Menno
07-08-2018

Slechte klantenservice

Vandaag, 7 augustus, zou de uiterste leverdatum zijn van mijn airconditioner. Toch voor alle zekerheid de klantenservice gebeld. Neen, vertelde men mij vandaag gaat hij pas het magazijn uit waarschijnlijk wordt hij donderdag geleverd. Toen ik zei dat dit niet volgens afspraak was, zei men nou, dan bestelt u hem toch af! Nooit meer koopje deal!

MARTIN
06-08-2018

Polo' s

Zit al weken te wachten op polo's maar nog niets gezien. Typisch voor een webwinkel die zelf geen fysieke voorraad heeft, en dus afhankelijk is van derden voor voorraad en verzending. Kan maar een ding zeggen: NIET DOEN! WAARDELOOS!

Danny
05-08-2018

Airco

Zoals reeds hier al meerdere keren vermeld over de airco die koop was dat koopjedeal.nl hun.leveringstermijnen gewoon in de wind slagen! Levering vooropgesteld op ten laatste 02 augustus, my ass we zijn nu 06 augustus nog steeds geen airco geleverd! Dus, heb ik.proberen contact te leggen via mail, via telefoon en via messenger! Nergens antwoord of reactie! Tot je dreigt via facebook dat je het totale bedrag terug vraagt! Alle hens aan dek opeens! Wat vervelend dat u ons niet kon bereiken maar onze servers ondervonden problemen! Ofwel, wij hebben u een mail gestuurd maar wss is deze in uw map met ongewenste mails beland! Ofwel, wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder resultaat! Dan krijg ik via messenger een bericht van de afdeling webcare dat zij de transporteur gingen contacteren! My ass, transporteur niet bereikbaar! Dan krijg ik een bericht, sorry maar op dit moment hebben er geen zicht op wanneer de airco zal geleverd worden! Het enige wat telt voor die smerige hollanders is verkopen verkopen en nog is verkopen! De poen staat op hun rekening maar leveren, my fucking ass! Voor mij ook de laatste keer geweest! Ik zal dan ook niet nalaten om klacht neer te leggen tegen koopjedeal.nl voor het niet naleven van hun voorwaarden! Ook zal ik het zeker niet nalaten om fantastische reclame te maken! Koopjedeal.nl shame on you om jullie klanten zo te zeik te zetten, maar geloof mij en schrijf het daar maar op een briefje dat jullie tijd heel kort wordt er gaan serieuze schadevergoedingen geËist worden!

05-08-2018

Snel geleverd

Ik las een en ander over dit bedrijf nadat ik de bestelling van een airco geplaatst had uit een aanbieding van de krant en toen dacht ik.neeeee, daar gaat ons geld. Ik had een mailtje gedaan dat ik met inschrijving van de nieuwsbrief nog 5% extra korting zou krijgen, dit was namelijk nog niet verwerkt in de eindprijs. Van dit mailtje hoop ik nog antwoord te krijgen maar de airco was supersnel geleverd en zelfs binnen de gestelde termijn. Wij zitten er nu koeltjes bij want hij werkt prima. Ik zeg hierbij dat wij tot nu toe wel een goede ervaring hebben met koopjedeal.nl

Jacob
04-08-2018

Leverdatum wordt ver overschreden

Op 6 juli ben ik vertrokken op vakantie naar Frankrijk. Op 29 juni kocht ik bij KoopjeDeal 2 polo's die ik wilde meenemen. De bevestigingsmail vermeldt als bezorgdatum 4 juli. Dat is op tijd dus ik laat de aankooporder doorgaan. Op 4 juli en op 5 juli worden geen polo's bezorgd. Op 6 juli vertrek ik zonder de polo's. Op 20 juli terug van vakantie vind ik een briefje in de bus dat de polo's op 12 juli zijn afgegeven bij de buren. Die zijn inmiddels ook met vakantie gegaan. Vandaag 4 augustus zijn ze terug en heb ik de polo's in ontvangst kunnen nemen. Op één fout wil ik een webshop niet afrekenen. Tijdens de vakantie ging een koffer kapot. Ik koop bij KoopjeDeal op 25 juli een bagagetrolley. De bevestigingsmail meldt als bezorgdatum 27 juli. Die datum gaat voorbij zonder aflevering, zo ook 28, 30 en 31 juli. Pas op 1 augustus wordt de trolley bezorgd. Prijs en kwaliteit van producten KoopjeDeal zijn OK. Bezorgdata blijken slag in de lucht. Klantenservice blijkt telefonisch nauwelijks bereikbaar.

Ger
03-08-2018

Komt levertijden niet na en slechte bereikbaatheid klantenservice

Op 27 juli een aircooler bestelt. Volgens krantadvertentie nog voldoende op voorraad. Zou op 2-8 bezorgd worden. Op 3-8 nog niet bezorgd. Klantenservice gebeld. Na 4 x proberen en lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. Zou een email over de vetraging gestuurd zijn; nooit ontvangen! Moet ik in de map ongewenste mail kijken; ook daar staat echter niets. Ook geen klantvriendelijke klantenservice wat betreft toon en luistervaardigheid. Ook al raar dat geen track&trace code wordt toegezonden. Vervolgens een kletsverhaal over stroomstoring in een magazijndepot. Levering zou nu ergens volgende week moeten plaatsvinden. Koopjedeal.nl verkoopt wel, incasseert het geld, maar komt leveringsafspaak niet na. Hopelijk wordt het artikel nog wel ontvangen. Maar voor ons in elk geval NOOIT meer aankopen via deze site.

Caro
31-07-2018

Onbetrouwbaar

Zeer slechte ervaringen met koopjedeal, 5 artikelen besteld , na 26 dagen niets geleverd, besteltijd was max 3 dagen. Gebeld, 1 uur en 15 min in de wacht om iemand te spreken van de klantenservice. Van service is hier geen sprake, eerder van misleiding en bedrog , adverteren met artikelen die niet leverbaar zijn. Als ze zeggen dat niet alle artikelen er zijn, stel ik voor om wat wel leverbaar is dan te bezorgen. Gaan ze regelen, na 2 weken nog niets ontvangen , weer meer dan 1 uur in de wacht om iemand te spreken. antwoord , we weten van niets, is er iets beloofd? Geen idee. Resultaat , ik wil niets meer met jullie bedrijf te maken hebben.Cancel alles maar. Hoop dat ik mijn geld nog terug zie, ze kunnen de naam beter veranderen in ontvangnooitjedeal!

16-08-2018

Ik heb al een aantal keren wat bij U besteld .

Aflevering artikelende

De aflevering van produkten is gewoon beroert, meestal bellen waar het blijft. 14 dagen na belofte is geen uitzondering. jammer dat het zo moet .

Cecil
30-07-2018

Bestaat de klantenservice echt?

Heb 2 x een mail gestuurd over naar de klantenservice, na meer dan 14 dagen niets ontvangen. Wachttijden bij de telefoon zijn extreem lang, ze vertellen geen minuten alleen het aantal bellers. In de praktijk betekent bij koopjedeal betekent dit langer dan 30 minuten. Via facebook chatten, nou dat lukt ook niet. Ik ga nooit meer iets kopen bij koopjedeal!

Jeannette
28-07-2018

Klantenservice onbereikbaar!

Na aankoop van een artikel (202821901)verzocht om een retour. Binnen 24 uur zouden zou je een mail krijgen met retouretiket. Nu 8 dagen later, na diverse telefoontjes, waarbij wordt geadviseerd te mailen, hetgeen ook driemaal is gebeurd nog geen enkele reactie. Het retourtermijn i inmiddels verstreken. Wordt daarop gespeculeerd?

Bertha
28-07-2018

Service? Hoezo service?

Deze mensen maken fout op fout, verschuilen zich achter een slecht werkende server én geven de klant de schuld van hun fouten! Oplossingsgericht denken hebben ze nog nooit van gehoord. Ik zeg: blijf hier zo ver mogelijk vandaan!

Christianne
26-07-2018

Zeer slechte klantenservice

Ik kocht een Office pakket. Binnen 2 dagen zou ik een downloadcode krijgen, die kwam pas na een week, maar werkte niet. Na vele uren tevergeefs proberen het product retour gezonden met vriendelijk verzoek om geld terug te geven. Dat doen ze dus niet. Ze verschuilen zich dan achter voorwaarden. Advies: koop hier nooit wat!

Ed
24-07-2018

Om klachten op de service te voorkomen, verlenen we geen service

Als je ten einde raad, na weken tevergeefs via de mail gecommuniseert te hebben over een ondeugdelijk produkt, dan maar de telefoon pakt en als je dan na ruim een half uur eindelijk contakt hebt en vervolgens wordt afgescheept met een l*l verhaal zonder dat de oplossing geboden wordt , kun je alleen maar héél hard roepen koop hier niet!

Gerrit
19-07-2018

Bestelde een gebruikte laptop goede specificaties Windows 10.drama

De laptop zou snel worden geleverd na 2 weken kreeg ik hem binnen. Wat bleek geen windows 10 maar 7 contact gezocht met koopjesdeal zou omgeruild worden dus niet kreeg na 10 dagen een windows licentie thuis gestuurd.e- mail gestuurd naar koopjes wat ik daar mee moet geen antwoord .ben windows 10 gaan down loaden en tot mijn verbazing hoefde ik geen code in te voeren ik was meteen actieve , Maar nog meer was ik verbaasd dat op de laptop waar een schone windows 10 op staat gewoon documenten en gebruikers info opstaat van een andere computer van mij hoe kan dat? Dit is gewoon oplichterij hoe kan info van een andere computer op deze laptop staan.koop nooit meer iets bij koopjesdeal.

Gert
14-07-2018

Zeer slechte communicatie koopjedael

Heb vandaag getracht via de chat een net gesprek te voeren met een medewerker van Koopjedael. Maar als de vragen te krieties worden haken ze af en reageren ze niet meer. Voorbeelden : Als je beloofd is dat je terug gebeld zou worden, is in een keer de manager van klantencontact niet meer aanwezig . Als je niets besteld hebt en toch een pakket wordt aangeboden en ook niet betaald hebt, en dan ook nog de verkeerde zending volgens Koopjedael via een mail . En je wilt daar eerlijk over praten wat er allemaal mis is. wordt je aan je lot overgelaten. Je wordt aan het lijntje gehouden met leugens. De e-mails worden niet beantwoord.Uren lang wachten op een medewerker die er de ballen verstand van heeft. Weken lang wachten op een zending van ongeveer 1 tot 3 dagen levertijd ( zeggen zij ). Nou mooi niet! En dan een lullig code excuses mailtje waar je de volgende zending dan gratis mee kunt versturen.In het begin was dat niet zo! Bellen of mailen, je hoefde niet lang te wachten. Maar nu het bedrijf groter aan het worden is door klanten te informeren via dagelijks adverteren en op de reclame tijdens de rustpauze van het WK wat er allemaal te koop is,groeit het bedrijf zich naar hun hoofd. Ze kunnen het niet meer aan ( personeelsgebrek ), maar daar mag de klant niet de dupe van worden. Als het geld maar op hun rekening staat! De rest interesseert het bedrijf zich geen hol wat er met een klant gebeurt .( zie andere ervaringen op deze site ). Ik sluit mij daar mee aan. Ik begin er van te kotsen. Ik hoop dan ook dat dit gestopt wordt. Je wordt niet serieus genomen. Dus een heel slecht bedrijf! WEES GEWAARSCHUWD!

12-07-2018

Ineffectieve verkooporganisatie

De bestelling zou per voucher geleverd worden. Het artikel moet daarna bij een ander bedrijf gedownload worden. De levering heeft langer geduurd dan de beloofde periode en werd pas geleverd de 3 uur bellen en mail die nooit wordt beantwoord.De koopjedeal organisatie is niet berekend op dit soort verkooporganisatie is mijn bevinding.

Renate
12-07-2018

Wel incasseren, niet leveren

30 mei besteld, 2 parasols en een scherm. Steeds weer vertraging in de levering. Wordt tijd voor kassa, radar whatever, maar dit moet stoppen. Klantenservice is bijna niet te bereiken. Grote oplichters! En wel weer per advertentie de artikelen te koop aanbieden?!?!?! Renate

Ed
10-07-2018

Elke dag een ander smoes

Wacht al 2 maand op eettafel en salon tafel elke keer als je belt ben je minimaal een half uur tot een uur kwijt voordat je te woord word gestaan en elke keer hebben ze een ander smoes

Lia
05-07-2018

Loungeset

30 mei besteld en betaald maar krijg niks geleverd wordt tijd dat we eens allemaal aangifte gaan doen dit kan gewoon zo niet samen staan we misschien sterk ga nu juridisch advies inwinnen ben niet van plan om mijn zuur verdiende vakantiegeld zo te laten weg jatten

Ferry
04-07-2018

1 groot leugen

Zit nu al een maand te wachten op een levering, elke dag een nieuwe track&trace code maar artikel nog steeds niet in huis. de levering kan zogenaamd niet geannuleerd worden. dus ook geen geld terug. Nooit meer iets van koopjedeal