vast een wereldreis. Bestelling ongedaan maken kan niet, want hij is al verzonden. Niet leverbare producten die ook als verzonden staan kunnen wel na een maand worden gecrediteerd en worden doorgegeven aan AfterPay. Voor de overige producten moet ik voor de zoveelste keer 5 werkdagen wachten alvorens te reageren. Een brok ellende, voor mij geen koopjedeal meer!

M.
14-09-2018

Zeer onbetrouwbaar!

Begin juli een matras geretourneerd. Nog altijd heb ik geen retourbedrag ontvangen ondanks een retourbewijs. Aanvankelijk werd op mails niet gereageerd, en per telefoon was het bedrijf onbereikbaar. Recent alleen vage, ontwijkende mails van de kant van het bedrijf ontvangen. Uiterst onbetrouwbaar!

Marja
15-09-2018

Goed en snel opgelost. Maar moet haar producten goed etsten voor zij dit aanbieden.

Turbo Dwijl gekocht en werkt niet

Turbo Dweil gekocht voor 69,94. Wordt aangeboden voor 39,97 op dezelfde site. Dus € 29,97 teveel betaald.Product komt uit China en geen paklijst of retouradres bijgesloten . 2 stelen in elkaar geschroefd en 2 dweilen aan uiteinde geprobeerd vast te maken aan klittenband 2 uiteinde( flappen) zitten los. Als je probeert de dweilen uit te wringen stroop te hele handel op. Via facebook een filmpje gezien waar het wel zou moeten werken.Infrieure kwaliteit dus. klacht ingestuurd en men zou binnen 2 dagen contact opnemen is niet gebeurd. telefoonnummer van dit bedrijf is niet te vinden. vandaag 13 aug opnieuw via klantenservice en klachtenformulier opnieuw ingevuld. Gezien alle reactie ben ik niet positief ik wacht nog een week en als ik niets verneem dan ga ik stappen ondernemen .

11-09-2018

Postduiven bedrijf

Levering 3 tot 5 dagen zegt Koopjesdeal.3 tot 5 weken zullen ze bedoelen.Wat een slechte service.Nooit meer KOOPJEDEAL

Erwin
11-09-2018

Ik had 26 juli 2 sets van 12 stuks fruitoftheloom t shirts besteld (1x wit ronde hals en 1x zwart ronde hals). Ik had per ongeluk de maat XL besteld ipv XXL. Hiervoor een mailtje gestuurd om dit aan te passen, echter na een aantal dagen nog geen reactie en dus maar gebeld. De servicemedewerkster die ik aan de telefoon kreeg zou de bestelling aanpassen, echter ontving ik gewoon de XL (2/8/18). Teleurgesteld hierover weer contact met ze opgenomen en een retour / omruiling aanvraag ingediend. Het retourpakket heb ik op 4 augustus ingeleverd bij een dhl punt.

Na diverse malen contact proberen te krijgen (soms wachttijden van ruim 30 minuten krijg je na veel zeuren uiteindelijk te horen dat de retourafdeling een kleine achterstand heeft. tijdens 1 van de telefoongesprekken kom ik er achter dat er een fout zit in de omruilaanvraag, er zou 1 set wit ronde hals en 1 set wit v hals verstuurd gaan worden. Direct aangegeven dat dat niet klopt en de medewerkster zou dit direct aanpassen. Uiteindelijk op 29 augustus bericht gehad dat de zending ontvangen is en dat de verwerking ervan nog eens een week kan duren. Op 6 september bericht gehad dat het verwerkt is (dus meer als een week). Gisteren (10 september) bericht gehad dat de bestelling ingepakt is en verstuurd gaat worden. Bij het mailtje zit een pakbon met daarop 1 set wit ronde hals en 1 set wit v hals. Maar weer contact opgenomen en ze kunnen nu niets meer doen, ik moet of het pakket weigeren of aannemen en de verkeerde shirts weer retourneren.

Wordt dus nog vervolgt.

10-09-2018

Slechtste aftersale-service ooit

Dit is mijn 5e reactie onder deze tittel op dit forum. Heb 3 maanden (echt, bestelling was 1 juni) geprobeerd om verkeerd geleverde fiets te retourneren. Iedere keer verhaaltjes dat je gebeld wordt, en dat gebeurd nooit. Via VISA chargeback heb ik wel mijn 1000 euro terug. En omdat koopjedeal naar VISA na 5 weken ook niet reageert (daar zijn ze wel wel consequent in :) is daar het dossier gesloten. Maar ik heb nog steeds een vouwfietsje in de gang staan dat ik niet wil. Ik stop er nu mee en ze bekijken het maar verder. Mijn tip: als je iets voor een groter bedrag bestelt bij Koopjedeal gebruik dan of pay after of Creditcard, dan is de ellende niet weg maar krijg je wel je geld terug. Veel plezier allemaal nog op dit forum.

10-09-2018

Gepubliceerd 8 minuten geleden

Op 11 augustus een tower-ventilator gekocht die werd geleverd op 14 augustus. Apparaat was niet compleet en defect. Hierover een klacht ingediend. Op hun advies apparaat teruggestuurd op 21 augustus via DHL. Daar is het aangemeld en uitgesorteerd. Tot op heden verder niets van Koopjedeal vernomen. Na diverse telefoontjes en e-mails gezonden te hebben kreeg ik als antwoord: Het is ontzettend druk in het magazijn en we hebben een reuze achterstand. Via een contactformulier de vraag gesteld bij de klantenservice waarom e.e.a. zo lang duurt.Alle gegevens aan hun verstrekt met bewijs van aflevering. Ze zouden e.e.a. uitzoeken en zodra er iets bekend was zou ik een bericht krijgen. Vandaag 10 september nog niets gehoord. Zijn we inmiddels een maand verder. Ook mijn geld uiteraard niet terug. Ik ben van plan verdere stappen te ondernemen via de media zoals Kassa en Radar Zeerslechte beurt van Koopjedeal.

09-09-2018

Fluiten naar je centen en voor leugenaar uitgemaakt

Vloerkleed gekocht via dit bedrijf. Kleed is geleverd doch kleur was niet wat we zochten. Dezelfde week geretourneerd, binnen termijn en in originele verpakking met verzoek terugbetaling. Na ruim 3 maanden nog geen geld retour. Bellen en mailen. Krijgen een mail dat we het kleed vuil en niet in de originele verpakking hebben geretourneerd en daarom maar 75% retour krijgen. Nou weten we natuurlijk hoe we het kleed hebben geretourneerd, schoon en in originele verpakking. Vraag ik of ze dat willen aantonen omdat ze ons niet geloven. Krijg ik een foto van een heel ander kleed in een vuilniszak. Dit is niet mijn kleed. Jawel volgens de leverancier is dit wel uw kleed. Nee dat is niet ons kleed, niet onze vuilniszak en dat is ook niet onze vloer op de foto. Nee dat kan, want deze foto is in het magazijn van de leverancier gemaakt. Wie dat is kunnen we niet zeggen want wij beroepen ons op geheimhouding. Graag wil ik mijn geld terug want het kleed is dezelfde dag terug gegaan in originele verpakking, geretourneerd, en we wonen in een mooie villa dus kleed kan hier in ieder geval niet vies zijn geworden want je kunt hier van de vloer eten en bovendien is het ons kleed niet op de foto. Jawel zegt de zoveelste dame van Koopjedeal, de leverancier zegt dat het uw kleed is. Waarom zie ik dan geen adres etc op dit kleed staan van mij? Daar hebben ze geen antwoord op. Tot op heden worden we voor leugenaars uitgemaakt. Het gaat om een paar tientjes, maar deze service is te triest voor woorden. Nooit iets gehoord in 4 maanden tijd op onze mails, ook geen aanbod om het kleed alsnog te houden conform de voorwaarden en nog steeds ons geld niet terug. Kijk uit voor dit soort praktijken van koopjedeal. Zaak aangespannen via onze rechtsbijstand. Triest voor een paar tientjes, maar we laten ons als klant niet uitmaken voor leugenaars als we dat niet zijn. Wij houden van eerlijk zaken doen. Tip: koop niet bij koopjedeal want zo is het geen koopje.

Oswald
06-09-2018

Geen goed produkt

Na een misverstand bij de eerste bestelling heb ik hetzelfde produkt na lange correspondente bij de tweede bestelling ontvangen.ik hoefde hier als compensatie geen verzendkosten voor te betalen.maar de rfid pasjeshouder zou van echt leder zijn.dit is volgens mij niet het geval.bovendien werkt de sluiting van fe pasjeshouder niet goed.nu heb ik bewust iets gekocht voor een laag bedrag en ieder weldenkend mens kan verwachten dat dit produkt niet aan de wensen voldoet want echt lederen rfid pasjeshouders zijn normaal veel duurder.nu ik dit weet neem ik niet de moeite om het produkt retour te zenden maar ik zou als alles naar tevredenheid was mischien wel een grotere aankoop gedaan hebben.dat doe ik dus niet ik wil dus ook geen klant meer zijn bij koopjedeal.nl.

05-09-2018

Waardeloze aftersales

Heb een product voor garantie retourgestuurd. Ten eerste was het lastig om iemand te bereiken om een RMA te krijgen maar toch gelukt. Product op 25 augustus retour gezonden via DHL parcel. Vandaag 5 september maar eens gebeld met Koopjedeal maar pakket wes nog niet ontvangen. Toen maar DHL parcel gebeld en die zeiden dat ik vandaag al de 4e was die over retourzending naar Koojedeal belde. Punt is kennelijk dat als het pakket bv 30 augustus afgeleverd is Koopjedeal TIEN werkdagen erover doet om eventueel te bevestigen dat pakket wel of niet is aangekomen. Als het dan niet is aangekomen is het weer de verantwoordelijkheid van DHL parcel om het pakket te traceren. Dit is toch geen service!

Maarten
04-09-2018

Koopjedeal negeert klant volledig, ronduit onbeschoft!

Maandje geleden 8-pack boxershorts besteld. Blijkt het een ander model te zijn dan op de site stond afgebeeld. Toen voelde ik me al ge-naaid maar o.k., je verwacht dat het gewoon op een normale nette manier wordt opgelost. Maar vervolgens een week lang elke dag meerdere keren geprobeerd te bellen: altijd voicemail. Mail gestuurd met terugbelverzoek: geen reactie. Op 13 aug. mail gestuurd met verzoek tot toezending juiste model danwel creditering volledige bedrag: nooit reactie gekregen. Zoveel schijt hebben aan een klant die gewoon netjes betaalt: ronduit onbeschoft. Ik ga het hier zeker niet bij laten zitten. Ik raad dan ook iedereen af ook maar iets te kopen op deze site!

Cora
04-09-2018

Retour zenden artikelen

Ik heb 2 korte broeken besteld die helaas te groot zijn. Deze wil ik retourneren. Maar er zit geen retourbon of iets dergelijks in. Op 10 augustus een email gestuurd. Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Ook proberen te bellen maar je krijgt gelijk te horen dat het erg lang kan duren en dat je beter een email kan sturen. Erg teleurstellend en vervelend.

13-09-2018

Ja. Kan alleen allemaal wel wat sneller

Retour gezonden maar niets gehoord

Ik heb in het verleden al meerdere artikelen besteld. Geen probleem. Maar nu wel. Artikel was defect. Retour gezonden met verzoek nieuw artikel te sturen. Bewijs van verzending. Dhl heeft zending afgeleverd bij hun magazijn in Molenaarsgraaf. Geen reactie op e mail en onbereikbaar via telefoon.Teleurstellend. Wacht nog enkele dagen anders naar rechtsbijstand. Gaat om nog geen 90 euro.

Betty
27-08-2018

Niet betrouwbaar

Bestelling retour gedaan,ontvang nog steeds openstaande rekeningen. 3 x gemaild,geen reactie.daarna gebeld nadat ik anderhalf uur aan de lijn zat. Volgens telefoniste was het retour ontvangen maar nog niet verwerkt,het was verder akkoord en hoefde mij geen zorgen te maken. Nu 2 maanden later,nog niet opgelost en zijn ze telefonisch niet meer te bereiken.

Ik bestel nooit weer iets bij koopjesdeal

27-08-2018

Onmogelijke uitschrijving.

Ik kreeg ongevraagd dagelijks mail van koopjesdeal. Ook na gebruikmaking van de afmeld procedure bleven de mails maar komen dagelijks. Intussen heb ik mij misschien al 20 keer uitgeschreven en aangegeven dat de aanbiedingen voor mij niet relevant zijn, ik blijf ze maar ontvangen. Weet iemand een oplossing voor irritante gemail.