29-06-2018

Onbetrouwbaar

Leveren niet. Wel snel incasseren. Nooit meer.

26-06-2018

Retour zending

Na div mails over retour zending kreeg ik na een week van koopjedeal een verontschuldiging en een credit nota ook hoefde ik het geleverde art.niet terug testuren het geld stond na 2 dagen al op mijn rekening .ik ben zeer tevreden. Rob

Suzanne
22-06-2018

Koop geen apparaat via Koopjedeal.nl!

Ik heb pasgeleden een crosstrainer gekocht via Koopjedeal.nl. De communicatie vanuit dit bedrijf is zeer slecht, ze hebben geen idee wat service is. Ten eerste kwam de crosstrainer niet op de afgesproken datum, daarna diverse keren contact gezocht (mail en telefonisch) om te halen wanneer hij geleverd zou worden. Telkens kreeg ik te horen dat hij overhandigd was aan Post XXL en dat ik een track en tracé zou ontvangen. Ik heb nooit een track en tracé ontvangen en opeens stond post.nl voor de deur maar zonder crosstrainer! Tja ik stond wel op de lijst alleen had hij geen crosstrainer bij zich?!? Misschien dat hij er morgen bij zit, maar ja ik weet niet hoe het bij jullie is, maar er zijn ook mensen die werken en dus niet dag en nacht wachten op een eventuele levering. Volgende dag werd ik op mijn werk gebeld en hij stond idd voor de deur maar ik was er niet. Gelukkig kunnen regelen dat iemand anders hem in ontvangst kon nemen. Bij het uitpakken kwam ik er achter dat de montage en handleiding alleen in het Duits zijn. Ik heb om een Nederlandse handleiding gevraagd (ik ben immers een Nederlandse consument en ik heb iets gekocht bij een Nederlandse organisatie) maar nee die was niet beschikbaar. Als zij de crosstrainer bij een bedrijf in Rusland had gekocht, dan had je dus een uitdaging gehad om de boel te ontcijferen! Nee voor mij nooit meer Koopjedeal en dat heb ik ook gezegd tegen ze.

21-06-2018

Echt niets meer bestellen daar.

Enkele malen daar wat besteld. Levering is bijna nooit op tijd, of product is niet meer leverbaar. Mail word niet of veel te laat beantwoord. Het antwoord is altijd, het is niet onze fout. Leverancier en of buiten depot? En maar weer 5 werkdagen afwachten, en dat 4x dus een maand. ook een keer 7 weken moeten wachten op een boxspring. Was niet meer leverbaar, zo gaan ze om met hun klanten. Ze hebben schijt aan je, geld is binnen dus klant zoekt het maar uit. Drama ten top Niet doen, scheelt hoop ergenis! Al doende leert men.

P.
20-06-2018

Zeer onbetrouwbare webshop

Voor 250 euro 5 artikelen besteld en vooruit moeten betalen. Pas na diverse telefoontjes (en vooraf uitermate lang in de wacht zitten) kwam een gedeelte van de levering. Een gedeelte was niet meer leverbaar, een gedeelte zou later komen en bleek ook niet meer leverbaar. Van wat wel kwam 1 artikel geretourneerd maar geld werd niet teruggestort. Na wederom contact zou de retour niet aangekomen zijn ('gebeurt wel vaker met PostNL'). Uit mijn verzendbevestiging bleek dat mijn retour al 2 weken daarvoor bij hen was afgeleverd. Een grote puinhoop dus daar! Uiteindelijk kreeg ik een mail met een creditnota, echter voor het verkeerde artikel. zucht. Voor mij nooit meer.

Anna
19-06-2018

Hele dag voor niets zitten wachten

Na enkele keren een bestelling te hebben geplaatst waarbij alles correct werd afgehandeld, maak ik me nu zorgen. Heb voor 200 € matrassen besteld (en betaald) maar niets ontvangen. Na de vele klachten die ik nu heb gelezen maak ik me echt zorgen. Ik kan morgen niet weer de hele dag in huis blijven wachten. Slechte service, hoop echt dat het goed komt.

19-06-2018

Bestelling komt nooit aan en je kan eeuwig op je geld wachten !

Ik heb drie maanden op mij geld moeten wachten voor dat het werd terugbetaald. En heb nooit mijn bestelling gekregen! Alleen maar smoesjes dat het onderweg was en per ongeluk naar een ander, niet bestaand adres gestuurd? Honderden telefoontjes gemaakt en alleen maar smoesjes " dat het nu echt onderweg was" etc.! Waardeloos bedrijf! Lost of money! Ik moet mijn rekening nog even checken want volgens mij heb ik het nog niet terug ontvangen :( Chris.

19-06-2018

Wel betaald, geen levering, klantenservice slecht bereikbaar

Ondanks meerdere toezeggingen is mijn in april bestelde tafel nog steeds niet geleverd. Online chat wordt niet beantwoord. Opbellen kan natuurlijk ook, maar een wachttijd van minimaal een half uur tot een uur is geen uitzondering. Van bedrijven zoals Koopjedeal word je echt moedeloos. Ga nu proberen mijn geld terug te krijgen.

Geen levering

Tafel zou 22 mei 2018 geleverd worden, is er 4 weken later nog steeds niet. Mails worden niet beantwoord, telefonische wachtrij duurt meer dan half uur

Coen
14-06-2018

Geen tafel.

Laatst besteld bij koopjedeal.nl. Een paar kleine dingen uit de bestelling zoals scheermesjes zijn wel aangekomen, maar het duurste item (een tafel van 139 euro niet. Meerdere keren gemaild, geen gehoor gekregen. Ook meerdere keren geprobeert te bellen zonder succes. Ik ga nu online aangifte doen bij de politie en ik zou anderen die dit soort dingen van dit bedrijf meemaken ook adviseren om dat te doen. Koopjeoplichting moet het heten.

Zee
13-06-2018

Retour

Ik probeer al een week een retour aanvraag te doen. Zonder succes! Bellen, mailen, chatten via de site maar word steeds afgewimpeld met "we zetten het in je online account". Daar staat nog steeds niets. Volgens mij wachten ze gewoon tot ik opgeef, of de retour termijn verstreken is.

12-06-2018

Niet ontvangen artikelen

Bankje en scheermesjes besteld, bankje bezorgd.maar geen scheermesjes na even een paar dagen wachten bleken de scheermesjes te zijn nabezorgd en in de open brievenbus te zijn gelegd. maar geen scheermesjes! na veel verkeerde mail moest ik een bindende verklaring ondertekenen als of iemand voor een paar scheermesjes Dief zou willen zijn! De bijgevoegde verklaring die ik in moest vullen bleek een reeds ingevuld exemplaar van een andere klant te zijn!( over privacy gesproken ) Service slecht waarschijnlijk door overbelasting van de klachtenafdeling

Sue
10-06-2018

Fantastische ervaringen

-wanneer je iets bestelt is het er meestal al de volgende dag zelfs in Belgie! -goed verpakt! -Ruiling of geld terug wanneer je iets gratis retourneert verloopt zonder probleem!

Truus
05-06-2018

Incompleet en gebruikt product

Incompleet product. Twee adapters ontbraken, noodzakelijk voor gebruik. Het deel wat ik wel ontving, bleek gebruikt. Er kwam water uit. Gevraagd om nasturen van de twee bijbehorende adapters, maar dit was niet mogelijk. Vreemd en onbevredigend. Erg veel werk moeten maken van het retourneren. Moet ik alsnog inpakken, printen van labels en wegbrengen naar een parcell shop. Te idioot voor woorden. Ik ben niet tevreden. Volgende keer koop ik vergelijkbaar artikel in lokale winkel. Ben ik sneller klaar en krijg ik echte service. Nu product retourneren en wachten op geld retour. Voor mij geen Koopjedeal meer.

Joke
03-06-2018

Waardeloos!

De artikelen worden snel geleverd! Maar als er iets mee is, beschadiging of het is kapot na een dag en je belt met de klantenservice duurt een uur voordat ze opnemen. Beloven ze dat ze het oplossen en je een nieuw artikel krijgt. Maar dan. wachten en wachten en niets ontvangen. Ronduit geen woorden voor. Als ik zo zou werken dan zou ik al lang zijn ontslagen. Heeeel teleurstellend

03-06-2018

Zeer slechte klachtenafhandeling

Als er niets aan de hand is kan je er prima artikelen bestellen. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Maar het klachtenbehandelingsbeleid is bedroevend slecht. Echt belachelijk. Geen onderlinge communicatie en niet oplossingsgericht. Een afrader.

Imelda
01-06-2018

Fijne online-winkel

Heb goede ervaringen met deze site.koop er graag . leuke aanbiedingen en goede klantenservice. Zeker een aanrader regelmatig een bezoekje te brengen.

Marjan
31-05-2018

Geen stofzuiger ( geretourneerd) en geen geld

Rond deze tijd vorig jaar stofzuiger defect. Alleen geld terug in de eerste 14 dagen. Ik kreeg wel een tegoedcode. Hetzelfde apparaat was niet meer leverbaar. In januari dit jaar de tegoedcode gebruikt voor een andere stofzuiger. Deze had een verkeerde omschrijving bij de advertentie. Dus keurig op tijd, binnen 5 dagen geretouneerd. Kreeg alleen de verzendkosten retour. De 99,- vd stofzuiger niet omdat deze met een code gekocht was. Tja, was het antwoord, wij blijven niet steeds code verstrekken. dus geen stofzuiger en geen geld. Klacht ingediend, zelfs de medewerkers aan de telefoon zeiden dat dit natuurlijk niet kon, ze zouden het doorgeven. Weer een mail gehad dat ik niets retour kreeg. Consumentenbond met een naam erbij ingeschakeld en binnen 5 dagen een nieuwe kortingscode ontvange. Achteraf gezien had ik wettelijk beide keren mijn gel terug moet krijgen.!

Koop je deal is succes

Prima ervaring zowel bij afgeronde bestellingen als retour zendingen.

I.
31-05-2018

Goed, goedkoper is haast onmogelijk.

Alles wat ik tot nu toe besteld heb bij jullie was goed, snel geleverd en niet duur.