P.H.S.

Koopjedeal een veilige deal

Tot nu toe heb ik nog geen slechte ervaring met het kopen van artikelen bij koopjedeal.

Stan

Diverse produkten

Tot op heden prima gedaan en een uitstekende tel.service waarbij god geholpen is. Ze berichten tijdig wanneer het artikel niet direct leverbaar is

Leon

Betrouwbaar

Duidelijk informatie over bestelling , levering en zeker bij retournering goederen

ML
30-05-2018

Vertrouwd, snel en goed bereikbaar!

En. tóch niet tevreden? dan retourneer je je product makkelijk en krijg je, zonder problemen, een goede vervanger of je geld terug.

Geert
30-05-2018

Lekker punten sparen voor korting op de prijs

Niets anders als lof over Koopjedeal.nl

Koopjedeal

Goede producten en een snelle levering,

30-05-2018

Waar blijven mijn inktpatronen ?

Heb slechte ervaring met Koopjedeal. Bestelling gedaan van inktpatronen en betaald alles via internet. Nooit het bestelde gekregen geld kwijt, bij herhaaldelijke navraag geen reactie op mijn mails gekregen. Koopjedeal is voor mij onbetrouwbaar!

Be

Doen wat ze zeggen.

Correcte levering van goede producten.

Esther
30-05-2018

Helemaal leuk en goede service

Ik bestel al een aantal jaren van alles bij Koopjedeal en ben altijd erg tevreden. Er zijn leuke aanbiedingen, het wordt snel geleverd en valt iets tegen, dan kun je het gewoon terug sturen en krijg je netjes en snel je geld terug. Soms wel eens gehad dat iets later dan de andere spullen geleverd wordt, maar dan krijg je ook keurig een bericht daarover. Ik ben tevreden!

Koopjedeal topdeals

Veel leuke aanbiedingen tegen zeer aantrekkelijke prijzen

Hendrik

Het heelgoed

Altijd op tyd,en service is ook perfect

WN

Goed

Goed en te betalen

Conny
29-05-2018

Prima bestelsite en goede service

Ik heb een aantal kleine en grote artikelen besteld bij Koopjedeal. Bestellen was gemakkelijk, levering verliep soepel. Zelfs een loungeset voor in de tuin werd keurig op de vermeldde tijd geleverd. En je krijgt punten die je weer voor korting kan gebruiken. Prima site met kwalitatief goede producten.

Wilfred
29-05-2018

Waar voor je geld , als je bij Koop Je Deal besteld !

Bij Koop Je Deal een snelle en correcte levering van de aangekochte goederen! Betrouwbaar en een grote variatie aanbiedingen! Zeer de moeite waard!

Hendrik

Geen antwoord.

Teleurstellend dat er niet wordt geantwoord op een normale vraag. Op uw aanbieding van een poloshirt van 1 en 1 gratis, had ik de vraag gesteld of ik een andere kleur kon bestellen via de mail.

Rene

Misdeal?

Na een totaal ander product te hebben gekregen dan besteld direct contact gezocht met koopjedeal. Na zeer vriendelijk te woord zijn gestaan en een oplossing hiervoor gekregen te hebben, heb ik uiteindelijk een zeer tevreden gevoel over Koopjedeal.

Hartelijk dank voor deze service!

KoopJeDeal is goed.

De bestelling gaat over het algemeen goed. Als er iets mis gaat komt U er niet op terug. Dat kunt U verbeteren.

Cees

Koopjedeal een fantastische deal

Koopjedeal is een prachtige webshop met een uniek assortiment, zeer concurrerende prijzen en een prima afleveringssysteem! Kortom: een aanrader!

Heidi

DOE HET NIET

Doe het niet

Ik kan alleen maar waarschuwen niet te kopen bij koopjedeal.nl. Op 23 april een bestelling gedaan. In twee dozen bestelling gekregen. Het ene product was niet compleet, van de andere drie (dezelfde) producten kreeg ik een ander (goedkoper) product. Op 30-4 retour gestuurd in dezelfde twee dozen. Op 11-5 krijg ik een creditnota voor 1 product. Vandaag 29-5! zit ik nog steeds te wachten op de rest van mijn geld (ongeveer €84). Op verschillende manieren contact gezocht (telefoon, chat, mail). Ik krijg alleen maar het bericht onze administratie crediteert het bedrag. Maar dit gebeurt dus niet. Nooit meer koopjedeal

Gerda

Tuinbankje

Ik bestelde twee tuinbankjes. De levering liet geruime tijd op zich wachten maar daarvan werd ik steeds keurig op de hoogte gesteld. Uiteindelijk arriveerde de bestelling. Mijn man en ik monteerden 1 bankje maar dat viel ons erg tegen. Wat klein en ielig en dusdanig dat wij het tweede bankje graag willen retourneren en ons geld terug ontvangen. Helaas, ik kan nergens vinden hoe ik dit moet aanpakken en het telefoonnummer dat op het pakket vermeld staat, geeft geen gehoor. (010-2269110) Wat nu te doen/